#include <a_samp>#include <dini>#include <sscanf2>#include <zcmd>#define MAX_LEVEL 5#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA#define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA enum pdata //az adattároló neve{ Level,// A szint értéke Death,//A halálok száma MONEY,//A pénz értéke Score //A pont értéke}new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pdata];public OnFilterScriptInit(){ return 1;}public OnFilterScriptExit(){ return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ new string[128],name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(string,sizeof(string),\"nAdmin/%s.ini\",name); if(dini_Exists(string)) { PlayerInfo[playerid][Level] = dini_Int(string,\"Level\"); PlayerInfo[playerid][Death] = dini_Int(string,\"Halalok\"); GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(string,\"Penz\")); SetPlayerScore(playerid,dini_Int(string,\"Pont\"));} else { dini_Create(string); } return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){ new string[128],name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(string,sizeof(string),\"nAdmin/%s.ini\",name); if(dini_Exists(string)) { dini_IntSet(string,\"Szint\",PlayerInfo[playerid][Level]); dini_IntSet(string,\"Halalok\",PlayerInfo[playerid][Death]); dini_IntSet(string,\"Penz\",GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(string,\"Pont\",GetPlayerScore(playerid)); } return 1;}public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){ PlayerInfo[playerid][Death]++; //növeltük az értéket 1-el. return 1;}CMD:setlevel(playerid,params[]){ new playerid2,level; if(sscanf(params,\"id\",playerid2,level)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /setlevel [játékosid] [szint 0-5]\"); if(playerid2 == INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Rossz játékos ID\"); if(level < 0 || level > 5)return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /setlevel [játékosid] [szint 0-5]\"); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{AFAFAF}A parancs használatához {FF9933}rCon {AFAFAF}adminnak kell lenned.\"); PlayerInfo[playerid2][Level] = level; SendClientMessage(playerid,-1,\"{AFAFAF}Sikeresen átállítottad az {FF9933}admin {FF9933}szintjét!\"); SendClientMessage(playerid2,-1,\"{AFAFAF}Sikeresen át lett állítva az {FF9933}admin {AFAFAF}szinted!\"); return 1;}
#include <a_samp>#include <dini>#include <sscanf2>#include <zcmd>#define MAX_LEVEL 5#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA#define COLOR_ORANGE 0xFF9933AAnew File[128];new PW[64];new WPW[MAX_PLAYERS];main();enum pdata //az adattároló neve{ Level,// A szint értéke Death,//A halálok száma MONEY,//A pénz értéke Score //A pont értéke}new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pdata];public OnFilterScriptInit(){ return 1;}public OnFilterScriptExit(){ return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid)); if(!fexist(File)) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszőleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\"); } return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == 1) { if(!response) Kick(playerid); if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszoleges jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); return 0; } format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid)); if(!fexist(File)) { dini_Create(File); dini_Set(File, \"Pasword\", inputtext); PlayerInfo[playerid][Level] = dini_Int(File,\"Level\"); PlayerInfo[playerid][Death] = dini_Int(File,\"Halalok\"); GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(File,\"Penz\")); SetPlayerScore(playerid,dini_Int(File,\"Pont\")); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad.\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); } } if(dialogid == 2) { format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid)); if(!response) { Kick(playerid); } format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(File, \"Pasword\")); if(!strcmp(inputtext, PW, false)) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeres belépés! Nyomj a \'SPAWN\' gombra!\"); } else { WPW[playerid] ++; SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz jelszó!\"); if(WPW[playerid] == 3) { Kick(playerid); } ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad\", \"Oké\", \"Mégse\"); } } return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){ new string[128],name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(string,sizeof(string),\"User/%s.ini\",name); if(dini_Exists(string)) { dini_IntSet(string,\"Szint\",PlayerInfo[playerid][Level]); dini_IntSet(string,\"Halalok\",PlayerInfo[playerid][Death]); dini_IntSet(string,\"Penz\",GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(string,\"Pont\",GetPlayerScore(playerid)); } return 1;}public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){ PlayerInfo[playerid][Death]++; //növeltük az értéket 1-el. return 1;}CMD:setlevel(playerid,params[]){ new playerid2,level; if(sscanf(params,\"id\",playerid2,level)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /setlevel [játékosid] [szint 0-5]\"); if(playerid2 == INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Rossz játékos ID\"); if(level < 0 || level > 5)return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /setlevel [játékosid] [szint 0-5]\"); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{AFAFAF}A parancs használatához {FF9933}rCon {AFAFAF}adminnak kell lenned.\"); PlayerInfo[playerid2][Level] = level; SendClientMessage(playerid,-1,\"{AFAFAF}Sikeresen átállítottad az {FF9933}admin {FF9933}szintjét!\"); SendClientMessage(playerid2,-1,\"{AFAFAF}Sikeresen át lett állítva az {FF9933}admin {AFAFAF}szinted!\"); return 1;} stock Nev(playerid){ new Neve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Neve, sizeof(Neve)); return Neve;}