Először is erre lesz szükséged:
new kapum;
Majd OnGameModeInit alá be kell tenned, hogy mit jelöl a \'kapum\' és egy Timert kell létrehozni.
public OnGameModeInit()
{
kapum = CreateObject(ID, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
SetTimer(\"Kapu\",1000,true);
return 1;
}
Ezek után szükségünk lesz egy forwardra, valamint egy publicra.
forward Kapu();
public Kapu()
{
new kapum_status; // a kapu státusza
for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0, X, Y, Z))kapum_status=1; // ha a kapu közelében van
}
if(kapum_status)MoveObject(kapum, X, Y, Z, SEBESSÉG); // mozgatjuk a kaput
else MoveObject(kapum, X, Y, Z, SEBESSÉG); // visszavisszük az eredeti helyére a kaput
}
Nincs tesztelve!