Hát én a \"pályaváltás\" részét megcsinálgattam unalmamban, remélem ebbõl már ki tudsz indulni.
#include a_samp
new Float: kezdoX, Float: kezdoY, Float: kezdoZ, palya;
forward Maptimer();
forward SpawnTimer(playerid);
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"Maptimer\", 2*60000, false);
// Ide jöhetnek a mapok, szerintem töltsük be mindet már azonnal.
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetTimerEx(\"SpawnTimer\", 1000, false, \"d\", playerid);
return 1;
}
public Maptimer()
{
palya++;
if(palya == 1) // Add meg a különbözõ mapok spawnolási koordinátáit.
{
kezdoX = 0;
kezdoY = 0;
kezdoZ = 0;
}
if(palya == 2)
{
kezdoX = 0;
kezdoY = 0;
kezdoZ = 0;
}
if(palya == 3)
{
kezdoX = 0;
kezdoY = 0;
kezdoZ = 0;
}
if(palya == 4)
{
kezdoX = 0;
kezdoY = 0;
kezdoZ = 0;
}
if(palya == 5)
{
kezdoX = 0;
kezdoY = 0;
kezdoZ = 0;
}
for(new player; player<MAX_PLAYERS; player++)
{
if(IsPlayerConnected(player)) SpawnPlayer(player);
}
}
public SpawnTimer(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid, kezdoX, kezdoY, kezdoZ);
}