Szerző Téma: OnPlayerKeyStateChange  (Megtekintve 567 alkalommal)

OnPlayerKeyStateChange
« Dátum: 2014. Február 18. - 18:03:28 »
0 Show voters
Sziasztok!
\"y\" gombra mozog az object, PL: ajtó, meg nyomom az y-t és ki nyitódik, de ha el engedem, vissza záródik, ebbe kérem segítségetek, hogy hogy lehet azt meg csinálni, hogy y-al nyitódik, és y-al is zárod vissza?!
 

        if (PRESSED(KEY_YES))
        {
           if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 353.47, 165.41, 1024.79))
           {
                MoveObject(obj, 355.17, 165.39, 1024.78, 3.0);
           }
}
        return 1;
}

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
OnPlayerKeyStateChange
« Válasz #1 Dátum: 2014. Február 18. - 18:44:42 »
0 Show voters
Létrehozol egy boolean változót, vagy a fájlmentõdbe beleírod az adott dolgot amit én speciel booleanal látok el.  Lehetõleg globális változó legyen, de nem kötelezõ. Ha azt akarod, hogy kevesebbet egyen a memóriából binárisan át lehet alakítani a boolean változót.
 

new
    bool:nyit;
// stb ...
if (PRESSED(KEY_YES))
  {
     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 353.47, 165.41, 1024.79))
      {
         if(nyit == true)
           {
             MoveObject(obj, 355.17, 165.39, 1024.78, 3.0); // Bezárás  koordináták
             nyit = false;
           }
           else
           {
           MoveObject(obj, 355.17, 165.39, 1024.78, 3.0); // Kinyitás koordináták
           nyit = true;
           }
       }
   }
   return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 18. - 18:48:37 írta RusH. »

OnPlayerKeyStateChange
« Válasz #2 Dátum: 2014. Február 18. - 18:46:33 »
0 Show voters
new bool:mozog;

 
       
 
        if (PRESSED(KEY_YES))
        {
           if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 353.47, 165.41, 1024.79))
           {
              if(mozog == false)
              {
                MoveObject(obj, x,y,z,speed); //nyitódás
                mozog = true;
               }
               else if(mozog == true)
               {
                MoveObject(obj, x,y,z,speed); //záródás
                mozog = false;
                }
           }
}
        return 1;
}

OnPlayerKeyStateChange
« Válasz #3 Dátum: 2014. Február 18. - 19:15:38 »
0 Show voters
Köszi szépen mindkettõtöknek. mûködik.
Zárok!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal