#include <a_samp>#include <zcmd>#pragma tabsize 0#define fegyver 101#define fegyverek CMD:fegyvers(playerid, params[]){ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun $5000\\nParancsokat néznék.\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrelreturn 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){if(dialogid == fegyver){if(response){if(listitem == 0) // Így bõvítheted csak alá, és akkor if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több{GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);GivePlayerMoney(playerid, -5000);SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\"); if(listitem == 1){ShowPlayerDialog(playerid, 1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"parancsok(fegyverekhez)\",\"/fegyverek\\n\\nMég bõvítem!\",\"ok\",\"ok\");SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy Adminnisztrátor!\");SetPlayerSkin(playerid,223);}}}}return 1;}
#include <a_samp>#include <zcmd>#pragma tabsize 0#define fegyver 101CMD:fegyver(playerid, params[]){ ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun $5000\\nParancsokat megnézem\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == fegyver) { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); GivePlayerMoney(playerid, -5000); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\"); } if(listitem == 1) { ShowPlayerDialog(playerid, 1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"parancsok(fegyverekhez)\",\"/fegyverek\\n\\nMég bõvítem!\",\"ok\",\"ok\"); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy Adminnisztrátor!\"); SetPlayerSkin(playerid, 223); } } } return 1;}
#include <a_samp>#include <zcmd>#pragma tabsize 0#define fegyver 101 CMD:fegyver(playerid, params[]){ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun $5000\\nParancsokat megnézem,\\nSzeretnék tgf re jelentkezni!\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\");return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){if(dialogid == fegyver){ if(response)if(listitem == 0){GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);GivePlayerMoney(playerid, -5000);SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");}if(listitem == 1){ShowPlayerDialog(playerid, 1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"parancsok(fegyverekhez)\",\"/fegyverek\\n\\nMég bõvítem!\",\"ok\",\"ok\");SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy Adminnisztrátor!\");SetPlayerSkin(playerid, 223);}if(listitem == 2){SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Elküldtem a jelentésedet az adminoknak!\");GivePlayerMoney(playerid, -100);SendClientMessage(playerid,\"-100$, mert ennyibe került!\");}}return 1;}[code]hiba:[code]error 035: argument type mismatch (argument 2)