GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: robdan00 - 2013. október 10. - 17:22:24

Cím: Parancs nélkül belépés 1 helyre
Írta: robdan00 - 2013. október 10. - 17:22:24
Nos sziasztok az lenne a kérdésem hogy lehet parancs nélkül belépni 1 helyre pl. az ajtó elé áll és bedobja az intibe?Elõre kösz :)
Cím: Parancs nélkül belépés 1 helyre
Írta: Blaise - 2013. október 10. - 21:22:14
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, R, X, Y, Z)) // Milyen koordinátán legyen a játékos, illetve a sugár
   {
       SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Hova teleportálja a játékost
       SetPlayerInterior(playerid, Interior); // Hányas interiorra váltson az adott helyen (ha nem nem akarod hogy interiort váltson vedd ki, vagy ha azt szeretnéd, hogy alapra tegye vissza akkor 0
   }
Cím: Parancs nélkül belépés 1 helyre
Írta: dawee0101 - 2013. október 21. - 15:04:15
ezt hova kell irni? mod aljára?  :hmmm:
Cím: Parancs nélkül belépés 1 helyre
Írta: Gh0st - 2013. október 21. - 22:15:46
OnPlayerSpawn függvény alá (?)
Cím: Parancs nélkül belépés 1 helyre
Írta: Aldoooo - 2013. október 22. - 15:43:58
Itt az egész kód:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
   {
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid,R, X, Y, Z));
      SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
      SetPlayerInterior(playerid, Interior);
}
return 1;
}

 
Ha ott vagy az ajtónál(vagy ahová álítottad) akkor autómatikusan bedob abba az intibe.Nem kell se gomb,se parancs,se semmi.Csak ott kell,hogy legyél.
Cím: Parancs nélkül belépés 1 helyre
Írta: jana4 - 2013. október 22. - 21:53:19

Itt az egész kód:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
   {
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid,R, X, Y, Z));
      SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
      SetPlayerInterior(playerid, Interior);
}
return 1;
}

 
Ha ott vagy az ajtónál(vagy ahová álítottad) akkor autómatikusan bedob abba az intibe.Nem kell se gomb,se parancs,se semmi.Csak ott kell,hogy legyél.
 
[/quote]


Hibás, valamit elnéztél, de nagyon. ( ; )
A helyes:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, R, X, Y, Z))
    {
          SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
          SetPlayerInterior(playerid, InteriorID);
    }
    return 1;
}

 
R = Range (távolság)    - Lebegõpontos (float) érték.

X, Y, Z = Térbeli koordináták    - Lebegõpontos (float) érték.


InteriorID = Belsõ tér azonosítószáma (
Lásd itt.)    - Egész szám (integer).
Cím: Parancs nélkül belépés 1 helyre
Írta: Gentleman - 2013. október 22. - 21:55:27
Ez az on player spawnos dolog nem mûködik. Ugyanis spawnoláskor valószínûleg nem a bejáratnál fog állni. Ha meg igen akkor teljesen felesleges ez az egész.
OnPlayerUpdate, vagy egy 3mp-es timernél lenne célszerû ellenõrizni, hogy ott áll e vagy sem.