Szerző Téma: DFT | Autószállíás  (Megtekintve 687 alkalommal)

DFT | Autószállíás
« Dátum: 2014. Április 20. - 22:34:40 »
0 Show voters
Helló, lehet hülyének néztek, hogy lehetetlen ez a dolog stb.. DE hátha valahogy meg oldható!..
Szóval lehetséges-e valahogy a DFT re autót rakni és így Autószállító munkát készíteni? Valahogy oda  ragasztani vagy valami más megoldással meg oldani? Lehetséges ez?

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
DFT | Autószállíás
« Válasz #1 Dátum: 2014. Április 21. - 14:42:39 »
0 Show voters
Van egy olyan script ami úgy volt megcsinálva hogy oldala volt a DFT kocsinak meg pluszba le lehetett hajtani a hátúját egy parancsal szerintem ezzel lehetne kocsikat szállítani angol fórumon láttam ezt a scriptet...Elvileg letöltöttem ezt a scriptet még annó ha a gépemen megtalálom felrakom ide neked. És azzal nem fog leesni szerintem a kocsi.
Meg is találtam :
 
/*
Vuki_Transporter
Created By: Vukilore
Please keep my name in the credit, if you want to delete the SendClientMessage at the connection put my pseudo in a /credit command :p
Otherwise just be honnest with yourself, you don\'t script that :(
*/
#include <a_samp>
new vehdft[MAX_VEHICLES], objveh[MAX_VEHICLES][9], bool:opendoor[MAX_VEHICLES];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Vuki_Transporter charged\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
 
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Vuki_Transporter chargé\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"This server use Vuki_Transporter.\");
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 578) // If it\'s a DFT-30
{
    objveh[vehicleid][0] = CreateObject(983, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
objveh[vehicleid][1] = CreateObject(983, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
objveh[vehicleid][2] = CreateObject(983, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
objveh[vehicleid][3] = CreateObject(983, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
objveh[vehicleid][4] = CreateObject(11474, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][0], vehicleid, 1.4550000429153, -0.85600000619888, 0.41100001335144, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][1], vehicleid, 1.4490000009537, -2.4389998912811, 0.41100001335144, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][2], vehicleid, -1.460000038147, -0.86400002241135, 0.41100001335144, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][3], vehicleid, -1.4609999656677, -2.4519999027252, 0.41100001335144, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][4], vehicleid, -0.068000003695488, -5.7540001869202, 0.38100001215935, 0, 2.5, 5.5);
opendoor[vehicleid] = false;
}
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    if(GetVehicleModel(vehicleid) ==578) // If it\'s a DFT-30
{
    DestroyObject(objveh[vehicleid][0]);
    DestroyObject(objveh[vehicleid][1]);
    DestroyObject(objveh[vehicleid][2]);
    DestroyObject(objveh[vehicleid][3]);
    DestroyObject(objveh[vehicleid][4]);
    DestroyObject(objveh[vehicleid][5]);
    DestroyObject(objveh[vehicleid][6]);
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/ramp\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetVehicleModel(vehicleid) ==578) // If it\'s a DFT-30
{
   if(!opendoor[vehicleid])
   {
      DestroyObject(objveh[vehicleid][4]);
      objveh[vehicleid][5] = CreateObject(11474, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
      objveh[vehicleid][6] = CreateObject(11474, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
      AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][5], vehdft[vehicleid], -0.025000000372529, -6.1770000457764, -0.80699998140335, 58.193572998047, 194.33984375, 166.49182128906);
      AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][6], vehdft[vehicleid], 0.037999998778105, -7.3889999389648, -1.5329999923706, 58.189086914063, 194.33715820313, 166.48681640625);
      opendoor[vehicleid]=true;
      return 1;
   }
   else
   {
       DestroyObject(objveh[vehicleid][5]);
       DestroyObject(objveh[vehicleid][6]);
       objveh[vehicleid][4] = CreateObject(11474, -0.068000003695488, -5.7540001869202, 0.38100001215935, 0, 2.5, 5.5); // elevator
       AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][4], vehdft[vehicleid], -0.068000003695488, -5.7540001869202, 0.38100001215935, 0, 2.5, 5.5);
       opendoor[vehicleid]=false;
     }
    }
    return 1;
}
return 0;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 21. - 14:44:47 írta ZSOLTI99 »

DFT | Autószállíás
« Válasz #2 Dátum: 2014. Április 21. - 17:42:34 »
0 Show voters
Nem rakja rá az objectet a DFT-re teszt közbe :(

DFT | Autószállíás
« Válasz #3 Dátum: 2014. Április 20. - 22:34:40 »
0 Show voters
Helló, lehet hülyének néztek, hogy lehetetlen ez a dolog stb.. DE hátha valahogy meg oldható!..
Szóval lehetséges-e valahogy a DFT re autót rakni és így Autószállító munkát készíteni? Valahogy oda  ragasztani vagy valami más megoldással meg oldani? Lehetséges ez?

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
DFT | Autószállíás
« Válasz #4 Dátum: 2014. Április 21. - 14:42:39 »
0 Show voters
Van egy olyan script ami úgy volt megcsinálva hogy oldala volt a DFT kocsinak meg pluszba le lehetett hajtani a hátúját egy parancsal szerintem ezzel lehetne kocsikat szállítani angol fórumon láttam ezt a scriptet...Elvileg letöltöttem ezt a scriptet még annó ha a gépemen megtalálom felrakom ide neked. És azzal nem fog leesni szerintem a kocsi.
Meg is találtam :
 
/*
Vuki_Transporter
Created By: Vukilore
Please keep my name in the credit, if you want to delete the SendClientMessage at the connection put my pseudo in a /credit command :p
Otherwise just be honnest with yourself, you don\'t script that :(
*/
#include <a_samp>
new vehdft[MAX_VEHICLES], objveh[MAX_VEHICLES][9], bool:opendoor[MAX_VEHICLES];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Vuki_Transporter charged\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
 
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Vuki_Transporter chargé\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"This server use Vuki_Transporter.\");
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 578) // If it\'s a DFT-30
{
    objveh[vehicleid][0] = CreateObject(983, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
objveh[vehicleid][1] = CreateObject(983, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
objveh[vehicleid][2] = CreateObject(983, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
objveh[vehicleid][3] = CreateObject(983, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
objveh[vehicleid][4] = CreateObject(11474, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][0], vehicleid, 1.4550000429153, -0.85600000619888, 0.41100001335144, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][1], vehicleid, 1.4490000009537, -2.4389998912811, 0.41100001335144, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][2], vehicleid, -1.460000038147, -0.86400002241135, 0.41100001335144, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][3], vehicleid, -1.4609999656677, -2.4519999027252, 0.41100001335144, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][4], vehicleid, -0.068000003695488, -5.7540001869202, 0.38100001215935, 0, 2.5, 5.5);
opendoor[vehicleid] = false;
}
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    if(GetVehicleModel(vehicleid) ==578) // If it\'s a DFT-30
{
    DestroyObject(objveh[vehicleid][0]);
    DestroyObject(objveh[vehicleid][1]);
    DestroyObject(objveh[vehicleid][2]);
    DestroyObject(objveh[vehicleid][3]);
    DestroyObject(objveh[vehicleid][4]);
    DestroyObject(objveh[vehicleid][5]);
    DestroyObject(objveh[vehicleid][6]);
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/ramp\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetVehicleModel(vehicleid) ==578) // If it\'s a DFT-30
{
   if(!opendoor[vehicleid])
   {
      DestroyObject(objveh[vehicleid][4]);
      objveh[vehicleid][5] = CreateObject(11474, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
      objveh[vehicleid][6] = CreateObject(11474, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
      AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][5], vehdft[vehicleid], -0.025000000372529, -6.1770000457764, -0.80699998140335, 58.193572998047, 194.33984375, 166.49182128906);
      AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][6], vehdft[vehicleid], 0.037999998778105, -7.3889999389648, -1.5329999923706, 58.189086914063, 194.33715820313, 166.48681640625);
      opendoor[vehicleid]=true;
      return 1;
   }
   else
   {
       DestroyObject(objveh[vehicleid][5]);
       DestroyObject(objveh[vehicleid][6]);
       objveh[vehicleid][4] = CreateObject(11474, -0.068000003695488, -5.7540001869202, 0.38100001215935, 0, 2.5, 5.5); // elevator
       AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][4], vehdft[vehicleid], -0.068000003695488, -5.7540001869202, 0.38100001215935, 0, 2.5, 5.5);
       opendoor[vehicleid]=false;
     }
    }
    return 1;
}
return 0;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 21. - 14:44:47 írta ZSOLTI99 »

DFT | Autószállíás
« Válasz #5 Dátum: 2014. Április 21. - 17:42:34 »
0 Show voters
Nem rakja rá az objectet a DFT-re teszt közbe :(

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal