Szerző Téma: Játékos nevének kiírása  (Megtekintve 1056 alkalommal)

Játékos nevének kiírása
« Dátum: 2014. május 12. - 13:49:40 »
0 Show voters
Sziasztok!
Egy olyan scriptet szeretnék tõletek kérni, hogy ha a játékos lespawnol akkor a dollár jel alatt írja ki a nevét textdraw-al.
Ha még belefér egy timert is szeretnék kérni hozzá.
Elõre is köszönöm szépen!

Játékos nevének kiírása
« Válasz #1 Dátum: 2014. május 12. - 21:13:22 »
0 Show voters
//Mód elejére
new Text:neved[MAX_PLAYERS];
forward Frissites(playerid);
new tFrissites[MAX_PLAYERS];
 
//OnPlayerConnec Alá
neved[playerid] = TextDrawCreate(498.000000, 102.000000, \"Név:\");
TextDrawUseBox(neved[playerid], 0);
TextDrawColor(neved[playerid], 16711935);
TextDrawSetOutline(neved[playerid], 0);
TextDrawBackgroundColor(neved[playerid], 255);
TextDrawFont(neved[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(neved[playerid], 0.310000, 1.300000);
//OnPlayerSpawn alá
tFrissites[playerid] = SetTimerEx(\"Frissites\", 2500, true, \"i\", playerid);
TextDrawShowForPlayer(playerid, neved[playerid]);
new str[128];
format(str, sizeof(str),\"Név: %s\", nev);
TextDrawSetString(neved[playerid], str);
//Mód végére
public Frissites(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new str[128];
format(str, sizeof(str),\"Név: %s\", nev);
TextDrawSetString(neved[playerid], str);
return 1;
}

Játékos nevének kiírása
« Válasz #2 Dátum: 2014. május 12. - 21:47:21 »
0 Show voters
Háát nekem a playerid-k re errort ír ki :(
Pedig jó helyre teszem õket.
Mitõl lehet?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 12. - 21:59:03 )

Most meg ez:
error 032: array index out of bounds (variable \"tFrissites\")

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 13. - 09:37:20 )

Mivel tudnám megoldani a problémát ?
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 13. - 09:37:20 írta Jim Toretto »

Játékos nevének kiírása
« Válasz #3 Dátum: 2014. május 13. - 11:25:10 »
0 Show voters
Helló!
Bocsi,csak a tegnap fáradt voltam :D
 
#include a_samp
//Mód elejére
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Text:neved[MAX_PLAYERS];
forward Frissites(playerid);
new tFrissites[MAX_PLAYERS];
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
neved[playerid] = TextDrawCreate(498.000000, 102.000000, \"Név:\");
TextDrawUseBox(neved[playerid], 0);
     TextDrawColor(neved[playerid], 16711935);
      TextDrawSetOutline(neved[playerid], 0);
TextDrawBackgroundColor(neved[playerid], 255);
TextDrawFont(neved[playerid], 1);
     TextDrawLetterSize(neved[playerid], 0.310000, 1.300000);
      return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
tFrissites[playerid] = SetTimerEx(\"Frissites\", 2500, true, \"i\", playerid);
TextDrawShowForPlayer(playerid, neved[playerid]);
new str[128];
format(str, sizeof(str),\"Név: %s\", nev);
TextDrawSetString(neved[playerid], str);
return 1;
}
//Mód végére
public Frissites(playerid)
{
        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        new str[128];
        format(str, sizeof(str),\"Név: %s\", nev);
        TextDrawSetString(neved[playerid], str);
        return 1;
}

 
Így már jó!

Játékos nevének kiírása
« Válasz #4 Dátum: 2014. május 13. - 13:27:50 »
0 Show voters
Valóban jó lett! Köszi szépen! :)

Játékos nevének kiírása
« Válasz #5 Dátum: 2014. május 12. - 13:49:40 »
0 Show voters
Sziasztok!
Egy olyan scriptet szeretnék tõletek kérni, hogy ha a játékos lespawnol akkor a dollár jel alatt írja ki a nevét textdraw-al.
Ha még belefér egy timert is szeretnék kérni hozzá.
Elõre is köszönöm szépen!

Játékos nevének kiírása
« Válasz #6 Dátum: 2014. május 12. - 21:13:22 »
0 Show voters
//Mód elejére
new Text:neved[MAX_PLAYERS];
forward Frissites(playerid);
new tFrissites[MAX_PLAYERS];
 
//OnPlayerConnec Alá
neved[playerid] = TextDrawCreate(498.000000, 102.000000, \"Név:\");
TextDrawUseBox(neved[playerid], 0);
TextDrawColor(neved[playerid], 16711935);
TextDrawSetOutline(neved[playerid], 0);
TextDrawBackgroundColor(neved[playerid], 255);
TextDrawFont(neved[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(neved[playerid], 0.310000, 1.300000);
//OnPlayerSpawn alá
tFrissites[playerid] = SetTimerEx(\"Frissites\", 2500, true, \"i\", playerid);
TextDrawShowForPlayer(playerid, neved[playerid]);
new str[128];
format(str, sizeof(str),\"Név: %s\", nev);
TextDrawSetString(neved[playerid], str);
//Mód végére
public Frissites(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new str[128];
format(str, sizeof(str),\"Név: %s\", nev);
TextDrawSetString(neved[playerid], str);
return 1;
}

Játékos nevének kiírása
« Válasz #7 Dátum: 2014. május 12. - 21:47:21 »
0 Show voters
Háát nekem a playerid-k re errort ír ki :(
Pedig jó helyre teszem õket.
Mitõl lehet?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 12. - 21:59:03 )

Most meg ez:
error 032: array index out of bounds (variable \"tFrissites\")

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 13. - 09:37:20 )

Mivel tudnám megoldani a problémát ?
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 13. - 09:37:20 írta Jim Toretto »

Játékos nevének kiírása
« Válasz #8 Dátum: 2014. május 13. - 11:25:10 »
0 Show voters
Helló!
Bocsi,csak a tegnap fáradt voltam :D
 
#include a_samp
//Mód elejére
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Text:neved[MAX_PLAYERS];
forward Frissites(playerid);
new tFrissites[MAX_PLAYERS];
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
neved[playerid] = TextDrawCreate(498.000000, 102.000000, \"Név:\");
TextDrawUseBox(neved[playerid], 0);
     TextDrawColor(neved[playerid], 16711935);
      TextDrawSetOutline(neved[playerid], 0);
TextDrawBackgroundColor(neved[playerid], 255);
TextDrawFont(neved[playerid], 1);
     TextDrawLetterSize(neved[playerid], 0.310000, 1.300000);
      return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
tFrissites[playerid] = SetTimerEx(\"Frissites\", 2500, true, \"i\", playerid);
TextDrawShowForPlayer(playerid, neved[playerid]);
new str[128];
format(str, sizeof(str),\"Név: %s\", nev);
TextDrawSetString(neved[playerid], str);
return 1;
}
//Mód végére
public Frissites(playerid)
{
        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        new str[128];
        format(str, sizeof(str),\"Név: %s\", nev);
        TextDrawSetString(neved[playerid], str);
        return 1;
}

 
Így már jó!

Játékos nevének kiírása
« Válasz #9 Dátum: 2014. május 13. - 13:27:50 »
0 Show voters
Valóban jó lett! Köszi szépen! :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal