Idézet e fórumrész szabályzatából:
Csak akkor szólj hozzá a témához, ha a hozzászólásod tartalma tényleg segít a felvetett problémán!
Úgyhogy légyszíves máskor ehhez tartsátok magatokat.
Ezt a beindítós dolgot meg mindjárt összedobom neked.
Szerkesztés:
Kész, nem teszteltem, ha túl egyszeru így, akkor megdobhatod még egy idozítovel, hogy ne egybol a gomb lenyomásakor induljon, hanem mondjuk 5 másodperc múlva, de ez csak egy ötlet volt. Az \'ellop\' parancsot azért nem írtam meg, mert ahhoz ismernem kéne a játékmódot, amit használsz.
#include < a_samp >
#define COLOR_RED 0xEB000FFF
#define COLOR_GREEN 0x38FF06FF
public OnPlayerStateChange( playerid, newstate, oldstate ) {
if( newstate == PLAYER_STATE_DRIVER ) {
TogglePlayerControllable( playerid, false );
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A jármu beindításához nyomd le a kéziféket!\" );
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys ) {
if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) ) {
if( newkeys & KEY_HANDBRAKE ) TogglePlayerControllable( playerid, true ), SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"A jármu beindítva!\" );
}
return 1;
}
ZeRo
Akkor probáld meg átirni ezt:
if( newkeys & KEY_HANDBRAKE )
Másik billentyu gombra.
KEY_ACTION (1)
KEY_CROUCH (2)
KEY_FIRE (4)
KEY_SPRINT (8 )
KEY_SECONDARY_ATTACK (16)
KEY_JUMP (32)
KEY_LOOK_RIGHT (64)
KEY_HANDBRAKE (128)
KEY_LOOK_LEFT (256)
KEY_SUBMISSION (512)
KEY_LOOK_BEHIND (512)
KEY_WALK (1024)
KEY_ANALOG_UP (2048)
KEY_ANALOG_DOWN (4096)
KEY_ANALOG_RIGHT (16384)
KEY_ANALOG_LEFT (8192)
KEY_UP (65408)
KEY_DOWN (128)
KEY_LEFT (65408)
KEY_RIGHT (128)
SZERK:
Itt egy jármu indito script. Nem én irtam hanem egyszer itt töltöttem le. De müködik!
#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA // szin definiálása
#define orange 0xFF8000FF
new bool: indito[MAX_PLAYERS]; // be van-e inditva a motor? állása:(1 vagy true - igen) , (0 vagy false - nem)
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"------------------------------------------\");
print(\" Engine Script \");
print(\"------------------------------------------\");
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) //mikor beszáll a jármube
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) // megnézi, hogy soför vagy csak utas
{
if(indito[playerid] == false) // ha indito false, szóval nincs beinditva,akkor ...
{
SendClientMessage ( playerid, orange,\"Jármu beinditásához nyomd le egyszer ezt: SHIFT\"); // kiirja ezt
TogglePlayerControllable(playerid, false); //játékos ne birja elinditani a jármuvet
}
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) // billentyulenyomást nézi a függvény
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) //megnézzük, hogy jármuben van-e?
{
if(newkeys & 32 && indito[playerid] == false){ //itt kell kicserélni a számot, hogy melyik billentyuvel induljon el a jármu
//ha a megadott billentyut nyomta le és nincs elinditva a jármu,akkor...
SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREEN,\"Sikeresen beíndittotad a jármuvedet!\"); // kiirja ezt
TogglePlayerControllable(playerid, true); // mostmár birja vezetni
indito[playerid] = true; // inditot engedélyezzük
return 1;
}
}
return 0;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) return indito[playerid] = true; // mikor kiszáll akkor visszaállitjuk az inditot true re