OnPlayerUpdatenél ellenorzöd.. Ranget meg IsPlayerInRangeOfPoint
forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z);public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z){new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);tempposx = (oldposx -x);tempposy = (oldposy -y);tempposz = (oldposz -z);if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))){return 1;}return 0;}forward ajto();public ajto(){ for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(PlayerToPoint(radius, i, x, y,z) { //cuccosod } }}
SetTimer(\"ajto\",1000,1);
OnPlayerUpdatenél ellenorzöd.. Ranget meg IsPlayerInRangeOfPoint Nálam nem muködött, mert ha más is volt rajtam kívül a szerveren akkor ugyebár a range-n kívül volt, vagyis ha a játékos kívül van akkor csukja be ezért amikor a közelében voltam ki nyítódott de utána be is csukódott szóval teljesen használhatatlan volt. [/quote]Mert szarul csináltad meg.Hát nem tudom én ezt szeretem használni [/quote]Nem véletlenül csinálta meg a SAMP team az IsPlayerInRangeOfPointot..
Hát nem tudom én ezt szeretem használni [/quote]Nem véletlenül csinálta meg a SAMP team az IsPlayerInRangeOfPointot..
Igen, a IsPlayerInRangeOfPoint többször fut le,mondok rá egy példát,ott van dns szervere és ugye spawnál ott van a pickup,és ha arra rámész kihoz egy dialogot,és amikor pl várost választanál akkor ha nem a legelsore mész ha nem pl a másodikra akkor vissza dob az elsore mert újra lefút a dialóg bekapcsolás ha abba a posba álsz,remélem értheto volt.
Igen, a IsPlayerInRangeOfPoint többször fut le,mondok rá egy példát,ott van dns szervere és ugye spawnál ott van a pickup,és ha arra rámész kihoz egy dialogot,és amikor pl várost választanál akkor ha nem a legelsore mész ha nem pl a másodikra akkor vissza dob az elsore mert újra lefút a dialóg bekapcsolás ha abba a posba álsz,remélem értheto volt. hejj. azt már javitottam [/quote]Tegnap voltam fent,és am van rá egy egyszeru módszer xD