Még régebben én is nyitottam ilyen témát, megírták a parancs változó scritpet, azóta azt használom!
Parancs:
#include a_samp
#define FILTERSCRIPT
#define red 0xF60000AA
forward Changecmds3();
forward ChangeTextcmds3 (text[]);
new Text:Textcmds3;
new TextcmdsCount3 = 0;
#define gamemodecount 11
#define ms 5000
#define websitecount 11
#define ms 5000
#define cmdscount 11
#define ms 5000
public OnFilterScriptInit()
{
Textcmds3 = TextDrawCreate(375.000000, 435.000000, \" -- \");
TextDrawBackgroundColor(Textcmds3, 255);
TextDrawFont(Textcmds3, 1);
TextDrawLetterSize(Textcmds3, 0.460000, 1.000000);
TextDrawColor(Textcmds3, -1);
TextDrawSetOutline(Textcmds3, 0);
TextDrawSetProportional(Textcmds3, 1);
TextDrawSetShadow(Textcmds3, 1);
SetTimer(\"Changecmds3\",ms,5000);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawDestroy(Textcmds3);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textcmds3);
return 1;
}
public ChangeTextcmds3(text[])
{
TextDrawHideForAll(Textcmds3);
TextDrawSetString(Textcmds3,text);
TextDrawShowForAll(Textcmds3);
return 1;
}
public Changecmds3()
{
if(TextcmdsCount3 > cmdscount) TextcmdsCount3 = 0;
switch(TextcmdsCount3)
{
case 0:
{
ChangeTextcmds3(\"Parancsok: /parancs\");
}
case 1:
{
ChangeTextcmds3(\"Parancsok: /parancs\");
}
case 2:
{
ChangeTextcmds3(\"Parancsok: /parancs\");
}
case 3:
{
ChangeTextcmds3(\"Parancsok: /parancs\");
}
case 4:
{
ChangeTextcmds3(\"Parancsok: /parancs\");
}
/* case 5:
{
ChangeTextcmds3(\"Parancsok: /parancs\");
}*/
}
TextcmdsCount3++;
}
Az infobox meg hol legyen?
Amúgy TextDrawEditor1.0-el tudsz textdrawokat készíteni a szervererden!
Tessék:
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
public OnFilterScriptInit()
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(22.000000, 309.000000, \"Teleportok: /tele ~n~ Parancsok: /cmd\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 2);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.330000, 1.100000);
TextDrawColor(Textdraw0, -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 595);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 158.000000, 0.000000);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}
Ez a térkép felett jelenik meg Connectkor és Spawnoláskór tûnik el!