GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: googlefan - 2010. július 21. - 23:12:08

Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: googlefan - 2010. július 21. - 23:12:08
Sziasztok azt hogy lehet megcsinálni hogy egy ajtó autómatikusan nyíljon? mondjuk csak a 217 és a 113 mas id nek? AZ adott rádiusnak? És pls azt is írjátok le hogy hogy kell a radiust mérni.
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: Mike - 2010. július 21. - 23:26:22
Miért hoztál létre 2 ugyan olyan topicot?!
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: googlefan - 2010. július 22. - 00:20:57
Nem akartam.Csak kijött az az izé énmeg visszatöltöttem és 2 lett
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: BeNiBoY - 2010. július 22. - 08:01:49
de ne visszatölsél, hanem újratöltsél. refresh, F5.
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: Iceaac - 2010. július 22. - 12:06:29
OnPlayerUpdatenél ellenorzöd.. Ranget meg IsPlayerInRangeOfPoint
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: Mike - 2010. július 22. - 16:40:46
Idézetet írta: Iceaac date=1279793189\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnPlayerUpdatenél ellenorzöd.. Ranget meg IsPlayerInRangeOfPoint
 
Nálam nem muködött, mert ha más is volt rajtam kívül a szerveren akkor ugyebár a range-n kívül volt, vagyis ha a játékos kívül van akkor csukja be ezért amikor a közelében voltam ki nyítódott de utána be is csukódott szóval teljesen használhatatlan volt.
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: DrAkE - 2010. július 22. - 17:05:19
forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
tempposx = (oldposx -x);
tempposy = (oldposy -y);
tempposz = (oldposz -z);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
return 1;
}
return 0;
}
forward ajto();
public ajto()
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(PlayerToPoint(radius, i, x, y,z)
        {
            //cuccosod
        }
    }
}

 
OnGameModeInitbe:
 
SetTimer(\"ajto\",1000,1);
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: jana4 - 2010. július 22. - 20:20:32
elmondanád mér használod azt a ramaty playertopointot?
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: DrAkE - 2010. július 22. - 20:22:52
Hát nem tudom én ezt szeretem használni :)
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: jana4 - 2010. július 22. - 20:29:57
IsPlayerInRangeOfPoint();

gyorsabb, takarékosabb
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: Iceaac - 2010. július 22. - 21:12:20
Idézetet írta: Mike date=1279809646\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


OnPlayerUpdatenél ellenorzöd.. Ranget meg IsPlayerInRangeOfPoint
 
Nálam nem muködött, mert ha más is volt rajtam kívül a szerveren akkor ugyebár a range-n kívül volt, vagyis ha a játékos kívül van akkor csukja be ezért amikor a közelében voltam ki nyítódott de utána be is csukódott szóval teljesen használhatatlan volt.
 
[/quote]Mert szarul csináltad meg.

Hát nem tudom én ezt szeretem használni :)
 
[/quote]Nem véletlenül csinálta meg a SAMP team az IsPlayerInRangeOfPointot..
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: kurta999 - 2010. július 22. - 23:05:21
Errol az IsPlayerInRangeOfPoint-rol vmi olyat beszéltek h \'többször fut le\', én ezt igen nem értem, mert a PlayerToPoint-is lefut többször, ha timerrel csinálod. Timer nélkül meg asszem nemmegy.
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: Depi - 2010. július 22. - 23:17:56
Igen, a IsPlayerInRangeOfPoint többször fut le,mondok rá egy példát,ott van dns szervere és ugye spawnál ott van a pickup,és ha arra rámész kihoz egy dialogot,és amikor pl várost választanál akkor ha nem a legelsore mész ha nem pl a másodikra akkor vissza dob az elsore mert újra lefút a dialóg bekapcsolás ha abba a posba álsz,remélem értheto volt.
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: Lömpi - 2010. július 23. - 09:20:40
Idézetet írta: Draven date=1279833476\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen, a IsPlayerInRangeOfPoint többször fut le,mondok rá egy példát,ott van dns szervere és ugye spawnál ott van a pickup,és ha arra rámész kihoz egy dialogot,és amikor pl várost választanál akkor ha nem a legelsore mész ha nem pl a másodikra akkor vissza dob az elsore mert újra lefút a dialóg bekapcsolás ha abba a posba álsz,remélem értheto volt.
 
hejj. azt már javitottam :)
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: Depi - 2010. július 23. - 09:40:24
Idézetet írta: dns date=1279869640\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Igen, a IsPlayerInRangeOfPoint többször fut le,mondok rá egy példát,ott van dns szervere és ugye spawnál ott van a pickup,és ha arra rámész kihoz egy dialogot,és amikor pl várost választanál akkor ha nem a legelsore mész ha nem pl a másodikra akkor vissza dob az elsore mert újra lefút a dialóg bekapcsolás ha abba a posba álsz,remélem értheto volt.
 
hejj. azt már javitottam :)
 
[/quote]
Tegnap voltam fent,és am van rá egy egyszeru módszer xD
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: kurta999 - 2010. július 26. - 18:47:00
Idézetet írta: Draven date=1279833476\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen, a IsPlayerInRangeOfPoint többször fut le,mondok rá egy példát,ott van dns szervere és ugye spawnál ott van a pickup,és ha arra rámész kihoz egy dialogot,és amikor pl várost választanál akkor ha nem a legelsore mész ha nem pl a másodikra akkor vissza dob az elsore mert újra lefút a dialóg bekapcsolás ha abba a posba álsz,remélem értheto volt.
 
Ezt értem, de akk mér mondjk azt h a PlayerToPoint nem fut le többszöt ? xD
Cím: Fotocellás ajtó.
Írta: Iceaac - 2010. július 26. - 21:19:25
Idézetet írta: kurta999 date=1280162820\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Igen, a IsPlayerInRangeOfPoint többször fut le,mondok rá egy példát,ott van dns szervere és ugye spawnál ott van a pickup,és ha arra rámész kihoz egy dialogot,és amikor pl várost választanál akkor ha nem a legelsore mész ha nem pl a másodikra akkor vissza dob az elsore mert újra lefút a dialóg bekapcsolás ha abba a posba álsz,remélem értheto volt.
 
Ezt értem, de akk mér mondjk azt h a PlayerToPoint nem fut le többszöt ? xD
 
[/quote]
Ezt Dezoxiribonukleinsav már megoldotta, az o hibája volt nem a függvényé.