GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: FastFurious - 2012. május 23. - 20:58:51

Cím: csatlakozás x/30
Írta: FastFurious - 2012. május 23. - 20:58:51
Sziasztok!
Olyan skriptet szeretnék tõletek kérni hogy ha valaki csatlakozik/elhaggya a szervert akkor irja ki hogy hányan vagyunk!
 
onplayerconnect alatti rész..
if(ServerInfo[ConnectMessages] == 1)
{
    new pAKA[256]; pAKA = dini_Get(\"ladmin/config/aka.txt\",tmp3);
if (strlen(pAKA) < 3) format(str,sizeof(str),\"{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez! {FF0000}<<<\", PlayerName, playerid);
else if (!strcmp(pAKA,PlayerName,true)) format(str,sizeof(str),\"{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez! {FF0000}<<<\", PlayerName, playerid);
else format(str,sizeof(str),\"{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez {33CCFF}(Aka: %s) {FF0000}<<<\", PlayerName, playerid, pAKA );
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i) && playerid != i)
{
   if(PlayerInfo[Level] > 2) SendClientMessage(i,green,str);
   else {
      format(string,sizeof(string),\"{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez! {FF0000}<<<\", PlayerName, playerid);
       SendClientMessage(i,yellow,string);
   }
}
}
//-----------------------------------------------------
    if (dUserINT(PlayerName2(playerid)).(\"banned\") == 1)
    {
        SendClientMessage(playerid, red, \"Ez a név bannolva van a szerverrõl!\");
format(string,sizeof(string),\"%s ID:{CDF917}%d Kirúgva. Indok: {FF0000}A neve bannolva van a szerverrõl!\",PlayerName,playerid);
SendClientMessageToAll(red, string);  print(string);
SaveToFile(\"KickLog\",string);  Kick(playerid);
    }
//-----------------------------------------------------
if(ServerInfo[NameKick] == 1) {
for(new s = 0; s < BadNameCount; s++) {
           if(!strcmp(BadNames,PlayerName,true)) {
      SendClientMessage(playerid,red, \"A neved feketelistán van, ezért kirúgtak!\");
      format(string,sizeof(string),\"%s ID:{0019fc}%d kirúgva. {FF0000}(Indok: Tiltott név)\",PlayerName,playerid);
      SendClientMessageToAll(red, string);  print(string);
      SaveToFile(\"KickLog\",string);  Kick(playerid);
      return 1;
   }
}
}
//-----------------------------------------------------
if(ServerInfo[PartNameKick] == 1) {
for(new s = 0; s < BadPartNameCount; s++) {
   new pos;
   while((pos = strfind(PlayerName,BadPartNames,true)) != -1) for(new i = pos, j = pos + strlen(BadPartNames); i < j; i++)
   {
      SendClientMessage(playerid,red, \"A neved nincs engedélyezve a szerveren, ezért kirúgtak\");
      format(string,sizeof(string),\"%s ID:{0019fc}%d kirúgva. {FF0000}(Indok: Tíltott név)\",PlayerName,playerid);
      SendClientMessageToAll(red, string);  print(string);
      SaveToFile(\"KickLog\",string);  Kick(playerid);
      return 1;
   }
}
}
//-----------------------------------------------------
if(ServerInfo[Locked] == 1) {
PlayerInfo[playerid][AllowedIn] = false;
SendClientMessage(playerid,red,\"A szerver zárva!  Van 20 másodperced hogy beírd a jelszót, különben kirúgnak!\");
SendClientMessage(playerid,red,\"Használd: /password [jelszó]\");
LockKickTimer[playerid] = SetTimerEx(\"AutoKick\", 20000, 0, \"i\", playerid);
}
//-----------------------------------------------------
if(strlen(dini_Get(\"ladmin/config/aka.txt\", tmp3)) == 0) dini_Set(\"ladmin/config/aka.txt\", tmp3, PlayerName);
else
{
    if( strfind( dini_Get(\"ladmin/config/aka.txt\", tmp3), PlayerName, true) == -1 )
{
    format(string,sizeof(string),\"%s,%s\", dini_Get(\"ladmin/config/aka.txt\",tmp3), PlayerName);
    dini_Set(\"ladmin/config/aka.txt\", tmp3, string);
}
}
//-----------------------------------------------------
if(!udb_Exists(PlayerName2(playerid)))
{
    new lstring[256];
format(lstring,256,\"{FF0000}Üdv {0019fc}%s!\\n{CDF917}Ez a név még nincs regisztrálva!\\n\\n{057CEA}Írj be egy jelszót a felhasználó létrehozásához:\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,REGISZTRALO,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",lstring,\"Regisztrál\",\"Kilép\");
}
else
{
    PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(PlayerName));
new tmp2[256]; tmp2 = dini_Get(file,\"ip\");
if( (!strcmp(tmp3,tmp2,true)) && (ServerInfo[AutoLogin] == 1) )
{
   LoginPlayer(playerid);
   if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
   {
      format(string,sizeof(string),\"{0019fc}FELHASZNÁLÓ: {FF0000}Autómatikusan bejelentkeztél! {CDF917}(Admin Szint: {33CCFF}%d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
      SendClientMessage(playerid,green,string);
             }
         else SendClientMessage(playerid,green,\"{0019fc}FELHASZNÁLÓ: {FF0000}Autómatikusan belelentkeztél, Jó játékot!\");
         }
   else
   {
       new lstring[256];
   format(lstring,256,\"{0019fc}Üdv {33FF33}%s! {CDF917}Játék elõtt kérlek {FF0000}jelentkezz be:\",pName(playerid));
   ShowPlayerDialog(playerid,BEJELENTKEZO,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Bejelentkezés\",lstring,\"Belépés\",\"Kilépés\");
}
}
return 1;
}
onplayerdisconnect alatt:
if(ServerInfo[ConnectMessages] == 1)
{
switch (reason) {
   case 0:   format(str, sizeof(str), \">>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Kilépett a szerverrõl {FF0000}(Idõtullépés) <<<\", PlayerName, playerid);
   case 1:   format(str, sizeof(str), \">>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Kilépett a szerverrõl {FF0000}(Kilépés) <<<\", PlayerName, playerid);
   case 2:   format(str, sizeof(str), \">>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Kilépett a szerverrõl {FF0000}(Kirúgva/Bannolva) <<<\", PlayerName, playerid);
}
SendClientMessageToAll(red, str);
}
if(PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 1)   SavePlayer(playerid);
if(udb_Exists(PlayerName2(playerid))) dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"loggedin\",0);
     PlayerInfo[playerid][LoggedIn] = 0;
PlayerInfo[playerid][Level] = 0;
PlayerInfo[playerid][Jailed] = 0;
PlayerInfo[playerid][Frozen] = 0;
PlayerInfo[playerid][AFKstatus] = 0;
if(PlayerInfo[playerid][Jailed] == 1) KillTimer( JailTimer[playerid] );
if(PlayerInfo[playerid][Frozen] == 1) KillTimer( FreezeTimer[playerid] );
if(ServerInfo[Locked] == 1)   KillTimer( LockKickTimer[playerid] );
if(PlayerInfo[playerid][pCar] != -1) CarDeleter(PlayerInfo[playerid][pCar]);
#if defined ENABLE_SPEC
for(new x=0; x<MAX_PLAYERS; x++)
    if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo
  • [specID] == playerid)

               AdvanceSpectate(x);
#endif
return 1;
}
Cím: csatlakozás x/30
Írta: Fuuuhead - 2012. május 23. - 21:00:22
Most írtad le... Akkor mire vársz?
Cím: csatlakozás x/30
Írta: FastFurious - 2012. május 23. - 21:09:23
nem telefon ne szolj bele ugyse érted,
{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez {33CCFF}(Aka: %s) {FF0000}<<< ebbõl ilyen kellene legyen:
{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez  Online: x/30{33CCFF}(Aka: %s) {FF0000}<<<
Cím: csatlakozás x/30
Írta: Benceee - 2012. május 23. - 21:11:47
[mod]Elõször is nem szólt be, ne flegmázz.[/mod]
Már én kettõ ilyen scriptet írtam neked. Mások is írtak, tehát minimum 10 ilyen scriptet kaptál. Minek mégegy?
Cím: csatlakozás x/30
Írta: ZyZu. - 2012. május 23. - 21:20:54
Én is írtam neked egyett nem értem minek nem jó az, amit mindenki irt?
Cím: csatlakozás x/30
Írta: FastFurious - 2012. május 23. - 21:24:30
de ez olyan hogy a chatbe irja ki nem textdrawba....
És ha valaki irt is nem kapom a témát... :(
Cím: csatlakozás x/30
Írta: ZyZu. - 2012. május 23. - 21:52:43
Vagyis akkor SendClientMessage -ban kéne?
Cím: csatlakozás x/30
Írta: FastFurious - 2012. május 23. - 22:06:04
Aha ugy hogy a csatlakozott a szerver után irja hogy online: x/30
Cím: csatlakozás x/30
Írta: Erik3333 - 2012. május 23. - 22:14:42
SendClientMessageToAll(Szín, \"%s Csatlakozott a szerverre! Online: %d/30\", PlayerName(playerid, pCount);
Ezt  írd át.
(U.I.: telefonról írtam. :) )
Cím: csatlakozás x/30
Írta: FastFurious - 2012. május 23. - 22:24:53
Nem megy nem irja ki... hogy hányan vagyunk :(((
Cím: csatlakozás x/30
Írta: instant - 2012. május 23. - 22:55:03

new cvar;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
cvar++;
new str[125], name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(str,sizeof(str),\"%s csatlakozott a szerverre %i/30\",name,cvar);
SendClientMessageToAll(9,str);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
cvar--;
return 1;
}
Cím: csatlakozás x/30
Írta: Fuuuhead - 2012. május 24. - 14:16:30
Bocsi az offért,de ezt muszáj..
Jól van Fast,nem mindenkinek megy minden..
Én ehhez nem értek,te meg máshoz nem..
Például ahhoz,hogy hogyan beszélj normálisan egy emberrel. Errõl ennyit..
 :(
Cím: csatlakozás x/30
Írta: FastFurious - 2012. május 24. - 15:19:33
kösz megy ment a +
Cím: csatlakozás x/30
Írta: FastFurious - 2012. május 23. - 20:58:51
Sziasztok!
Olyan skriptet szeretnék tõletek kérni hogy ha valaki csatlakozik/elhaggya a szervert akkor irja ki hogy hányan vagyunk!
 
onplayerconnect alatti rész..
if(ServerInfo[ConnectMessages] == 1)
{
    new pAKA[256]; pAKA = dini_Get(\"ladmin/config/aka.txt\",tmp3);
if (strlen(pAKA) < 3) format(str,sizeof(str),\"{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez! {FF0000}<<<\", PlayerName, playerid);
else if (!strcmp(pAKA,PlayerName,true)) format(str,sizeof(str),\"{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez! {FF0000}<<<\", PlayerName, playerid);
else format(str,sizeof(str),\"{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez {33CCFF}(Aka: %s) {FF0000}<<<\", PlayerName, playerid, pAKA );
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i) && playerid != i)
{
   if(PlayerInfo[Level] > 2) SendClientMessage(i,green,str);
   else {
      format(string,sizeof(string),\"{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez! {FF0000}<<<\", PlayerName, playerid);
       SendClientMessage(i,yellow,string);
   }
}
}
//-----------------------------------------------------
    if (dUserINT(PlayerName2(playerid)).(\"banned\") == 1)
    {
        SendClientMessage(playerid, red, \"Ez a név bannolva van a szerverrõl!\");
format(string,sizeof(string),\"%s ID:{CDF917}%d Kirúgva. Indok: {FF0000}A neve bannolva van a szerverrõl!\",PlayerName,playerid);
SendClientMessageToAll(red, string);  print(string);
SaveToFile(\"KickLog\",string);  Kick(playerid);
    }
//-----------------------------------------------------
if(ServerInfo[NameKick] == 1) {
for(new s = 0; s < BadNameCount; s++) {
           if(!strcmp(BadNames,PlayerName,true)) {
      SendClientMessage(playerid,red, \"A neved feketelistán van, ezért kirúgtak!\");
      format(string,sizeof(string),\"%s ID:{0019fc}%d kirúgva. {FF0000}(Indok: Tiltott név)\",PlayerName,playerid);
      SendClientMessageToAll(red, string);  print(string);
      SaveToFile(\"KickLog\",string);  Kick(playerid);
      return 1;
   }
}
}
//-----------------------------------------------------
if(ServerInfo[PartNameKick] == 1) {
for(new s = 0; s < BadPartNameCount; s++) {
   new pos;
   while((pos = strfind(PlayerName,BadPartNames,true)) != -1) for(new i = pos, j = pos + strlen(BadPartNames); i < j; i++)
   {
      SendClientMessage(playerid,red, \"A neved nincs engedélyezve a szerveren, ezért kirúgtak\");
      format(string,sizeof(string),\"%s ID:{0019fc}%d kirúgva. {FF0000}(Indok: Tíltott név)\",PlayerName,playerid);
      SendClientMessageToAll(red, string);  print(string);
      SaveToFile(\"KickLog\",string);  Kick(playerid);
      return 1;
   }
}
}
//-----------------------------------------------------
if(ServerInfo[Locked] == 1) {
PlayerInfo[playerid][AllowedIn] = false;
SendClientMessage(playerid,red,\"A szerver zárva!  Van 20 másodperced hogy beírd a jelszót, különben kirúgnak!\");
SendClientMessage(playerid,red,\"Használd: /password [jelszó]\");
LockKickTimer[playerid] = SetTimerEx(\"AutoKick\", 20000, 0, \"i\", playerid);
}
//-----------------------------------------------------
if(strlen(dini_Get(\"ladmin/config/aka.txt\", tmp3)) == 0) dini_Set(\"ladmin/config/aka.txt\", tmp3, PlayerName);
else
{
    if( strfind( dini_Get(\"ladmin/config/aka.txt\", tmp3), PlayerName, true) == -1 )
{
    format(string,sizeof(string),\"%s,%s\", dini_Get(\"ladmin/config/aka.txt\",tmp3), PlayerName);
    dini_Set(\"ladmin/config/aka.txt\", tmp3, string);
}
}
//-----------------------------------------------------
if(!udb_Exists(PlayerName2(playerid)))
{
    new lstring[256];
format(lstring,256,\"{FF0000}Üdv {0019fc}%s!\\n{CDF917}Ez a név még nincs regisztrálva!\\n\\n{057CEA}Írj be egy jelszót a felhasználó létrehozásához:\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,REGISZTRALO,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",lstring,\"Regisztrál\",\"Kilép\");
}
else
{
    PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(PlayerName));
new tmp2[256]; tmp2 = dini_Get(file,\"ip\");
if( (!strcmp(tmp3,tmp2,true)) && (ServerInfo[AutoLogin] == 1) )
{
   LoginPlayer(playerid);
   if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
   {
      format(string,sizeof(string),\"{0019fc}FELHASZNÁLÓ: {FF0000}Autómatikusan bejelentkeztél! {CDF917}(Admin Szint: {33CCFF}%d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
      SendClientMessage(playerid,green,string);
             }
         else SendClientMessage(playerid,green,\"{0019fc}FELHASZNÁLÓ: {FF0000}Autómatikusan belelentkeztél, Jó játékot!\");
         }
   else
   {
       new lstring[256];
   format(lstring,256,\"{0019fc}Üdv {33FF33}%s! {CDF917}Játék elõtt kérlek {FF0000}jelentkezz be:\",pName(playerid));
   ShowPlayerDialog(playerid,BEJELENTKEZO,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Bejelentkezés\",lstring,\"Belépés\",\"Kilépés\");
}
}
return 1;
}
onplayerdisconnect alatt:
if(ServerInfo[ConnectMessages] == 1)
{
switch (reason) {
   case 0:   format(str, sizeof(str), \">>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Kilépett a szerverrõl {FF0000}(Idõtullépés) <<<\", PlayerName, playerid);
   case 1:   format(str, sizeof(str), \">>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Kilépett a szerverrõl {FF0000}(Kilépés) <<<\", PlayerName, playerid);
   case 2:   format(str, sizeof(str), \">>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Kilépett a szerverrõl {FF0000}(Kirúgva/Bannolva) <<<\", PlayerName, playerid);
}
SendClientMessageToAll(red, str);
}
if(PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 1)   SavePlayer(playerid);
if(udb_Exists(PlayerName2(playerid))) dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"loggedin\",0);
     PlayerInfo[playerid][LoggedIn] = 0;
PlayerInfo[playerid][Level] = 0;
PlayerInfo[playerid][Jailed] = 0;
PlayerInfo[playerid][Frozen] = 0;
PlayerInfo[playerid][AFKstatus] = 0;
if(PlayerInfo[playerid][Jailed] == 1) KillTimer( JailTimer[playerid] );
if(PlayerInfo[playerid][Frozen] == 1) KillTimer( FreezeTimer[playerid] );
if(ServerInfo[Locked] == 1)   KillTimer( LockKickTimer[playerid] );
if(PlayerInfo[playerid][pCar] != -1) CarDeleter(PlayerInfo[playerid][pCar]);
#if defined ENABLE_SPEC
for(new x=0; x<MAX_PLAYERS; x++)
    if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo
  • [specID] == playerid)

               AdvanceSpectate(x);
#endif
return 1;
}
Cím: csatlakozás x/30
Írta: Fuuuhead - 2012. május 23. - 21:00:22
Most írtad le... Akkor mire vársz?
Cím: csatlakozás x/30
Írta: FastFurious - 2012. május 23. - 21:09:23
nem telefon ne szolj bele ugyse érted,
{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez {33CCFF}(Aka: %s) {FF0000}<<< ebbõl ilyen kellene legyen:
{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez  Online: x/30{33CCFF}(Aka: %s) {FF0000}<<<
Cím: csatlakozás x/30
Írta: Benceee - 2012. május 23. - 21:11:47
[mod]Elõször is nem szólt be, ne flegmázz.[/mod]
Már én kettõ ilyen scriptet írtam neked. Mások is írtak, tehát minimum 10 ilyen scriptet kaptál. Minek mégegy?
Cím: csatlakozás x/30
Írta: ZyZu. - 2012. május 23. - 21:20:54
Én is írtam neked egyett nem értem minek nem jó az, amit mindenki irt?
Cím: csatlakozás x/30
Írta: FastFurious - 2012. május 23. - 21:24:30
de ez olyan hogy a chatbe irja ki nem textdrawba....
És ha valaki irt is nem kapom a témát... :(
Cím: csatlakozás x/30
Írta: ZyZu. - 2012. május 23. - 21:52:43
Vagyis akkor SendClientMessage -ban kéne?
Cím: csatlakozás x/30
Írta: FastFurious - 2012. május 23. - 22:06:04
Aha ugy hogy a csatlakozott a szerver után irja hogy online: x/30
Cím: csatlakozás x/30
Írta: Erik3333 - 2012. május 23. - 22:14:42
SendClientMessageToAll(Szín, \"%s Csatlakozott a szerverre! Online: %d/30\", PlayerName(playerid, pCount);
Ezt  írd át.
(U.I.: telefonról írtam. :) )
Cím: csatlakozás x/30
Írta: FastFurious - 2012. május 23. - 22:24:53
Nem megy nem irja ki... hogy hányan vagyunk :(((
Cím: csatlakozás x/30
Írta: instant - 2012. május 23. - 22:55:03

new cvar;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
cvar++;
new str[125], name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(str,sizeof(str),\"%s csatlakozott a szerverre %i/30\",name,cvar);
SendClientMessageToAll(9,str);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
cvar--;
return 1;
}
Cím: csatlakozás x/30
Írta: Fuuuhead - 2012. május 24. - 14:16:30
Bocsi az offért,de ezt muszáj..
Jól van Fast,nem mindenkinek megy minden..
Én ehhez nem értek,te meg máshoz nem..
Például ahhoz,hogy hogyan beszélj normálisan egy emberrel. Errõl ennyit..
 :(
Cím: csatlakozás x/30
Írta: FastFurious - 2012. május 24. - 15:19:33
kösz megy ment a +