Szerző Téma: Adat mentés Dini vel  (Megtekintve 1448 alkalommal)

Adat mentés Dini vel
« Dátum: 2013. Március 27. - 15:31:01 »
0 Show voters
Üdv! Valaki segitene? Egy dolgot nem értek. Hogyan csináljam meg azt hogy amikor a játékos kilép a szerverröl mentse a Szintjét,AdminSzintjét,Pénzét! Kérlek segitsetek!

Nem elérhető SSK

  • 232
    • Profil megtekintése
Adat mentés Dini vel
« Válasz #1 Dátum: 2013. Március 27. - 15:46:41 »
0 Show voters
Ílyesmi módon néz ki:
 
dini_IntSet(fajl,\"Admin\",admin változo);

 
de nem biztos,mindjárt megnézem és módosítom.
EDIT: így kell ahogy írtam.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Március 27. - 15:49:12 írta SSK »

Adat mentés Dini vel
« Válasz #2 Dátum: 2013. Március 27. - 15:49:04 »
0 Show voters
Kérlek meg írnád nekem az egész lementést? Nem értek a Dini hez... hiába nézegetek bármit...

Nem elérhető SSK

  • 232
    • Profil megtekintése
Adat mentés Dini vel
« Válasz #3 Dátum: 2013. Március 27. - 15:50:15 »
0 Show voters
Ahhoz kellenek a változók és a fajl neve amit létrehoztál: pl: new fajl[48];
Ha ezeket leírod megírom.

Adat mentés Dini vel
« Válasz #4 Dátum: 2013. Március 27. - 15:54:51 »
0 Show voters
Sztem nèzz meg egy reg rendszert(fórumon sok van).

Nem elérhető SSK

  • 232
    • Profil megtekintése
Adat mentés Dini vel
« Válasz #5 Dátum: 2013. Március 27. - 15:56:49 »
0 Show voters
Magyarázat nélkül lehet hogy nem értené meg.

Adat mentés Dini vel
« Válasz #6 Dátum: 2013. Március 27. - 16:04:17 »
0 Show voters
new adat[10];

 
A mappa amibe szeretném menteni: Karakterek/%s.ini
Gondolom ennyi kell.

Nem elérhető SSK

  • 232
    • Profil megtekintése
Adat mentés Dini vel
« Válasz #7 Dátum: 2013. Március 27. - 16:08:08 »
0 Show voters
Igen,még kellenek a menteni kívánt adatok változója például egy playerinfo-s admin változó általában így néz ki:
PlayerInfo[playerid][pAdmin] , pInfo[playerid][pAdmin]

Adat mentés Dini vel
« Válasz #8 Dátum: 2013. Március 27. - 16:15:45 »
0 Show voters
new adat[10];

 
Mentés helye: Karakterek/%s.ini
OnGameModeInit alá irtam ezeket:
 
PlayerInfo[playerid][jSzint] = 0;
PlayerInfo[playerid][jAdminSzint] = 0;
PlayerInfo[playerid][jPenz] = 0
« Utoljára szerkesztve: 2013. Március 27. - 16:20:36 írta Zalakaka45 »

Nem elérhető SSK

  • 232
    • Profil megtekintése
Adat mentés Dini vel
« Válasz #9 Dátum: 2013. Március 27. - 19:16:06 »
0 Show voters
Csinálom.Majd módosítom a HSZ-t.
Remélem jó,és mûködik:
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new adat[40];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(adat,sizeof(adat),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
dini_IntSet(adat,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][jAdminSzint]);
dini_IntSet(adat,\"Szint\",PlayerInfo[playerid][jSzint]);
dini_IntSet(adat,\"Pénz\",PlayerInfo[playerid][jPenz]);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. Március 27. - 19:23:51 írta SSK »

Adat mentés Dini vel
« Válasz #10 Dátum: 2013. Március 27. - 19:31:33 »
0 Show voters
(65): error 017: undefined symbol \"PlayerInfo\"
(65):warning 215: expression has no effect
(65):error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
(65):error 029: invalid expression, assumed zero
(65) :fatal error 107: too many error messages on one line

 
65 SOR:
 
dini_IntSet(adat,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][jAdminSzint]);
« Utoljára szerkesztve: 2013. Március 27. - 19:33:58 írta Zalakaka45 »

Nem elérhető SSK

  • 232
    • Profil megtekintése
Adat mentés Dini vel
« Válasz #11 Dátum: 2013. Március 27. - 19:33:59 »
0 Show voters
Azt írtad ez a változód akkor miért ír playerinfo ra errort?....A másik:
new adat[30];
ezt cseréld ki erre:
new adat[64];

Adat mentés Dini vel
« Válasz #12 Dátum: 2013. Március 27. - 19:37:04 »
0 Show voters
Háth én az OnGameModeInit alá irtam azokat a PlayerInfo kat.
 
public OnGameModeInit()
{
    PlayerInfo[playerid][jSzint] = 0;
    PlayerInfo[playerid][jAdminSzint] = 0;
    PlayerInfo[playerid][jPenz] = 0;
    return 1;
}

 
Amit Addtál:
 
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
new adat[64];
    new nev[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
    format(adat,sizeof(adat),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
    dini_IntSet(adat,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][jAdminSzint]);
    dini_IntSet(adat,\"Szint\",PlayerInfo[playerid][jSzint]);
    dini_IntSet(adat,\"Pénz\",PlayerInfo[playerid][jPenz]);
return 1;
}

Nem elérhető SSK

  • 232
    • Profil megtekintése
Adat mentés Dini vel
« Válasz #13 Dátum: 2013. Március 27. - 19:41:34 »
0 Show voters
OnGameModeInit alá ilyet: \'playerid\' biztos nem írtál...Vagy ha igen akkor erroros.
amúgy mód elejére:
 
enum Adat
{
jAdminSzint,
jSzint,
jPenz
};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][Adat];

 
és ongamemodeinit bõl szedd ki.

Adat mentés Dini vel
« Válasz #14 Dátum: 2013. Március 27. - 19:44:37 »
0 Show voters
Megvan, most pedig:
71 SOR:
 
format(adat,sizeof(adat),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);

 
ERROROK:
 
error 017: undefined symbol \"adat\"
(71) : error 017: undefined symbol \"adat\"
(71) : error 029: invalid expression, assumed zero
(71) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Március 27. - 19:45:25 )

Rendben! Megoldottam! Kössz!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal