if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, R, X, Y, Z)) // Milyen koordinátán legyen a játékos, illetve a sugár
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Hova teleportálja a játékost
SetPlayerInterior(playerid, Interior); // Hányas interiorra váltson az adott helyen (ha nem nem akarod hogy interiort váltson vedd ki, vagy ha azt szeretnéd, hogy alapra tegye vissza akkor 0
}
Itt az egész kód:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid,R, X, Y, Z));
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerInterior(playerid, Interior);
}
return 1;
}
Ha ott vagy az ajtónál(vagy ahová álítottad) akkor autómatikusan bedob abba az intibe.Nem kell se gomb,se parancs,se semmi.Csak ott kell,hogy legyél.
Itt az egész kód:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid,R, X, Y, Z));
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerInterior(playerid, Interior);
}
return 1;
}
Ha ott vagy az ajtónál(vagy ahová álítottad) akkor autómatikusan bedob abba az intibe.Nem kell se gomb,se parancs,se semmi.Csak ott kell,hogy legyél.
[/quote]
Hibás, valamit elnéztél, de nagyon. ( ; )
A helyes:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, R, X, Y, Z))
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerInterior(playerid, InteriorID);
}
return 1;
}
R = Range (távolság) - Lebegõpontos (float) érték.
X, Y, Z = Térbeli koordináták - Lebegõpontos (float) érték.
InteriorID = Belsõ tér azonosítószáma (Lásd itt.) - Egész szám (integer).