Szerző Téma: Collision modell témájába segítséget kérnék!  (Megtekintve 1116 alkalommal)

Collision modell témájába segítséget kérnék!
« Dátum: 2015. szeptember 27. - 11:13:42 »
0 Show voters
Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket hogy 3ds max ba átmodelleztem az alap városházát (Bejáratból kivettem az oszlopokat) és ki exportáltam dff/col/txd formátumokba, az objektum módosítása és megjelenése hibátlan, viszont hiába van ugyan úgy az alap .col file is átalakítva mint a dff (oszlopok kivéve .col-bol is) az objektumon át tudok menni, illetve ha az alap col van benn a nem látható oszlopba megakadok.
A segítségkérésem legfőbb témája az lenne hogy tudnám úgy le konvertálni az egészet hogy ne lehessen átmenni az épületen mikor a .col file-t is ugyan úgy módosítottam és mentettem.
A segítségeteket előre is köszönöm!

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Collision modell témájába segítséget kérnék!
« Válasz #1 Dátum: 2015. szeptember 27. - 20:27:20 »
0 Show voters
Exportáld a modelled .3ds-be és col editorba csak húzd be, aztán exportáld .col ként.
http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1154

Collision modell témájába segítséget kérnék!
« Válasz #2 Dátum: 2015. szeptember 28. - 04:15:41 »
0 Show voters
Köszönöm a válaszod, kiprobálom és ha van fejlemény megírom :)
Mint ígértem jövök amint van fejlemény :)
Nos lett is:
http://kepfeltoltes.hu/150928/mta-screen_2015-09-28_20-13-59_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150928/mta-screen_2015-09-28_20-14-08_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150928/mta-screen_2015-09-28_20-14-26_www.kepfeltoltes.hu_.png
Igen tudom, ez egy 20perc alatt elkészült modell amit csak teszt nek szántam hogy működik e.
Amint látni igen nagyra sikeredett a modell és azt szeretném kérdezni hogy nincs e valamilyen segítség ahhoz hogy 3DS max ba milyen méretarányt kéne használni hogy normális épület méretet lehessen készíteni.
« Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 28. - 20:33:06 írta YakuzaHUN »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal