GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: pisti525 - 2012. december 31. - 22:19:58

Cím: Kamera,skin és spawn hely készítés
Írta: pisti525 - 2012. december 31. - 22:19:58
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy valaki leírná -e hogy kell Spawn helyt és Camerát készíteni  :hmmm:
Itt egy kórdinára: 282,-3064.7209,-1356.9902,4.9614,326.0842,0,0,0,0,0,0 (tudom hogy az elsõ 5 kell de most bizonytalan vagyok :(.)
Cím: Kamera,skin és spawn hely készítés
Írta: takehun - 2013. január 01. - 17:12:22
Alap LVDM módban benne van minden csak ki kell bogarászni:
Kamera:
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
iSpawnSet[playerid] = 0;
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
return 1;
}
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,14); //ha nem akarod, hogy házban legyen a skinválasztó menü, töröld ki ezt a sort
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234); //menüben a skin pozíciója [X,Y,Z]
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0); //merre nézzen, \'forogjon\' a skin [fokban]
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234); //kamera pozíciója [X,Y,Z]
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234); //merre nézzen a kamera [X,Y,Z]
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        //ide kerül amit spawnolásnál akarsz a játékossal csinálni
return 1;
}

 
Spawn hely + Skin:
 
public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(145, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 32, 1000, 24, 300, 27, 2000); //létrehozzuk a skin -t + spawn helyet
        //          skinID,     X,         Y,        Z,     forgás,  F1,  F1T, F2, F2T, F3, F3T
        return 1;
}

 
F1 = fegyver1 ---> játékosnál lévõ elsõ fegyver id-je
F1T = fegyver1töltény ---> elsõ fegyver töltényének száma
Cím: Kamera,skin és spawn hely készítés
Írta: pisti525 - 2013. január 01. - 21:29:29
kösz ment a +! :)