Üdv.
Az lenne a problémám,hogy mikor belép a player,akkor ha kocsit szeretne használni be kell írnia hogy /kocsi spawn1 (vagy spawn2 vagy spawn3).És ha nem írja be nem is jelenik meg,és max 1 kocsi lehet lespawnolva.
Azt szeretném,ha amikor elindult a szerver,ahány autója van mindet spawnolja le.Hogy lenne megoldható?
A parancsok:
else if(SmallLifeParancs(x_job,\"spawn1\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCarkey] == SCRIPT_CARS) {
SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked nincs 1es számú kocsid.\");
return 1;
}
if(CarInfo[PlayerInfo[playerid][pCarkey]][cImpounded]==1) {
SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Your car is impounded, Go to the PD and pay your fine!\");
return 1;
}
if(CarInfo[PlayerInfo[playerid][pCarkey]][cOwned] == 0)
{
PlayerInfo[playerid][pCarkey] = SCRIPT_CARS;
}
if(ForwardOwnCar(1,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
else if(ForwardOwnCar(2,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
else if(ForwardOwnCar(3,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
else
{
new key = PlayerInfo[playerid][pCarkey];
new carid;
carid = SmallLifeVehicle(CarInfo[key][cModel],CarInfo[key][cLocationx],CarInfo[key][cLocationy],CarInfo[key][cLocationz]+1.0,CarInfo[key][cAngle],CarInfo[key][cColorOne],CarInfo[key][cColorTwo],3600);
VehSpawned[carid] = 1;
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Auto ~g~Spawnolva!\", 5000, 1);
VehicleOwned[carid] = key;
SetVehicleToRespawn(carid);
LoadMods(carid,key);
SetVehicleNumberPlate(carid, CarInfo[key][cPlate]);
if(CarInfo[key][cFuel] > 0)
{
Gas[carid] = CarInfo[key][cFuel];
}
else
{
Gas[carid] = 100;
}
VehicleWindows[carid] = 0;
}
return 1;
}
else if(SmallLifeParancs(x_job,\"spawn2\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCarkey2] == SCRIPT_CARS)
{
SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"HIBA:Nincs 2es számú kocsid.\");
return 1;
}
if(CarInfo[PlayerInfo[playerid][pCarkey2]][cImpounded]==1) {
SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Your car is impounded, Go to the PD and pay your fine!\");
return 1;
}
if(CarInfo[PlayerInfo[playerid][pCarkey2]][cOwned] == 0)
{
PlayerInfo[playerid][pCarkey2] = SCRIPT_CARS;
}
if(ForwardOwnCar(1,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
else if(ForwardOwnCar(2,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
else if(ForwardOwnCar(3,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
else
{
new key = PlayerInfo[playerid][pCarkey2];
new carid;
carid = SmallLifeVehicle(CarInfo[key][cModel],CarInfo[key][cLocationx],CarInfo[key][cLocationy],CarInfo[key][cLocationz]+1.0,CarInfo[key][cAngle],CarInfo[key][cColorOne],CarInfo[key][cColorTwo],3600);
VehSpawned[carid] = 1;
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Kocsi2 ~g~Spawnolva\", 5000, 1);
VehicleOwned[carid] = key;
SetVehicleToRespawn(carid);
LoadMods(carid,key);
SetVehicleNumberPlate(carid, CarInfo[key][cPlate]);
if(CarInfo[key][cFuel] > 0)
{
Gas[carid] = CarInfo[key][cFuel];
}
else
{
Gas[carid] = 100;
}
VehicleEngine[carid] = 0;
VehicleWindows[carid] = 0;
}
return 1;
}
else if(SmallLifeParancs(x_job,\"spawn3\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pCarkey3] == SCRIPT_CARS)
{
SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked nincs 3as számú kocsid.\");
return 1;
}
if(CarInfo[PlayerInfo[playerid][pCarkey3]][cImpounded]==1) {
SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Your car is impounded, Go to the PD and pay your fine!\");
return 1;
}
if(CarInfo[PlayerInfo[playerid][pCarkey3]][cOwned] == 0)
{
PlayerInfo[playerid][pCarkey3] = SCRIPT_CARS;
return 1;
}
if(ForwardOwnCar(1,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
else if(ForwardOwnCar(2,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
else if(ForwardOwnCar(3,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
else
{
new key = PlayerInfo[playerid][pCarkey3];
new carid;
carid = SmallLifeVehicle(CarInfo[key][cModel],CarInfo[key][cLocationx],CarInfo[key][cLocationy],CarInfo[key][cLocationz]+1.0,CarInfo[key][cAngle],CarInfo[key][cColorOne],CarInfo[key][cColorTwo],3600);
VehSpawned[carid] = 1;
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Kocsi3 ~g~Spawnolva\", 5000, 1);
VehicleOwned[carid] = key;
SetVehicleToRespawn(carid);
LoadMods(carid,key);
SetVehicleNumberPlate(carid, CarInfo[key][cPlate]);
if(CarInfo[key][cFuel] > 0)
{
Gas[carid] = CarInfo[key][cFuel];
}
else
{
Gas[carid] = 100;
}
VehicleEngine[carid] = 0;
VehicleWindows[carid] = 0;
}
return 1;
}