Szerző Téma: Parancsra nyíló kapu  (Megtekintve 986 alkalommal)

Parancsra nyíló kapu
« Dátum: 2012. november 21. - 19:24:50 »
0 Show voters
Sziasztok!Szükségem lenne egy olyan parancsra hogy /nyit és kinyitná a kaput és 10 mp múlva bezárná.Itt a koordináta:
2083.1000976563, 1031.5999755859, 12.5
és az object ID:980.
Aki elkészíteni menne a + mert nekem nem sikerûlt
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 21. - 19:31:14 írta zeteni »

Nem elérhető Pou

Parancsra nyíló kapu
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 21. - 20:45:58 »
0 Show voters
Rossz topic hapsikám![/quote]
Jó helyre, nyitotta lemerem fogadni azt se tudod mennyi 2x2  :P

Amúgy parancsolj itt egy leírás, megcsinálni nincs kedvem bocsi  :(


Itt egy leírás nem tudom ez jó e de ha lesz idõm megkreálóm!!


http://gtaforum.hu/index.php?PHPSESSID=42070890c290e879d87ee9eb4482fe0d&topic=12254.msg102685#msg102685

Hozzáfûznivaló: Amúgy fölösleges volt, nyitni 2 témát ezzel csak piszkitod fórumot de nem baj :D
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 21. - 20:47:38 írta Pou »

Parancsra nyíló kapu
« Válasz #2 Dátum: 2012. november 23. - 21:26:24 »
0 Show voters

#include <a_samp>
#include <Y_Objects>
#include <zcmd>
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(980, 2083.100097, 1031.599970, 12.500000, 0, 0, 90.000000);
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
        MoveObject(kapu, 2083.100097, 1026.599970, 12.500000, 3.5, 0.0, 0.0, 90.0);
      SetTimer(\"kapubezar\",3000,0);
     SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Kapu kinyitva!\");
     return 1;
}
forward kapubezar(playerid);
public kapubezar(playerid)
{
MoveObject(kapu, 2083.100097, 1031.599970, 12.500000, 3.5, 0.0, 0.0, 90.0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Kapu bezárva!\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
Object_OnPlayerDisconnect(playerid, reason);
return 1;
}

Parancsra nyíló kapu
« Válasz #3 Dátum: 2012. november 24. - 12:12:25 »
0 Show voters
Megy a + ha meglelem hogy hol kell amugy köszi

Parancsra nyíló kapu
« Válasz #4 Dátum: 2012. november 24. - 15:21:15 »
0 Show voters
Elvileg hülyén írtam, mert nem is kell bele a <Y_Objects> include...  :facepalm:
Tehát:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(980, 2083.100097, 1032.599970, 12.500000, 0, 0, 90.0); //kapu létrehozása
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, 2083.100097, 1022.599970, 12.500000, 3.5, 0.0, 0.0, 90.0); //nyitott állapot
SetTimer(\"kapubezar\",10000,0);   //mennyi ideig legyen nyitva (10000 = 10 mp)
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Kapu kinyitva!\");
return 1;
}
forward kapubezar(playerid);
public kapubezar(playerid)
{
MoveObject(kapu, 2083.100097, 1032.599970, 12.500000, 3.5, 0.0, 0.0, 90.0); //bezárt állapot
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Kapu bezárva!\");
return 1;
}

 
Egyébként a nyitási-zárási sebességet a MoveObject részben a \"3.5\" átírásával gyorsíthatod / lassíthatod.
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 24. - 15:23:43 írta takehun »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal