Sziasztok!
Nem lehetne olyat csinálni, hogy adott területen ad a playernek godot?
És ha elhagyja az adott területet, akkor meg elveszi tõle.
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Godd\", 200, true);
return 1;
}
forward Godd();
public Godd()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)//muszáj az i-s megoldás, mert amúgy id 0-ra tenné a godot.
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 50, 0, 0, 0))//hatósugár, X, Y, Z koordináta
{
SetPlayerHealth(i, 101);//azért csak 101, mert így sem hal meg, de ha kimegy a területen kívûlre, nem marad meg a godja.
}
else return 0;
}
return 1;
}
Sziasztok!
Nem lehetne olyat csinálni, hogy adott területen ad a playernek godot?
És ha elhagyja az adott területet, akkor meg elveszi tõle.
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Godd\", 200, true);
return 1;
}
forward Godd();
public Godd()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)//muszáj az i-s megoldás, mert amúgy id 0-ra tenné a godot.
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 50, 0, 0, 0))//hatósugár, X, Y, Z koordináta
{
SetPlayerHealth(i, 101);//azért csak 101, mert így sem hal meg, de ha kimegy a területen kívûlre, nem marad meg a godja.
}
else return 0;
}
return 1;
}
[/quote]
Nekem csak annyi kérdésem lenne,hogy az adott esetben,101-es HP értéknél is lehet sérülést okozni nem de?Mivel attól függetlenül a HP értéket képes vagy változtatni sebzés bevitellel...Volt hasonló témájú dolog.A spawn védelem.Ha beállítasz 10000 HP-t azt is le tudod lõni.Vagy tévedek?:o ez csak egy szimpla kérdés,nehogy félreértsd :)
Sziasztok!
Nem lehetne olyat csinálni, hogy adott területen ad a playernek godot?
És ha elhagyja az adott területet, akkor meg elveszi tõle.
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Godd\", 200, true);
return 1;
}
forward Godd();
public Godd()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)//muszáj az i-s megoldás, mert amúgy id 0-ra tenné a godot.
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 50, 0, 0, 0))//hatósugár, X, Y, Z koordináta
{
SetPlayerHealth(i, 101);//azért csak 101, mert így sem hal meg, de ha kimegy a területen kívûlre, nem marad meg a godja.
}
else return 0;
}
return 1;
}
[/quote]
[/quote]
Nekem csak annyi kérdésem lenne,hogy az adott esetben,101-es HP értéknél is lehet sérülést okozni nem de?Mivel attól függetlenül a HP értéket képes vagy változtatni sebzés bevitellel...Volt hasonló témájú dolog.A spawn védelem.Ha beállítasz 10000 HP-t azt is le tudod lõni.Vagy tévedek?:o ez csak egy szimpla kérdés,nehogy félreértsd :)
ezért van a 200-as timer...hogy egybõl visszatöltse. ha benyomná a 10000000-es hp-t, akkor ha kimegy a zónából, megmarad a godja, viszont az én megoldásommal a timer már nem hat rá, így a 101-es hp nem jelent neki elõnyt.