Elmondom hogy hogyan csináld van az alap szerver csomagban egy npc_record nevü file.
Azt beteszed,
Elõször nekünk fel kell venni az NPC használatát a .rec fájlt. A szervereden jelentkezz be RCON adminisztrátornak. Ha megvan, töltsd be a NPC felvétel szkriptet: \"/rcon loadfs npc_record\". Itt most tudunk három parancsot használni, melyek az NPC felvételéhez szükségesek.
* /vrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC jármût vezet.
* /ofrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC gyalog közlekedik.
* /stoprecord - Leállítja az aktuálisan futó felvételt.
Az npcmodes mappában sok fájlt vehettél észre, ezek az NPC viselkedését szolgálják. Most hozzunk létre egy NPC-t!
Hozz létre egy új Pawn szkript fájlt, és írd bele ( érdemes az elejéhez írni ):
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#else // Viszont ha gyalogos
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#endif
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=112023 Itt nézd meg a többit ;)
Remélem tudtam segíteni!
Elmondom hogy hogyan csináld van az alap szerver csomagban egy npc_record nevü file.
Azt beteszed,
Elõször nekünk fel kell venni az NPC használatát a .rec fájlt. A szervereden jelentkezz be RCON adminisztrátornak. Ha megvan, töltsd be a NPC felvétel szkriptet: \"/rcon loadfs npc_record\". Itt most tudunk három parancsot használni, melyek az NPC felvételéhez szükségesek.
* /vrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC jármût vezet.
* /ofrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC gyalog közlekedik.
* /stoprecord - Leállítja az aktuálisan futó felvételt.
Az npcmodes mappában sok fájlt vehettél észre, ezek az NPC viselkedését szolgálják. Most hozzunk létre egy NPC-t!
Hozz létre egy új Pawn szkript fájlt, és írd bele ( érdemes az elejéhez írni ):
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#else // Viszont ha gyalogos
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#endif
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=112023 Itt nézd meg a többit ;)
Remélem tudtam segíteni!
Nem NPC hanem movieobject!
Azt úgy kellene csinálniu ,hogy leteszel egy hajót mta-val oda ahonnan kezdje az utat és oda is ahova érkezzen. Ahonnan kezdi ahajó azt az objectet tedd be a szerodba ahova menjen azt pedig majd a movieobject hez kell itt le van írva: http://www.sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=32318745
Elmondom hogy hogyan csináld van az alap szerver csomagban egy npc_record nevü file.
Azt beteszed,
Elõször nekünk fel kell venni az NPC használatát a .rec fájlt. A szervereden jelentkezz be RCON adminisztrátornak. Ha megvan, töltsd be a NPC felvétel szkriptet: \"/rcon loadfs npc_record\". Itt most tudunk három parancsot használni, melyek az NPC felvételéhez szükségesek.
* /vrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC jármût vezet.
* /ofrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC gyalog közlekedik.
* /stoprecord - Leállítja az aktuálisan futó felvételt.
Az npcmodes mappában sok fájlt vehettél észre, ezek az NPC viselkedését szolgálják. Most hozzunk létre egy NPC-t!
Hozz létre egy új Pawn szkript fájlt, és írd bele ( érdemes az elejéhez írni ):
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#else // Viszont ha gyalogos
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#endif
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=112023 Itt nézd meg a többit ;)
Remélem tudtam segíteni!
és egyszerûbb lett volna belinkelni a leírást, mint ctrl+c, ctrl+v-zni.
2 percet várj és kész xD
Itt is lenne:
Módod elejére:
new hajo;
public OnGameModeInit() alá
hajo= CreateObject(8493, -2264.4697265625, 1404.6807861328, 18.112241744995, 0, 0, 0);
public OnPlayerCommandText alá írjuk a mozgatási parancsot.
if(strcmp(cmdtext, \"/hajo-indul\", true) == 0)
{
MoveObject(hajo,-2321.8356933594, 2314.9165039063, 14.80489730835,1.9); //az 1.9 az a hajó gyorsasága..
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/hajo-visza\", true) == 0)
{
MoveObject(hajo, -2264.4697265625, 1404.6807861328, 18.112241744995, 1.9);
return 1;
használd egészséggel. xD
Utóirat: http://www.sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=32318745 innen van a [TUT]
Szóljatok ha hibás.