SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);SetPlayerInterior(playerid,InteriodID);
SendClientMessage(playerid,színkód,\"Ha beakarsz menni akkor /enter\");
new be;public OnGameModeInit(){ be = CreatePickup(pickupid, 2, x, y, z);}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == be) { SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Belépés: /enter\"); }return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){if(!strcmp(\"/enter\", cmdtext, true) ){SetPlayerInterior(playerid,InteriorID); return 1;}return 0;}
new be;public OnGameModeInit(){ be = CreatePickup(pickupid, 2, x, y, z);}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == be) { SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Belépés: /enter\"); }return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){if(!strcmp(\"/enter\", cmdtext, true) ){SetPlayerPos(playerid,x,y,z); return 1;}return 0;} És így meg kell csinálni a kimenetélnél is.
new be;public OnGameModeInit(){ be = CreatePickup(pickupid, 2, x, y, z);}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == be) { SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Belépés: /enter\"); }return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){if(!strcmp(\"/enter\", cmdtext, true) ){SetPlayerPos(playerid,x,y,z); return 1;}return 0;}
DE az akkor azért nem jó mert akkor pl a város másik végébol beirja h enter és akkor is oda rakja be nem?valami ilyesmi lehet h ifplayerpos x y z lehet h nincs ilyen de érted mit akarok kihozni belole? [/quote]PlayerToPoint.
new be;public OnGameModeInit(){ be = CreatePickup(pickupid, 2, x, y, z);}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == be) { SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Belépés: /enter\"); }return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){if(!strcmp(\"/enter\", cmdtext, true) ){SetPlayerPos(playerid,x,y,z); return 1;}return 0;} És így meg kell csinálni a kimenetélnél is. Ugyan ezt mondtam,de jónagy hülye vagy ha interiorba akar menni akk nem elég a SetPlayerPos...,mert akk csak a semmibol fog zuhanni,kell a SetPlayerInterior(playerid,InteriorID); Na pacsi. [/quote]Oh bocs elfelejtettem hogy intibe kell. Amúgy meg nem láttam hogy te is írtál.Bocs javítom.
new be;public OnGameModeInit(){ be = CreatePickup(pickupid, 2, x, y, z);}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == be) { SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Belépés: /enter\"); }return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){if(!strcmp(\"/enter\", cmdtext, true) ){SetPlayerPos(playerid,x,y,z); return 1;}return 0;} És így meg kell csinálni a kimenetélnél is. Nagyon köszönöm, mindjárt mengézem.... [/quote]Ha otthon leszek,leíróm neked h csak a pickup közelébol tudja beírni Mármint a PlayerToPoint-ot
#include <a_samp>new be;new bool:in[MAX_PLAYERS];public OnGameModeInit(){ be = CreatePickup(pickupid, 2, 323, 32, 32);}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == be) { SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Belépés: /enter\"); in[playerid] = true; } else { in[playerid] = false;}return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){if(!strcmp(\"/enter\", cmdtext, true) ){ if (in[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0, \"nem vagy az ajtónál\"); SetPlayerPos(playerid,x,y,z); SetPlayerInterior(playerid, intid); return 1;}return 0;}public OnPlayerSpawn(playerid){in[playerid] = false;return 1;}