Alap LVDM módban benne van minden csak ki kell bogarászni:
Kamera: public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
iSpawnSet[playerid] = 0;
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
return 1;
}
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,14); //ha nem akarod, hogy házban legyen a skinválasztó menü, töröld ki ezt a sort
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234); //menüben a skin pozíciója [X,Y,Z]
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0); //merre nézzen, \'forogjon\' a skin [fokban]
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234); //kamera pozíciója [X,Y,Z]
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234); //merre nézzen a kamera [X,Y,Z]
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
//ide kerül amit spawnolásnál akarsz a játékossal csinálni
return 1;
}
Spawn hely + Skin: public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(145, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 32, 1000, 24, 300, 27, 2000); //létrehozzuk a skin -t + spawn helyet
// skinID, X, Y, Z, forgás, F1, F1T, F2, F2T, F3, F3T
return 1;
}
F1 = fegyver1 ---> játékosnál lévõ elsõ fegyver id-je
F1T = fegyver1töltény ---> elsõ fegyver töltényének száma