#include <a_samp>
#include <Y_Objects>
#include <zcmd>
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(980, 2083.100097, 1031.599970, 12.500000, 0, 0, 90.000000);
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, 2083.100097, 1026.599970, 12.500000, 3.5, 0.0, 0.0, 90.0);
SetTimer(\"kapubezar\",3000,0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Kapu kinyitva!\");
return 1;
}
forward kapubezar(playerid);
public kapubezar(playerid)
{
MoveObject(kapu, 2083.100097, 1031.599970, 12.500000, 3.5, 0.0, 0.0, 90.0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Kapu bezárva!\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
Object_OnPlayerDisconnect(playerid, reason);
return 1;
}
Elvileg hülyén írtam, mert nem is kell bele a <Y_Objects> include... :facepalm:
Tehát:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(980, 2083.100097, 1032.599970, 12.500000, 0, 0, 90.0); //kapu létrehozása
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, 2083.100097, 1022.599970, 12.500000, 3.5, 0.0, 0.0, 90.0); //nyitott állapot
SetTimer(\"kapubezar\",10000,0); //mennyi ideig legyen nyitva (10000 = 10 mp)
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Kapu kinyitva!\");
return 1;
}
forward kapubezar(playerid);
public kapubezar(playerid)
{
MoveObject(kapu, 2083.100097, 1032.599970, 12.500000, 3.5, 0.0, 0.0, 90.0); //bezárt állapot
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Kapu bezárva!\");
return 1;
}
Egyébként a nyitási-zárási sebességet a MoveObject részben a \"3.5\" átírásával gyorsíthatod / lassíthatod.