if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, R, X, Y, Z)) // Milyen koordinátán legyen a játékos, illetve a sugár { SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Hova teleportálja a játékost SetPlayerInterior(playerid, Interior); // Hányas interiorra váltson az adott helyen (ha nem nem akarod hogy interiort váltson vedd ki, vagy ha azt szeretnéd, hogy alapra tegye vissza akkor 0 }
public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid,R, X, Y, Z)); SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerInterior(playerid, Interior);}return 1;}
Itt az egész kód: public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid,R, X, Y, Z)); SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerInterior(playerid, Interior);}return 1;} Ha ott vagy az ajtónál(vagy ahová álítottad) akkor autómatikusan bedob abba az intibe.Nem kell se gomb,se parancs,se semmi.Csak ott kell,hogy legyél. [/quote]Hibás, valamit elnéztél, de nagyon. ( ; )A helyes: public OnPlayerSpawn(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, R, X, Y, Z)) { SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerInterior(playerid, InteriorID); } return 1;} R = Range (távolság) - Lebegõpontos (float) érték.X, Y, Z = Térbeli koordináták - Lebegõpontos (float) érték.InteriorID = Belsõ tér azonosítószáma (Lásd itt.) - Egész szám (integer).
public OnPlayerSpawn(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, R, X, Y, Z)) { SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerInterior(playerid, InteriorID); } return 1;}