Tessék, szerintem valami hasonlóra gondoltál.
Tehát, ha meghívod ezt a függvényt, akkor az üzenet színe mindig véletlenszerûen másmilyen lesz:
RandomColor(playerid,\"Írd ide be az üzentett!\");
Megcsináltam úgy is, hogy ha mindenkinek szeretnék üzentet küldeni, akkor annak a színe is mindig véletlenszerûen változón:
SendClientMessageToAll_(\"írd ide be azt az szöveget amelyet mindenkinek megakarsz jeleníteni!\");
Kód:
stock RandomColor(playerid,sz_str_[144])
{
return SendClientMessage(playerid,((random(0xFFFFFF) << | 0xFF),sz_str_);
}
stock SendClientMessage_(playerid,sz_str_[144])
{
return SendClientMessage(playerid,((random(0xFFFFFF) << | 0xFF),sz_str_); //úgyanazt csinálja mint a RandomColor, csak más a függvény neve
}
stock SendClientMessageToAll_(sz_str_[144])
{
return SendClientMessageToAll(((random(0xFFFFFF) << | 0xFF),sz_str_);
}
Ezt nem kell beleraknod, csak megemlítem, hogy Slice definíciója csináltam a véletlenszerû színgenerálást:
#define RandColor ((random(0xFFFFFF) << | 0xFF)) //véletlenszerû szín generálására, ezt most neked nem kell beleraknod
Vagy akár így is lehet:
#define RandColor ((random(0xFFFFFF) << | 0xFF) //mód elejére
Majd SendClientMessage függvényt amikor használod, akkor így:
SendClientMessage(playerid,RandColor,\"ide az üzenet\");