SA-MP 0.3z RC SA-MP 0.3z egy újabb biztonsági frissítés, amit minél hamarabb remélünk, hogy kiadásra kerül. Van pár újdonság is, de az RC-k során javításra kéne kerülni azoknak a bugoknak, amik a 0.3 verziók alatt nem lettek javítva.
Fegyver szinkronizáció frissítve a töltényes fegyverekhez
A lövések mostmár lagg mentesek, tehát ez azt jelenti, hogy mostmár nem a skin elé kell lõnöd, ha sebzést akarsz okozni, hanem a skin-re, mint ahogy azt a többi normális multiplayer játékba.
Szerver oldalon le lehet kérni, hogy a játékos hova lõtt és mire; játékosra, jármûre vagy objectre.
#define BULLET_HIT_TYPE_NONE 0
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER 1
#define BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE 2
#define BULLET_HIT_TYPE_OBJECT 3
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);
A give/take damage callback-ok tartalmaznak már egy bodypart ID-t is. Ha a a scriptedben használod valamelyiket e funkciók közül, akkor a következõ képpen kell õket frissítened:
forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);
Egyéb dolgok
- Ki/be menõ packetok számát meg lehet adni a server.cfg-ben a \'messageholelimit\' beállítással, ez nagy segítsék a támadások ellen.
- A Rivershell játékmód frissítve verzió 2-re.
Újdonságok:SA-MP 0.3z R1-2 Client/Szerver frissítésEz a frissítés a SA-MP Szerver tulajdonosoknak érkezett.- A Játékos aktuális fegyver ID-je, nem megfelelõen mûködött a pawn szkriptekben amikor utasként akartuk lekérdezni.
SA-MP 0.3z R1-2 Linux Server:
SA-MP 0.3z RC5-2 Client/Szerver frissítés- Javítva: A legnagyobb ID-t kapott játékos nem kap frissítést az üres jármûvekrõl!
SA-MP 0.3z RC5 Client/Szerver frissítés- Javítva, ellenõrzi a hibát a szerver böngészõje ha egy hibás portot adunk hozzá. (Pl: 77777)
- Pár belsõ optimalizálás a kliens teljesítmény javításának érdekében.
- Javítva, hogy a Játékos változó (PVar) nem mûködött az OnPlayerDisconnect alatt a játékmód/szerver újraindítása közben!
- Hozzáadva egy pawn natív, ami a GetServerTickRate() visszatérésére szolgál.
- Javított probléma, 3DText és a NameTag LOS tesztelése a szerver objecteken.
- Megváltozott a viselkedése és a paraméterei az OnUnoccupiedVehicleUpdate eljárásnak.
- A korábbi szerver verziók, a klienseknek is küldött információkat a jármûvekrõl amelyeket még nem ellenõriztek a többi játékosnak. A rendszer nem volt képes ezeket a frissítéseket megszüntetni. A szkript most a jármû belsejérõl kap információt. A GetVehiclePos függvény visszatér az alap jármû pozíciójába, és nem a frissített pozícióval fog visszatérni. Így újonnan hozzá lett adva még egy paraméter, amivel a játékos frissített helyzetét kéri le. Ha a szkript 0-val tér vissza akkor a frissítés megszakad, ha 1-el akkor tovább frissül.
Az összes szkript OnUnoccupiedVehicleUpdate részét frissíteni és újra kell fordítani a 0.3z miatt.
forward OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat, Float:new_x, Float:new_y, Float:new_z);
- server.cfg \"lagcompmode\" opció.
A server.cfg \"lagcompmode\" opció fel lett változtatva a \"shotcompmode\" résszel, és más lag kompenzációs beállításokkal lehet használni az újabb SA-MP verzióban.
lagcompmode 0 : lag kompenzáció tiltva.
lagcompmode 1 : (alap) lag kompenzáció elérhetõ.
lagcompmode 2 : lag kompenzáció elérhetõ csak a pozícióval.
A szerver böngészõben megjelent a \"lagcomp\" beállítás a \"szabályok\" ablakban.
- Ha a lag kompenzáció ki van kapcsolva akkor a régebbi lövés mód elérhetõ lesz mint ahogy a régebbi SA-MP verziókban. (A játékos elé lövés (Glitch))
SA-MP 0.3z RC4 Client/Server frissítés- Javítva, a távoli lövések eltûnése.
- \"Nametag LOS\" tesztelése az alkalmazott szerver objecteken.
- OnPlayerGiveDamage Eljárás elõhívható NPC-k esetében is.
- GetPlayerLastShotVectors függvény hozzáadva.
- Hozzáadva egy örök módot(server.cfg-be lehet beállítani: shotcompmode 2) célja hogy engedélyezni tudjuk a joypaddal való auto-aim funkciót.
- Javítva: A játékos nem tud lõni addig, amíg a jármû tetején van a karaktere.
- Hozzáadva pár új kamera funkció a játékosnak pl. a kép arány és a zoom szint beállítása (sniper).
- Kiterjesztett \"netstat\" funkció, amivel megtudjuk nézi az alacsonyabb szintû hálózati információkat.
native GetPlayerLastShotVectors(playerid, &Float:fOriginX, &Float:fOriginY, &Float:fOriginZ, &Float:fHitPosX, &Float:fHitPosY, &Float:fHitPosZ);
native Float:GetPlayerCameraAspectRatio(playerid);
native Float:GetPlayerCameraZoom(playerid);
// Extended admin network stats
native NetStats_GetConnectedTime(playerid);
native NetStats_MessagesReceived(playerid);
native NetStats_BytesReceived(playerid);
native NetStats_MessagesSent(playerid);
native NetStats_BytesSent(playerid);
native NetStats_MessagesRecvPerSecond(playerid);
native Float:NetStats_PacketLossPercent(playerid);
native NetStats_ConnectionStatus(playerid);
native NetStats_GetIpPort(playerid, ip_port[], ip_port_len);
SA-MP 0.3z RC3 Client/Server frissítés
- Javítva: Engedélyezve a Joypad auto-aim funkció.
- Javítva: A sniper nem mûködik, ha a SA vektorált területét elhagyja.
- Extra szerver adatok vizsgálatára minden játékos lövés adatokat kap.
- VectorSize pawn funkció hozzáadva.
SA-MP 0.3z RC2 Client/Server frissítés
- Autoaim továbbá nem lehetséges joytick-al
- Hozzáadva a BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
- Fegyvereknél a lövéskor keletkezõ füst effekt javítva
Letöltések:0.3z RC5-2 Client
SA-MP 0.3z RC5 Client Installer0.3z RC5 Server
SA-MP 0.3z RC5 Windows ServerSA-MP 0.3z RC5 Linux Server0.3z RC4 Client
SA-MP 0.3z RC4 Client Installer0.3z RC4 Server
SA-MP 0.3z RC4 Windows ServerSA-MP 0.3z RC4 Linux Server0.3z RC3 Client
SA-MP 0.3z RC3 Client Installer0.3z RC3 Server
SA-MP 0.3z RC3 Windows ServerSA-MP 0.3z RC3 Linux Server0.3z RC2 Client
SA-MP 0.3z RC2 Client Installer0.3z RC2 Server
SA-MP 0.3z RC2 Windows ServerSA-MP 0.3z RC2 Linux Server0.3z RC1 Client
SA-MP 0.3z RC1 Client Installer0.3z RC1 Server
SA-MP 0.3z RC1 Windows ServerSA-MP 0.3z RC1 Linux ServerSA-MP 0.3z R1-2 (HIVATALOS) Letöltések: SA-MP 0.3z R1-2 Linux ServerSA-MP 0.3z R1-2 Windows ServerSA-MP 0.3z R1-2 Linux Server (1000 max játékos)Eredeti téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997Fordította: kurta999Kiegészítette: BoOy