(model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld)
CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);
CMD:enter(playerid,params[]){if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, //kinti pozíció, ahol a parancsot beírod)){SetPlayerPos(playerid, ///A pozíció, ahova lerakjon a parancs);SetPlayerInterior(playerid, //Az interior ID-je);}}
Csáó Lementesz egy pozíciót, és oda létrehozol egy Pickupot (model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld) Pl: CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1); Majd lemented a /enter pozíciót, létrehozol egy /enter parancsot a következõ képpen :CMD:enter(playerid,params[]){if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, //kinti pozíció, ahol a parancsot beírod)){SetPlayerPos(playerid, ///A pozíció, ahova lerakjon a parancs);SetPlayerInterior(playerid, //Az interior ID-je);}} Ha így csinálod akkor használd a ZCMD includet!
CMD:enter(playerid,params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, //kinti pozíció, ahol a parancsot beírod)) { SetPlayerPos(playerid, ///A pozíció, ahova lerakjon a parancs); SetPlayerInterior(playerid, //Az interior ID-je); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, //2. kinti pozíció, ahol a parancsot beírod)) { SetPlayerPos(playerid, ///A 2. pozíció, ahova lerakjon a parancs); SetPlayerInterior(playerid, //Az 2. interior ID-je); } }