Szerző Téma: Jármu inditó!  (Megtekintve 1468 alkalommal)

Jármu inditó!
« Dátum: 2010. január 21. - 20:40:48 »
0 Show voters
Hello!
Szeretnék kérni egy olyan scriptet ami tartalmazza hogy a beinditáshoz nyomja meg a space gombot!Meg ha lehetséges hogy nem a tied az auto ezért elkell kötnöd és /ellop és kiirja hogy ELCSORTADA KOCSIT elöre is köszönnöm!

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Jármu inditó!
« Válasz #1 Dátum: 2010. január 24. - 21:25:43 »
0 Show voters
OFF: Ezt a Seerol/Fayról csórtad(elnézést a kifejezésért)
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 24. - 21:34:51 írta StaR »

Jármu inditó!
« Válasz #2 Dátum: 2010. január 25. - 16:43:24 »
0 Show voters
a See meg a Faytol lop minent :D

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Jármu inditó!
« Válasz #3 Dátum: 2010. január 25. - 16:47:40 »
0 Show voters
Idézet e fórumrész szabályzatából:
 
Idézetet írta: ZeRo date=1253892542\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"551\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak akkor szólj hozzá a témához, ha a hozzászólásod tartalma tényleg segít a felvetett problémán!
 
Úgyhogy légyszíves máskor ehhez tartsátok magatokat.


Ezt a beindítós dolgot meg mindjárt összedobom neked.
Szerkesztés:
Kész, nem teszteltem, ha túl egyszeru így, akkor megdobhatod még egy idozítovel, hogy ne egybol a gomb lenyomásakor induljon, hanem mondjuk 5 másodperc múlva, de ez csak egy ötlet volt. Az \'ellop\' parancsot azért nem írtam meg, mert ahhoz ismernem kéne a játékmódot, amit használsz.
 

#include < a_samp >
#define COLOR_RED               0xEB000FFF
#define COLOR_GREEN              0x38FF06FF
public OnPlayerStateChange( playerid, newstate, oldstate ) {
if( newstate == PLAYER_STATE_DRIVER ) {
    TogglePlayerControllable( playerid, false );
    SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A jármu beindításához nyomd le a kéziféket!\" );
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys ) {
if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) ) {
if( newkeys & KEY_HANDBRAKE ) TogglePlayerControllable( playerid, true ), SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"A jármu beindítva!\" );
}
return 1;
}

 
ZeRo
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 25. - 16:57:19 írta ZeRo »

Jármu inditó!
« Válasz #4 Dátum: 2010. január 29. - 07:00:40 »
0 Show voters
Köszi!Lehet a ellop ot még énis megtudom:)

Jármu inditó!
« Válasz #5 Dátum: 2010. január 29. - 11:54:30 »
0 Show voters
Nekem nem jó! Megnyomom a SPACe-t és nem indul el. :)

Jármu inditó!
« Válasz #6 Dátum: 2010. január 29. - 13:19:29 »
0 Show voters
Akkor probáld meg átirni ezt:
 
 if( newkeys & KEY_HANDBRAKE ) 

 
Másik billentyu gombra.
  KEY_ACTION               (1)
  KEY_CROUCH               (2)
  KEY_FIRE                  (4)
  KEY_SPRINT               (8 )
  KEY_SECONDARY_ATTACK      (16)
  KEY_JUMP                  (32)
  KEY_LOOK_RIGHT            (64)
  KEY_HANDBRAKE            (128)
  KEY_LOOK_LEFT            (256)
  KEY_SUBMISSION            (512)
  KEY_LOOK_BEHIND            (512)
  KEY_WALK                  (1024)
  KEY_ANALOG_UP            (2048)
  KEY_ANALOG_DOWN            (4096)
  KEY_ANALOG_RIGHT         (16384)
  KEY_ANALOG_LEFT            (8192)
  KEY_UP                     (65408)
  KEY_DOWN                  (128)
  KEY_LEFT                  (65408)
  KEY_RIGHT                  (128)
SZERK:
Itt egy jármu indito script. Nem én irtam hanem egyszer itt töltöttem le. De müködik!
 
 #include <a_samp>
#pragma tabsize 0
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA // szin definiálása
#define orange 0xFF8000FF
new bool: indito[MAX_PLAYERS]; // be van-e inditva a motor? állása:(1 vagy true - igen) , (0 vagy false - nem)
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"------------------------------------------\");
print(\" Engine Script \");
print(\"------------------------------------------\");
}
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) //mikor beszáll a jármube
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) // megnézi, hogy soför vagy csak utas
{
if(indito[playerid] == false) // ha indito false, szóval nincs beinditva,akkor ...
{
   SendClientMessage ( playerid,  orange,\"Jármu beinditásához nyomd le egyszer ezt: SHIFT\"); // kiirja ezt
   TogglePlayerControllable(playerid, false); //játékos ne birja elinditani a jármuvet
}
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) // billentyulenyomást nézi a függvény
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) //megnézzük, hogy jármuben van-e?
{
if(newkeys & 32 && indito[playerid] == false){       //itt kell kicserélni a számot, hogy melyik billentyuvel induljon el a jármu
                                                    //ha a megadott billentyut nyomta le és nincs elinditva a jármu,akkor...
        SendClientMessage ( playerid,  COLOR_GREEN,\"Sikeresen beíndittotad a jármuvedet!\"); // kiirja ezt
   TogglePlayerControllable(playerid, true); // mostmár birja vezetni
   indito[playerid] = true; // inditot engedélyezzük
    return 1;
}
}
return 0;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) return indito[playerid] = true; // mikor kiszáll akkor visszaállitjuk az inditot true re
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 29. - 13:23:25 írta TriPod92 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal