Még régebben én is nyitottam ilyen témát, megírták a parancs változó scritpet, azóta azt használom!
Parancs:
#include a_samp
#define FILTERSCRIPT
#define red 0xF60000AA
forward Changecmds3();
forward ChangeTextcmds3 (text[]);
new Text:Textcmds3;
new TextcmdsCount3 = 0;
#define gamemodecount 11
#define ms 5000
#define websitecount 11
#define ms 5000
#define cmdscount 11
#define ms 5000
public OnFilterScriptInit()
{
Textcmds3 = TextDrawCreate(375.000000, 435.000000, \" -- \");
TextDrawBackgroundColor(Textcmds3, 255);
TextDrawFont(Textcmds3, 1);
TextDrawLetterSize(Textcmds3, 0.460000, 1.000000);
TextDrawColor(Textcmds3, -1);
TextDrawSetOutline(Textcmds3, 0);
TextDrawSetProportional(Textcmds3, 1);
TextDrawSetShadow(Textcmds3, 1);
SetTimer(\"Changecmds3\",ms,5000);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawDestroy(Textcmds3);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textcmds3);
return 1;
}
public ChangeTextcmds3(text[])
{
TextDrawHideForAll(Textcmds3);
TextDrawSetString(Textcmds3,text);
TextDrawShowForAll(Textcmds3);
return 1;
}
public Changecmds3()
{
if(TextcmdsCount3 > cmdscount) TextcmdsCount3 = 0;
switch(TextcmdsCount3)
{
case 0:
{
ChangeTextcmds3(\"Parancsok: /parancs\");
}
case 1:
{
ChangeTextcmds3(\"Parancsok: /parancs\");
}
case 2:
{
ChangeTextcmds3(\"Parancsok: /parancs\");
}
case 3:
{
ChangeTextcmds3(\"Parancsok: /parancs\");
}
case 4:
{
ChangeTextcmds3(\"Parancsok: /parancs\");
}
/* case 5:
{
ChangeTextcmds3(\"Parancsok: /parancs\");
}*/
}
TextcmdsCount3++;
}
Az infobox meg hol legyen?
Amúgy TextDrawEditor1.0-el tudsz textdrawokat készíteni a szervererden!