Szerző Téma: Dialog  (Megtekintve 694 alkalommal)

Dialog
« Dátum: 2013. Augusztus 04. - 20:44:30 »
0 Show voters
Helló
Lenne egy kérésem egy olyan kéne parancsra elõ jön egy Dialog abba lesznek írások ha rá kattint az egyik írásra akkor elõjön még egy Dialog és abba a Dialogba is kell egy pontot választani és akkor el dob még egybe.
Nem sikerül rá jönnöm  :wall:
Köszi elõre is a segítséget.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 07. - 21:56:12 írta Bunce1234 »

Dialog
« Válasz #1 Dátum: 2013. Augusztus 06. - 18:24:29 »
+1 Show voters
Egyszerû, ugyan ez volt a gondom hónapokbe telt mire egyedül rájöttem, mert itt aztán marha nagy segítségeket adtak nekem :\'D
 

#define DIALOG_TEST 0   //ez a szám a dialog id-je ami nem lehet több 32767-nél
#define DIALOG_TEST 1
#define DIALOG_TEST 2
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEST, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fejléc\", \"1. sor/n2. Sor/n3.Sor\", \"1.gomb\", \"2.gomb\");  //ha a 2. gombot üresen hagyod, akkor az nem fog megjelenni :)
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])    //ez akkor fut le, mikor valaki az 1. vagy 2. gombra kattint
{
//=====================================================================================//
if(dialogid == DIALOG_TEST) //ha a dialog_test id-jû dialogot használta valaki
{
    if(response)    //ha az 1. gombra kattintottak
    {
        if(listitem == 0)   //ha a listában az elsõre kattintottak (itt az 1. a nulla, 2. az egy blablabla)
        {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEST2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fejléc2\", \"1. sor2/n2. sor2/n3.Log sor2\", \"1. gomb2\" ,\"2. gomb 2\");    //megjelenik a dialog
        }
    }
    else if(!response)  //ha a 2. gombra kattintottak
    {
    }
    return 1;
}
//=====================================================================================//
if(dialogid == DIALOG_TEST2) //ha a dialog_test2 id-jû dialogot használta valaki
{
    if(response)    //ha az 1. gombra kattintottak
    {
        if(listitem == 0)   //ha a listában az elsõre kattintottak (itt az 1. a nulla, 2. az egy blablabla)
        {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEST2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fejléc3\", \"1. sor3/n2. sor3/n3.Log sor3\", \"1. gomb3\" ,\"2. gomb3\");    //megjelenik a dialog
        }
        else if(listitem == 1) //ha a másodikra....
        {
       
        }
    }
    else if(!response)  //ha a 2. gombra kattintottak
    {
    }
    return 1;
}
//=====================================================================================//
if(dialogid == DIALOG_TEST3) //ha a dialog_test id-jû dialogot használta valaki
{
    if(response)    //ha az 1. gombra kattintottak
    {
        if(listitem == 0)   //ha a listában az elsõre kattintottak (itt az 1. a nulla, 2. az egy blablabla)
        {
        }
    }
    else if(!response)  //ha a 2. gombra kattintottak
    {
    }
    return 1;
}
return 1;
}

Dialog
« Válasz #2 Dátum: 2013. Augusztus 07. - 11:43:50 »
0 Show voters
Kösszi válaszodat tesztelni fogom :))

Dialog
« Válasz #3 Dátum: 2013. Augusztus 07. - 12:20:41 »
0 Show voters
Rendben, írj ha nem megy vagy ilyesmi :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal