#include <a_samp>public OnPlayerUpdate(playerid){//------------------------------- Bemenés --------------------------------------if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd{SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd}//------------------------------- Kijövés --------------------------------------if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd{SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd}return 1;}
#include <a_samp>public OnPlayerConnect(playerid){//------------------------------- Bemenés --------------------------------------if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd{SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd}//------------------------------- Kijövés --------------------------------------if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd{SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd}return 1;}
Koszonom. Holnap kiprobalom. de hogy mentem le a koordinatat? Felmegyek haziszeromra oda megyek ajtohoz es utana?
OnPlayerConnect helyett nem OnPlayerUpdate akart lenni? [/quote]Uhh tényleg, módosítottam Kösz hogy szóltál
CMD:enter( playerid, params[ ] ) return if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, Float:X, Float:Y, Float:Z ) ) return SetPlayerPos( playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z );CMD:exit( playerid, params[ ] ) return if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, Float:X, Float:Y, Float:Z ) ) return SetPlayerPos( playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z );