Szerző Téma: GOD adott területen  (Megtekintve 878 alkalommal)

GOD adott területen
« Dátum: 2014. június 19. - 13:09:50 »
0 Show voters
Sziasztok!
Nem lehetne olyat csinálni, hogy adott területen ad a playernek godot?
És ha elhagyja az adott területet, akkor meg elveszi tõle.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
GOD adott területen
« Válasz #1 Dátum: 2014. június 19. - 13:15:26 »
0 Show voters
Idézetet írta: KLaypex date=1403176190\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Nem lehetne olyat csinálni, hogy adott területen ad a playernek godot?
És ha elhagyja az adott területet, akkor meg elveszi tõle.
 
Spoiler for Az Ecs nem tud ennyit megírni? :D:


public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Godd\", 200, true);
return 1;
}
forward Godd();
public Godd()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)//muszáj az i-s megoldás, mert amúgy id 0-ra tenné a godot.
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 50, 0, 0, 0))//hatósugár, X, Y, Z koordináta
{
   SetPlayerHealth(i, 101);//azért csak 101, mert így sem hal meg, de ha kimegy a területen kívûlre, nem marad meg a godja.
}
else return 0;
}
return 1;
}

GOD adott területen
« Válasz #2 Dátum: 2014. június 19. - 13:17:56 »
0 Show voters
Idézetet írta: huhboy date=1403176526\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sziasztok!
Nem lehetne olyat csinálni, hogy adott területen ad a playernek godot?
És ha elhagyja az adott területet, akkor meg elveszi tõle.
 
Spoiler for Az Ecs nem tud ennyit megírni? :D:


public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Godd\", 200, true);
return 1;
}
forward Godd();
public Godd()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)//muszáj az i-s megoldás, mert amúgy id 0-ra tenné a godot.
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 50, 0, 0, 0))//hatósugár, X, Y, Z koordináta
{
   SetPlayerHealth(i, 101);//azért csak 101, mert így sem hal meg, de ha kimegy a területen kívûlre, nem marad meg a godja.
}
else return 0;
}
return 1;
}

 
 
[/quote]
Nekem csak annyi kérdésem lenne,hogy az adott esetben,101-es HP értéknél is lehet sérülést okozni nem de?Mivel attól függetlenül a HP értéket képes vagy változtatni sebzés bevitellel...Volt hasonló témájú dolog.A spawn védelem.Ha beállítasz 10000 HP-t azt is le tudod lõni.Vagy tévedek?:o ez csak egy szimpla kérdés,nehogy félreértsd :)

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
GOD adott területen
« Válasz #3 Dátum: 2014. június 19. - 13:19:33 »
0 Show voters
Idézetet írta: Larceny date=1403176676\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Sziasztok!
Nem lehetne olyat csinálni, hogy adott területen ad a playernek godot?
És ha elhagyja az adott területet, akkor meg elveszi tõle.
 
Spoiler for Az Ecs nem tud ennyit megírni? :D:


public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Godd\", 200, true);
return 1;
}
forward Godd();
public Godd()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)//muszáj az i-s megoldás, mert amúgy id 0-ra tenné a godot.
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 50, 0, 0, 0))//hatósugár, X, Y, Z koordináta
{
   SetPlayerHealth(i, 101);//azért csak 101, mert így sem hal meg, de ha kimegy a területen kívûlre, nem marad meg a godja.
}
else return 0;
}
return 1;
}

 
[/quote]
 
[/quote]
Nekem csak annyi kérdésem lenne,hogy az adott esetben,101-es HP értéknél is lehet sérülést okozni nem de?Mivel attól függetlenül a HP értéket képes vagy változtatni sebzés bevitellel...Volt hasonló témájú dolog.A spawn védelem.Ha beállítasz 10000 HP-t azt is le tudod lõni.Vagy tévedek?:o ez csak egy szimpla kérdés,nehogy félreértsd :)
 
ezért van a 200-as timer...hogy egybõl visszatöltse. ha benyomná a 10000000-es hp-t, akkor ha kimegy a zónából, megmarad a godja, viszont az én megoldásommal a timer már nem hat rá, így a 101-es hp nem jelent neki elõnyt.

GOD adott területen
« Válasz #4 Dátum: 2014. június 19. - 13:22:01 »
0 Show voters
Értem.Köszönöm szépen a választ :)

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
GOD adott területen
« Válasz #5 Dátum: 2014. június 19. - 15:41:10 »
0 Show voters
Használj streamert és dynamic területeket. OnPlayerEnterDynamicAera, egyszer meghívod és már adod is a godot, Exit/Leavenél pedig elveszed a godot, ennyi. Csinálhatsz négyzetes, kockás, gömb alakú, de még végtelen sokszögû területeket is, ha pontosan centizni szeretnél. A god pedig magas HP állítással készen is van.

GOD adott területen
« Válasz #6 Dátum: 2014. június 19. - 18:42:31 »
0 Show voters
Timer laggosít, nem jó. Jobb helyette az OnPlayerTakeDamage. Ha sérülést szenved 100ra rakni az életét.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal