Szerző Téma: Drop Gun  (Megtekintve 748 alkalommal)

Nem elérhető KDDomi

  • 976
    • Profil megtekintése
Drop Gun
« Dátum: 2012. Március 30. - 14:24:59 »
0 Show voters
Sziasztok! Kérnék egy Drop Gun filterscriptet. Hiv. Forumon találtam de nem pont olyanra gondoltam. Hanem hogy ha eldobok egy fegyvert, pl.: a num4-el eldobja a kezében lévõ fegyvert. És a num6 al meg fellehet venni ha ottvan az eldobott fegyver közelében. De olyanra is gondoltam hogy a fegyver fölött irná a töltények számát: Textlabelal pl.: Töltények: xy
Remélem érthetõ!
Üdv EasY

Drop Gun
« Válasz #1 Dátum: 2012. Március 31. - 10:37:42 »
0 Show voters
Megpróbáltam megcsinálni de ez lett belõle:
\"sa-mp-379.png\"
A bal oldali Desert Eagle-bõl, a jobb pedig M4-bõl lett. xD
Na de nembaj még próbálkozok.
E: Javítottam rajta, már egy fokkal jobb. Normálisan megjelennek a pickupok, csak ha többet dobok el, akkor nem tûnteti el a fegyver pickupot csak a 3d textet.
Na nem jutottam semmire ezért odaadom a kódot hátha valaki más befejezi, vagy megoldod te.
 

#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define GetWeaponPickupID(%1) PickupIDs[%1]
new wpickup[MAX_PLAYERS][42],
Text3D:wtext[MAX_PLAYERS][42],
wdata[2],
Float:ppos[MAX_PLAYERS][42][3],
wammo[MAX_PLAYERS][42];
new PickupIDs[] = //BY ziomal432
{
-1, //Unarmed - 0
331, //Brass Knuckles - 1
333, //Golf Club - 2
334, //Nite Stick - 3
335, //Knife - 4
336, //Baseball Bat - 5
337, //Shovel - 6
338, //Pool Cue - 7
339, //Katana - 8
341, //Chainsaw - 9
321, //Purple Dildo - 10
322, //Large White Vibrator - 11
323, //Silver Vibrator - 12
324, //Small White Vibrator - 13
325, //Flowers - 14
326, //Cane - 15
342, //Grenade - 16
343, //Tear Gas - 17
344, //Molotov Cocktail - 18
-1, //19
-1, //20
-1, //21
346, //9mm - 22
347, //Silenced 9mm - 23
348, //Desert Eagle - 24
349, //Shotgun - 25
350, //Sawn-off Shotgun - 26
351, //Combat Shotgun - 27
352, //Micro SMG - 28
353, //SMG - 29
355, //AK47 - 30
356, //M4 - 31
372, //Tec9 - 32
357, //Country Rifle - 33
358, //Sniper Rifle - 34
359, //Rocket Launcher - 35
360, //HS Rocket Launcher - 36
361, //Flamethrower - 37
362, //Minigun - 38
363, //Satchel Charge - 39
364, //Detonator - 40
365, //Spraycan - 41
366, //Fire Extinguisher - 42
367, //Camera - 43
368, //Nightvision Goggles - 44
369, //Thermal Goggles - 45
371 //Parachute - 46
};
new Weapons[42] =
{
1,
2,
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9,
10,
11,
12,
13,
14,
15,
17,
18,
22,//19
23,//20
24,//21
25,//22
26,//23
27,//24
28,//25
29,//26
30,//27
31,//28
32,//29
33,//30
34,//31
35,//32
36,//33
37,//34
38,//35
39,//36
40,//37
41,//38
42,//39
43,//40
44,//41
45,//42
46,//43
};
new Slots[42] =
{
0,
1,
1,
1,
1,
1,
1,
1,
1,
10,
10,
10,
10,
10,
10,
8,
8,
2,//19
2,//20
2,//21
3,//22
3,//23
3,//24
4,//25
4,//26
5,//27
5,//28
4,//29
6,//30
6,//31
7,//32
7,//33
7,//34
7,//35
8,//36
2,//37
9,//38
9,//39
9,//40
11,//41
11,//42
11//43
};
stock GetWeaponSlot(weaponid)
{
for(new i; i < 43; i++)if(Weapons == weaponid)return Slots;
return -1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Weapon DropDown Loaded\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Weapon DropDown Unloaded\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_ANALOG_LEFT) && GetPlayerWeapon(playerid) != 0)
{
    GetPlayerWeaponData(playerid,GetWeaponSlot(GetPlayerWeapon(playerid)),wdata[0],wdata[1]);
    GetPlayerPos(playerid,ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][0],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][1],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][2]);
wammo[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)] = wdata[1];
wpickup[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)] = CreatePickup(GetWeaponPickupID(GetPlayerWeapon(playerid)),0,ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][0],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][1],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][2],GetPlayerVirtualWorld(playerid));
new str[128];
format(str,sizeof(str),\"Töltények: %d\",wdata[1]);
wtext[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)] = Create3DTextLabel(str, 0x008080FF, ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][0],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][1],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][2], 40.0, 0);
SetPlayerAmmo(playerid,GetPlayerWeapon(playerid),0);
}
if(PRESSED(KEY_ANALOG_RIGHT))
{
    new Float:playerpos[3];
    GetPlayerPos(playerid,playerpos[0],playerpos[1],playerpos[2]);
    for(new i; i< MAX_PLAYERS; i++)
    {
        for(new z; z < 42; z++)
        {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,ppos[z][0],ppos[z][1],ppos[z][2]))
      {
          GivePlayerWeapon(playerid,z,wammo[z]);
          Delete3DTextLabel(wtext[z]);
          DestroyPickup(wpickup[z]);
      }
         }
}
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 31. - 11:08:04 írta 1ST_Chr »

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
Drop Gun
« Válasz #2 Dátum: 2012. Április 01. - 00:15:12 »
0 Show voters

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal