CMD:heal(playerid, params[]){ new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME], PID, ertek; if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA, \"Használat: /heal <ID/Játékos név>); if(ertek < 0 || ertek > 100) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA, \"Rossz érték! (0-100)); SetPlayerHalth(PID, ertek); GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); format(string, sizeof(string), \"Feltöltötted %s nevû játékos életét!\", name); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); return 1;}
Tessék: if(strcmp, \"/heal\", cmd, true, 10) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100); // 100-re tölti a játékos életét SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Feltöltötted a játékos életét!\"); return 1; }
if(strcmp, \"/heal\", cmd, true, 10) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 100); // 100-re tölti a játékos életét SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Feltöltötted a játékos életét!\"); return 1; }
if(strcmp(cmd, \"/parancs\", true) == 0) {
if (strcmp(\"/heal\", cmdtext, true, 10) == 0){ new tmp[8], id, Float:Heal; if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /heal <PlayerID>\");GetPlayerHealth(id, Heal);SetPlayerHealth(id, Heal);SendClientMessage(id, -1, \"Valaki beállította az életed!\");SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen beállítottad a játékos életét!\");return 1;}
if(strcmp(cmdtext,\"/heal\",true) == 0){ new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME], PID, ertek; if(sscanf(cmdtext, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA, \"Használat: /heal <ID/Játékos név>); if(ertek < 0 || ertek > 100) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA, \"Rossz érték! (0-100)); SetPlayerHalth(PID, ertek); GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); format(string, sizeof(string), \"Feltöltötted %s nevû játékos életét!\", name); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); return 1;}
if(strcmp(cmd, \"/sethp\", true) == 0){ if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"USAGE: /sethp [playerid/PartOfName] [health]\"); return 1; } new playa; new health; playa = ReturnUser(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); health = strval(tmp); if(IsPlayerConnected(playa)) { if(playa != INVALID_PLAYER_ID) { SetPlayerHealth(playa, health); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \" Rossz ID!\"); }}return 1;}