GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Tamas1324 - 2014. október 10. - 20:27:43

Cím: Ajtóhoz megyek és bedob a map-ba egybõl.
Írta: Tamas1324 - 2014. október 10. - 20:27:43
Sziasztok máshogy nem tudtam leírni a címet. Az lenne a lényeg,hogy hogy kéne megcsinálni pawnóba,hogy bemappolok valamit és az ajtónak neki megy a player és bedobja a mapba??hogy nem úgy kéne csinálnia hogy oda megy az ajtóhoz és majd valami parancsot ír. Hanem megfogja neki megy az ajtónak és beis dobja a mapba. Aki tudna ebben segíteni megköszönném.
Cím: Ajtóhoz megyek és bedob a map-ba egybõl.
Írta: TwisT3R - 2014. október 10. - 22:56:13
erre van 1 script,
Cím: Ajtóhoz megyek és bedob a map-ba egybõl.
Írta: - 2014. október 10. - 23:28:17
#include <a_samp>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
//------------------------------- Bemenés --------------------------------------
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd
}
//------------------------------- Kijövés --------------------------------------
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd
}
return 1;
}
Cím: Ajtóhoz megyek és bedob a map-ba egybõl.
Írta: Tamas1324 - 2014. október 10. - 23:41:17
Koszonom. Holnap kiprobalom. :) de hogy mentem le a koordinatat? Felmegyek haziszeromra oda megyek ajtohoz es utana?
Cím: Ajtóhoz megyek és bedob a map-ba egybõl.
Írta: rayle - 2014. október 10. - 23:50:15
Idézetet írta: Nátha date=1412976497\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50955\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
//------------------------------- Bemenés --------------------------------------
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd
}
//------------------------------- Kijövés --------------------------------------
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd
}
return 1;
}

 

OnPlayerConnect helyett nem OnPlayerUpdate akart lenni?
Cím: Ajtóhoz megyek és bedob a map-ba egybõl.
Írta: Nátha - 2014. október 10. - 23:55:57
Idézetet írta: Tamas1324 date=1412977277\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50955\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Koszonom. Holnap kiprobalom. :) de hogy mentem le a koordinatat? Felmegyek haziszeromra oda megyek ajtohoz es utana?
 
Oda állsz az ajtó elé és beírod /save
A lementett koordinátát megtalálod a Dokumentumok ---> GTA San Andreas User Files ---> SAMP ---> savepositions.txt
 

OnPlayerConnect helyett nem OnPlayerUpdate akart lenni?
 
[/quote]
Uhh tényleg, módosítottam ^-^
Kösz hogy szóltál
Cím: Ajtóhoz megyek és bedob a map-ba egybõl.
Írta: Tamas1324 - 2014. október 11. - 09:38:45
Koszonom. :) amint lesz idom kiprobalom. Koszonom szepen. Marcsak azt nem tudom h a save nel melyik koordinatat kell kimasolni mert ugy tudom nem kell az egeszet csak valamennyit
Cím: Ajtóhoz megyek és bedob a map-ba egybõl.
Írta: rayle - 2014. október 11. - 10:45:44
Egyszerûbb ha /rs -el mented a pozíciót, mert az csak az X, Y, Z, A koordinátát menti le.
Ugyanabban a mappában megtalálod mint a savepositionst, csak ennek rawpositions a neve. Neked az elsõ 3 (X, Y, Z) koordinátára lesz szükséged.
Cím: Ajtóhoz megyek és bedob a map-ba egybõl.
Írta: ZyZu. - 2014. október 14. - 07:11:39
CMD:enter( playerid, params[ ] ) return if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, Float:X, Float:Y, Float:Z ) ) return SetPlayerPos( playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z );
CMD:exit( playerid, params[ ] ) return if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, Float:X, Float:Y, Float:Z ) ) return SetPlayerPos( playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z );

 
Nincs mit bonyolítani rajta.. és a sorok számára is kéne figyelni, minél egyszerûbb megoldásokat keresni! :)