Szerző Téma: SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)  (Megtekintve 46416 alkalommal)

SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #150 Dátum: 2012. április 06. - 17:17:49 »
0 Show voters
Végre van egy kis idõm megnézni az újdonságokat, azt **** mûködni:
 
   if(strcmp(cmd, \"/crptex\",true) == 0) {
    new lp=0;
   new Float:X, Float:Y, Float:Z;
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   X+=1.0;
   while(lp != 64) {
      test_tex_objects[lp] = CreateObject(19371,X,Y,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,300.0);
      if(lp % 2 == 0) {
         SetPlayerObjectMaterial(playerid, test_tex_objects[lp], 0, 19325, \"lsmall_shops\", \"lsmall_window01\", 0xFF0000FF);
      } else {
          SetPlayerObjectMaterial(playerid, test_tex_objects[lp], 0, 19371, \"all_walls\", \"stormdrain3_nt\", 0xFF5555AA);
      }
      X+=2.0;
      lp++;
   }
    return 1;
}
[/quote]
Már rájöttem miért, valaki más is rájön?

SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #151 Dátum: 2012. április 06. - 19:09:08 »
0 Show voters
Player object material set, and global object, wtf??

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #152 Dátum: 2012. április 06. - 19:39:24 »
0 Show voters
Cseréld le CreatePlayerObject()-re a CreateObject()-ot és menni fog.
Apró elírás csak :D

SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #153 Dátum: 2012. április 06. - 19:49:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1333721671\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem vágom, hogy mi az istenért nem volt jó nekik az RGBA formátum, minek kellett ezt nekik átváltoztatni ABGR-re.
Ez csak plusz bonyolítás, meg keveredést fog okozni pár embernek.
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1778152&postcount=8
 
Én se de én próbálgattam ezt kódot nem igazán mûködött nálam.
Írtam egy változatot esetleg kipróbálná valaki nála is jó-e?
[pawn]
stock
rgbatoabgr(color)
{
new
   abgr[1],
   rgba[1];
rgba[0]   = color;
abgr{3} = rgba{0};
abgr{2} = rgba{1};
abgr{1} = rgba{2};
abgr{0} = rgba{3};
return abgr[0];
}
[/pawn]

SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #154 Dátum: 2012. április 07. - 07:41:30 »
+1 Show voters
Ezt a kódot még érteni se bírom amit most Zsolesszka írt, sorry.De attól függetlenül tesztelem mindj.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. április 07. - 07:43:43 )

Sztem jó.
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 07. - 07:43:43 írta lackos888 »

Koncz_Norbert

  • Vendég
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #155 Dátum: 2012. április 07. - 07:52:41 »
+1 Show voters

        SendClientMessage( playerid, 0xAABBCCDD,               \"0xAADDEEFF\" );
SendClientMessage( playerid, 0xDDCCBBAA,               \"0xDDCCBBAA\" );
SendClientMessage( playerid, rgbatoabgr( 0xAABBCCDD ), \"0xDDCCBBAA\" );

 
\"sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #156 Dátum: 2012. április 07. - 18:53:15 »
0 Show voters
Bocsánat én voltam naiv, a példa parancsot is ki kellett volna írnom.
A 0.3eRC6 -ban hozzáadott SetPlayerObjectMaterial és SetObjectMaterial-nál a színeket \"abgr\" formátumba kell megadni.
Itt egy példa parancs is:
[pawn]#define orange                  ( 0xFF9900AA )
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[ ])
{
    if(!strcmp(cmdtext,\"/mycommand\",true))
    {
        new Float:X, Float:Y, Float:Z;
        new myobject;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        myobject = CreateObject(19371, X, Y, Z+0.5, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0);
        SetObjectMaterial(myobject, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", rgbatoabgr(orange));
        //Replaces the texture of our object with the texture of object 19341
        return 1;
    }
    return 0;
}[/pawn]

Koncz_Norbert

  • Vendég
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #157 Dátum: 2012. április 07. - 21:21:47 »
0 Show voters
Ez ugyan az, csak én kliens üzenetet használtam. Ugyan az az eredmény. :D

SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #158 Dátum: 2012. április 08. - 10:45:26 »
0 Show voters
Tudom csak hátha jobban tudják mire kell.
Amúgy Y_Less írt ilyen visszafelé fordító kódot.
[pawn]stock
    Cell_ReverseBytes(data)
{
    // Swap all bytes.
    return (data >>> 24) | ((data & 0x00FF0000) >> 8) | ((data & 0x0000FF00) << 8) | (data << 24);
}[/pawn]
Csak azt nem tudom hogy Kalcor mi a fenének nem írta bele a kódba egybõl, csak azért hogy még arra is figyelni keljen hogy az említett két funkciónál nem rgba formátumba kell írni a színkódot hanem abgr, amit Y_Less írt szerintem elfért volna a samp szerver vagy kliens forráskódjában.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #159 Dátum: 2012. április 08. - 13:48:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1333874726\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak azt nem tudom hogy Kalcor mi a fenének nem írta bele a kódba egybõl, csak azért hogy még arra is figyelni keljen hogy az említett két funkciónál nem rgba formátumba kell írni a színkódot hanem abgr, amit Y_Less írt szerintem elfért volna a samp szerver vagy kliens forráskódjában.
 
Amit Y_Less ír az nem kerülhet bele a SA-MP forráskódjába elven gondolkozik Kye.

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #160 Dátum: 2012. április 08. - 16:09:07 »
0 Show voters
miért vannak haragba egymással?
oldschool

SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #161 Dátum: 2012. április 08. - 22:42:10 »
0 Show voters
az új obiecteket milyen editorba tom megnézni?

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #162 Dátum: 2012. április 08. - 22:44:15 »
0 Show voters
JernejL-ében.

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #163 Dátum: 2012. április 09. - 11:03:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: Richard date=1333894147\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
miért vannak haragba egymással?
 
Mondjuk úgy, hogy féltékeny Y_Less tudására :D

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #164 Dátum: 2012. április 09. - 17:04:40 »
0 Show voters
de miért ilyen ellenszenves? biztos van valami oka..
oldschool

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal