OnPlayerUpdatenél ellenorzöd.. Ranget meg IsPlayerInRangeOfPointNálam nem muködött, mert ha más is volt rajtam kívül a szerveren akkor ugyebár a range-n kívül volt, vagyis ha a játékos kívül van akkor csukja be ezért amikor a közelében voltam ki nyítódott de utána be is csukódott szóval teljesen használhatatlan volt.
forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
tempposx = (oldposx -x);
tempposy = (oldposy -y);
tempposz = (oldposz -z);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
return 1;
}
return 0;
}
forward ajto();
public ajto()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PlayerToPoint(radius, i, x, y,z)
{
//cuccosod
}
}
}
SetTimer(\"ajto\",1000,1);
Nálam nem muködött, mert ha más is volt rajtam kívül a szerveren akkor ugyebár a range-n kívül volt, vagyis ha a játékos kívül van akkor csukja be ezért amikor a közelében voltam ki nyítódott de utána be is csukódott szóval teljesen használhatatlan volt.
OnPlayerUpdatenél ellenorzöd.. Ranget meg IsPlayerInRangeOfPoint
[/quote]Mert szarul csináltad meg.
Hát nem tudom én ezt szeretem használni :)
[/quote]Nem véletlenül csinálta meg a SAMP team az IsPlayerInRangeOfPointot..
Igen, a IsPlayerInRangeOfPoint többször fut le,mondok rá egy példát,ott van dns szervere és ugye spawnál ott van a pickup,és ha arra rámész kihoz egy dialogot,és amikor pl várost választanál akkor ha nem a legelsore mész ha nem pl a másodikra akkor vissza dob az elsore mert újra lefút a dialóg bekapcsolás ha abba a posba álsz,remélem értheto volt.hejj. azt már javitottam :)
hejj. azt már javitottam :)
Igen, a IsPlayerInRangeOfPoint többször fut le,mondok rá egy példát,ott van dns szervere és ugye spawnál ott van a pickup,és ha arra rámész kihoz egy dialogot,és amikor pl várost választanál akkor ha nem a legelsore mész ha nem pl a másodikra akkor vissza dob az elsore mert újra lefút a dialóg bekapcsolás ha abba a posba álsz,remélem értheto volt.
[/quote]
Tegnap voltam fent,és am van rá egy egyszeru módszer xD
Igen, a IsPlayerInRangeOfPoint többször fut le,mondok rá egy példát,ott van dns szervere és ugye spawnál ott van a pickup,és ha arra rámész kihoz egy dialogot,és amikor pl várost választanál akkor ha nem a legelsore mész ha nem pl a másodikra akkor vissza dob az elsore mert újra lefút a dialóg bekapcsolás ha abba a posba álsz,remélem értheto volt.Ezt értem, de akk mér mondjk azt h a PlayerToPoint nem fut le többszöt ? xD
Ezt értem, de akk mér mondjk azt h a PlayerToPoint nem fut le többszöt ? xD
Igen, a IsPlayerInRangeOfPoint többször fut le,mondok rá egy példát,ott van dns szervere és ugye spawnál ott van a pickup,és ha arra rámész kihoz egy dialogot,és amikor pl várost választanál akkor ha nem a legelsore mész ha nem pl a másodikra akkor vissza dob az elsore mert újra lefút a dialóg bekapcsolás ha abba a posba álsz,remélem értheto volt.
[/quote]
Ezt Dezoxiribonukleinsav már megoldotta, az o hibája volt nem a függvényé.