Egyszerû, ugyan ez volt a gondom hónapokbe telt mire egyedül rájöttem, mert itt aztán marha nagy segítségeket adtak nekem :\'D
#define DIALOG_TEST 0 //ez a szám a dialog id-je ami nem lehet több 32767-nél
#define DIALOG_TEST 1
#define DIALOG_TEST 2
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEST, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fejléc\", \"1. sor/n2. Sor/n3.Sor\", \"1.gomb\", \"2.gomb\"); //ha a 2. gombot üresen hagyod, akkor az nem fog megjelenni
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) //ez akkor fut le, mikor valaki az 1. vagy 2. gombra kattint
{
//=====================================================================================//
if(dialogid == DIALOG_TEST) //ha a dialog_test id-jû dialogot használta valaki
{
if(response) //ha az 1. gombra kattintottak
{
if(listitem == 0) //ha a listában az elsõre kattintottak (itt az 1. a nulla, 2. az egy blablabla)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEST2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fejléc2\", \"1. sor2/n2. sor2/n3.Log sor2\", \"1. gomb2\" ,\"2. gomb 2\"); //megjelenik a dialog
}
}
else if(!response) //ha a 2. gombra kattintottak
{
}
return 1;
}
//=====================================================================================//
if(dialogid == DIALOG_TEST2) //ha a dialog_test2 id-jû dialogot használta valaki
{
if(response) //ha az 1. gombra kattintottak
{
if(listitem == 0) //ha a listában az elsõre kattintottak (itt az 1. a nulla, 2. az egy blablabla)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEST2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fejléc3\", \"1. sor3/n2. sor3/n3.Log sor3\", \"1. gomb3\" ,\"2. gomb3\"); //megjelenik a dialog
}
else if(listitem == 1) //ha a másodikra....
{
}
}
else if(!response) //ha a 2. gombra kattintottak
{
}
return 1;
}
//=====================================================================================//
if(dialogid == DIALOG_TEST3) //ha a dialog_test id-jû dialogot használta valaki
{
if(response) //ha az 1. gombra kattintottak
{
if(listitem == 0) //ha a listában az elsõre kattintottak (itt az 1. a nulla, 2. az egy blablabla)
{
}
}
else if(!response) //ha a 2. gombra kattintottak
{
}
return 1;
}
return 1;
}