Üdv!Szóval,azt hogyan lehet megoldani,hogy van egy bejárat,oda lehelyezek egy pickupot és ha beirom ,hogy /enter akkor egy intibe dob be,mondjuk a rendõrség intiébe
Csáó :)
Lementesz egy pozíciót, és oda létrehozol egy Pickupot :)
(model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld)
Pl:
CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);
Majd lemented a /enter pozíciót, létrehozol egy /enter parancsot a következõ képpen :
CMD:enter(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, //kinti pozíció, ahol a parancsot beírod))
{
SetPlayerPos(playerid, ///A pozíció, ahova lerakjon a parancs);
SetPlayerInterior(playerid, //Az interior ID-je);
}
}
Ha így csinálod akkor használd a ZCMD includet!
Csáó :)
Lementesz egy pozíciót, és oda létrehozol egy Pickupot :)
(model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld)
Pl:
CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);
Majd lemented a /enter pozíciót, létrehozol egy /enter parancsot a következõ képpen :
CMD:enter(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, //kinti pozíció, ahol a parancsot beírod))
{
SetPlayerPos(playerid, ///A pozíció, ahova lerakjon a parancs);
SetPlayerInterior(playerid, //Az interior ID-je);
}
}
Ha így csinálod akkor használd a ZCMD includet!
Jó válasz, viszont kibõvíteném! (Ha nem baj :) )
Ha több entert szeretnél több pickupot raksz le és így néz ki a parancs:
CMD:enter(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, //kinti pozíció, ahol a parancsot beírod))
{
SetPlayerPos(playerid, ///A pozíció, ahova lerakjon a parancs);
SetPlayerInterior(playerid, //Az interior ID-je);
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, //2. kinti pozíció, ahol a parancsot beírod))
{
SetPlayerPos(playerid, ///A 2. pozíció, ahova lerakjon a parancs);
SetPlayerInterior(playerid, //Az 2. interior ID-je);
}
}