Szerző Téma: Hajó  (Megtekintve 1364 alkalommal)

Nem elérhető Goomi

Hajó
« Dátum: 2010. november 01. - 22:59:00 »
0 Show voters
Üdv.Ma lett egy jó ötletem csak nemtudom megvalósitani.Azt szeretném hogy a Jizzy nél induljon egy hajó és egészen átvigyen a másik parthoz.Ugye a moveobject-el.Nagyonnagyon szeretném.Remélem majd valaki segit.
Üdv.:Goomi

Hajó
« Válasz #1 Dátum: 2010. november 02. - 08:07:40 »
0 Show voters
Elmondom hogy hogyan csináld van az alap szerver csomagban egy npc_record nevü file.
Azt beteszed,
Elõször nekünk fel kell venni az NPC használatát a .rec fájlt. A szervereden jelentkezz be RCON adminisztrátornak. Ha megvan, töltsd be a NPC felvétel szkriptet: \"/rcon loadfs npc_record\". Itt most tudunk három parancsot használni, melyek az NPC felvételéhez szükségesek.
    * /vrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC jármût vezet.
    * /ofrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC gyalog közlekedik.
    * /stoprecord - Leállítja az aktuálisan futó felvételt.
Az npcmodes mappában sok fájlt vehettél észre, ezek az NPC viselkedését szolgálják. Most hozzunk létre egy NPC-t!
Hozz létre egy új Pawn szkript fájlt, és írd bele ( érdemes az elejéhez írni ):
 
 #define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
 StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
 return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
 public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
 {
   StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
   return 0;
 }
 public OnNPCExitVehicle ( )
 {
   StopRecordingPlayback ( );
   return 0;
 }
#else // Viszont ha gyalogos
 public OnNPCSpawn ( )
 {
   StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
   return 0;
 }
#endif

 
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=112023 Itt nézd meg a többit ;)
Remélem tudtam segíteni!
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 02. - 08:14:05 írta Zsembi »

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Hajó
« Válasz #2 Dátum: 2010. november 02. - 08:23:49 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zsembi date=1288681660\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3984\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Elmondom hogy hogyan csináld van az alap szerver csomagban egy npc_record nevü file.
Azt beteszed,
Elõször nekünk fel kell venni az NPC használatát a .rec fájlt. A szervereden jelentkezz be RCON adminisztrátornak. Ha megvan, töltsd be a NPC felvétel szkriptet: \"/rcon loadfs npc_record\". Itt most tudunk három parancsot használni, melyek az NPC felvételéhez szükségesek.
    * /vrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC jármût vezet.
    * /ofrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC gyalog közlekedik.
    * /stoprecord - Leállítja az aktuálisan futó felvételt.
Az npcmodes mappában sok fájlt vehettél észre, ezek az NPC viselkedését szolgálják. Most hozzunk létre egy NPC-t!
Hozz létre egy új Pawn szkript fájlt, és írd bele ( érdemes az elejéhez írni ):
 
 #define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
 StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
 return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
 public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
 {
   StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
   return 0;
 }
 public OnNPCExitVehicle ( )
 {
   StopRecordingPlayback ( );
   return 0;
 }
#else // Viszont ha gyalogos
 public OnNPCSpawn ( )
 {
   StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
   return 0;
 }
#endif

 
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=112023 Itt nézd meg a többit ;)
Remélem tudtam segíteni!
 
Nem NPC hanem movieobject!
Azt úgy kellene csinálniu ,hogy leteszel egy hajót mta-val oda ahonnan kezdje az utat és oda is ahova érkezzen. Ahonnan kezdi  ahajó azt az objectet tedd be a szerodba ahova menjen azt pedig majd a movieobject hez kell itt le van írva: http://www.sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=32318745

Nem elérhető BeNiBoY

  • 1342
    • Profil megtekintése
Hajó
« Válasz #3 Dátum: 2010. november 02. - 08:45:43 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zsembi date=1288681660\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3984\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Elmondom hogy hogyan csináld van az alap szerver csomagban egy npc_record nevü file.
Azt beteszed,
Elõször nekünk fel kell venni az NPC használatát a .rec fájlt. A szervereden jelentkezz be RCON adminisztrátornak. Ha megvan, töltsd be a NPC felvétel szkriptet: \"/rcon loadfs npc_record\". Itt most tudunk három parancsot használni, melyek az NPC felvételéhez szükségesek.
    * /vrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC jármût vezet.
    * /ofrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC gyalog közlekedik.
    * /stoprecord - Leállítja az aktuálisan futó felvételt.
Az npcmodes mappában sok fájlt vehettél észre, ezek az NPC viselkedését szolgálják. Most hozzunk létre egy NPC-t!
Hozz létre egy új Pawn szkript fájlt, és írd bele ( érdemes az elejéhez írni ):
 
 #define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
 StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
 return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
 public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
 {
   StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
   return 0;
 }
 public OnNPCExitVehicle ( )
 {
   StopRecordingPlayback ( );
   return 0;
 }
#else // Viszont ha gyalogos
 public OnNPCSpawn ( )
 {
   StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
   return 0;
 }
#endif

 
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=112023 Itt nézd meg a többit ;)
Remélem tudtam segíteni!
 
és egyszerûbb lett volna belinkelni a leírást, mint ctrl+c, ctrl+v-zni.

Nem elérhető Goomi

Hajó
« Válasz #4 Dátum: 2010. november 02. - 17:20:55 »
0 Show voters
Nem NPC-t szeretnék.Amúgy már próbálkoztam vele nagyon sokszor de egyszerüen nem mozdul a hajó:(.Nagyonnagyonnagyon megköszönném ha valaki megcsinálná nekem.

Hajó
« Válasz #5 Dátum: 2010. november 02. - 17:23:31 »
0 Show voters
hova vigyem?
A túlpartra a híd mellé? :O

Nem elérhető Goomi

Hajó
« Válasz #6 Dátum: 2010. november 02. - 18:19:10 »
0 Show voters
Igen,nagyonnagyonköszönöm ha megcsinálod.

Hajó
« Válasz #7 Dátum: 2010. november 02. - 20:06:55 »
0 Show voters
2 percet várj és kész xD
Itt is lenne:
Módod elejére:
 
 new hajo; 

 
public OnGameModeInit() alá
 
hajo= CreateObject(8493, -2264.4697265625, 1404.6807861328, 18.112241744995, 0, 0, 0);

 
public OnPlayerCommandText  alá írjuk a mozgatási parancsot.
 
   if(strcmp(cmdtext, \"/hajo-indul\", true) == 0)
   {
        MoveObject(hajo,-2321.8356933594, 2314.9165039063, 14.80489730835,1.9); //az 1.9 az a hajó gyorsasága..
         return 1;
   }
   
   if(strcmp(cmdtext, \"/hajo-visza\", true) == 0)
   {
        MoveObject(hajo, -2264.4697265625, 1404.6807861328, 18.112241744995, 1.9);
         return 1;

 
használd egészséggel. xD
Utóirat: http://www.sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=32318745 innen van a [TUT]
Szóljatok ha hibás.
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 02. - 20:37:02 írta [SWAT]Messi »

Nem elérhető Goomi

Hajó
« Válasz #8 Dátum: 2010. november 02. - 22:09:18 »
0 Show voters
Szia!Nagyonnagyonköszönöm.A végérõl amúgy kifelejtetted ezt: } a return után.De nagyonnagyon köszönöm müködik.Témát Zárom.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal