Szerző Téma: error 021: symbol already defined: "SSCANF_OnPlayerConnect  (Megtekintve 1732 alkalommal)

error 021: symbol already defined: "SSCANF_OnPlayerConnect
« Dátum: 2015. április 18. - 14:31:50 »
0 Show voters
Hali. :D Írogatom a modom, de beleütköztem egy ilyen problémába. AMF által készített regisztrációs rendszerem van, DINI. Itt a mód eleje, a problémát a 88. sorban észleli a pawnom.
Kód:

//                                                                           MOD ELEJE
//                                                                     A MODOT ALFONSO NERVO ÍRTA
// Teleportok: /teles
//Üdvözlő üzenet, spawn, mapok
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
#define CITROM 0xFFFF00AA
#define PIROS 0xAA3333AA
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#if defined FILTERSCRIPT
new File[128];
new PW[64];
new WPW[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Gamemode név, spawn helye. Jelenleg a mólón spawnolsz!
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 834.8079,-1948.7460,12.8672,0.9264, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
SetPlayerCameraPos(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{                                                                 <--------- 88. sor
    new pName[30], string[128];
    GetPlayerName(playerid, pName, 30);
    format(string, 256, \"{FF9933}%s {33AA33}Feljött játszani!. :)\", pName);
    SendClientMessageToAll(0xFF9933AA,string);
    SendClientMessage(playerid, CITROM, \"===================================================\");  //Deaktiválhatóak ha //-t teszel a SendClientMessage-k elé.
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Köszöntelek a szerveren!!! :) \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/teles a teleportokért!\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/rules a szabályokért! \");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/cmds a parancsokért! \");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A szervert nagy részét Alfonso Nervo készítette!\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A teleport rendszer Graduado_Cabeludo munkája.\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Adminlandot SuspecT mappolta! \");
    //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Jó szórakozást a szerveren! :) \");
    SendClientMessage(playerid, CITROM, \"===================================================\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
        if(!fexist(File))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszoleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
        }
        return 1;
}

 
Siker!
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 18. - 14:36:47 írta Alfonso »

error 021: symbol already defined: "SSCANF_OnPlayerConnect
« Válasz #1 Dátum: 2015. április 18. - 15:49:05 »
0 Show voters
Az OnPlayerConnect 2x van benne
 

//                                                                           MOD ELEJE
//                                                                     A MODOT ALFONSO NERVO ÍRTA
// Teleportok: /teles
//Üdvözlő üzenet, spawn, mapok
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
#define CITROM 0xFFFF00AA
#define PIROS 0xAA3333AA
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#if defined FILTERSCRIPT
new File[128];
new PW[64];
new WPW[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Gamemode név, spawn helye. Jelenleg a mólón spawnolsz!
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 834.8079,-1948.7460,12.8672,0.9264, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
SetPlayerCameraPos(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) // itt egy OnPlayerConnect
{                                                                 <--------- 88. sor
    new pName[30], string[128];
    GetPlayerName(playerid, pName, 30);
    format(string, 256, \"{FF9933}%s {33AA33}Feljött játszani!. :)\", pName);
    SendClientMessageToAll(0xFF9933AA,string);
    SendClientMessage(playerid, CITROM, \"===================================================\");  //Deaktiválhatóak ha //-t teszel a SendClientMessage-k elé.
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Köszöntelek a szerveren!!! :) \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/teles a teleportokért!\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/rules a szabályokért! \");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/cmds a parancsokért! \");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A szervert nagy részét Alfonso Nervo készítette!\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A teleport rendszer Graduado_Cabeludo munkája.\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Adminlandot SuspecT mappolta! \");
    //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Jó szórakozást a szerveren! :) \");
    SendClientMessage(playerid, CITROM, \"===================================================\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) // itt is egy OnPlayerConnect
{
        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
        if(!fexist(File))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszoleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
        }
        return 1;
}

error 021: symbol already defined: "SSCANF_OnPlayerConnect
« Válasz #2 Dátum: 2015. április 18. - 18:25:07 »
+1 Show voters
Nem hiszem el, hogy hogy lehet valaki ennyire tájékozatlan egy weboldalon.
Az ilyen problémáid EBBE a témába nyisd meg.
[mod]Zártam.[/mod]
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal