-
Sziasztok!
\"y\" gombra mozog az object, PL: ajtó, meg nyomom az y-t és ki nyitódik, de ha el engedem, vissza záródik, ebbe kérem segítségetek, hogy hogy lehet azt meg csinálni, hogy y-al nyitódik, és y-al is zárod vissza?!
if (PRESSED(KEY_YES))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 353.47, 165.41, 1024.79))
{
MoveObject(obj, 355.17, 165.39, 1024.78, 3.0);
}
}
return 1;
}
-
Létrehozol egy boolean változót, vagy a fájlmentõdbe beleírod az adott dolgot amit én speciel booleanal látok el. Lehetõleg globális változó legyen, de nem kötelezõ. Ha azt akarod, hogy kevesebbet egyen a memóriából binárisan át lehet alakítani a boolean változót.
new
bool:nyit;
// stb ...
if (PRESSED(KEY_YES))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 353.47, 165.41, 1024.79))
{
if(nyit == true)
{
MoveObject(obj, 355.17, 165.39, 1024.78, 3.0); // Bezárás koordináták
nyit = false;
}
else
{
MoveObject(obj, 355.17, 165.39, 1024.78, 3.0); // Kinyitás koordináták
nyit = true;
}
}
}
return 1;
}
-
new bool:mozog;
if (PRESSED(KEY_YES))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 353.47, 165.41, 1024.79))
{
if(mozog == false)
{
MoveObject(obj, x,y,z,speed); //nyitódás
mozog = true;
}
else if(mozog == true)
{
MoveObject(obj, x,y,z,speed); //záródás
mozog = false;
}
}
}
return 1;
}
-
Köszi szépen mindkettõtöknek. mûködik.
Zárok!