#include <a_samp>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
//------------------------------- Bemenés --------------------------------------
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd
}
//------------------------------- Kijövés --------------------------------------
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd
}
return 1;
}
#include <a_samp>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
//------------------------------- Bemenés --------------------------------------
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd
}
//------------------------------- Kijövés --------------------------------------
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, X, Y, Z)) // Az X, Y, Z helyére a mapon belüli ajtó elõtti koordinátát írd
{
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Az X, Y, Z helyére a kinti ajtó elõtti koordinátát írd
}
return 1;
}
OnPlayerConnect helyett nem OnPlayerUpdate akart lenni?
CMD:enter( playerid, params[ ] ) return if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, Float:X, Float:Y, Float:Z ) ) return SetPlayerPos( playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z );
CMD:exit( playerid, params[ ] ) return if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, Float:X, Float:Y, Float:Z ) ) return SetPlayerPos( playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z );
Nincs mit bonyolítani rajta.. és a sorok számára is kéne figyelni, minél egyszerûbb megoldásokat keresni! :)