Szerző Téma: SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)  (Megtekintve 43653 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #255 Dátum: 2012. Május 03. - 16:04:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: Vic15 date=1335995931\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


megint bealudt vagy 2 hétre...
 
Szerintem cessil csinál megint objecteket és arra vár.
 
[/quote]
lol? Most ez komoly?  ??? Ez olyan szintû kijelentés volt, hogy az object-ek a legfontosabbak és azok nélkül egy tapotatt se!
Adja ki az új verziót hibák javításával és újításokkal, majd a végére oda biggyeszt egy ilyen sort: \"Új Objectek a következõ verzióban várhatóak!\"
Senki nem fog összeomlani ha nem kap 10 új objectet, sõt szerintem boldog lesz, mert halad a fejlesztés.

[PlayZone]Rulexface

  • Vendég
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #256 Dátum: 2012. Május 03. - 20:21:04 »
0 Show voters
Ilyet csinálhatnának az objectekkel: http://kepfeltoltes.hu/120503/mta-screen_2012-05-03_20-04-15_www.kepfeltoltes.hu_.png (+18) as kép csak saját felelõsségre xD

SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #257 Dátum: 2012. Május 04. - 11:31:49 »
0 Show voters
A hackelésre visszatérve, hogy MTAn nem lehet hackelni. Sokan azzal jönnek, hogy ez SAMP-n lehetetlen, mert nincs client-side script, és ez nem egy külön \'gaming engine\'
Az szerintem senkinek nem jutott eszébe, hogy mondjuk csináljanak a SAMP.dll mellé, vagy éppen bele egy Antihack funkciót, ami ezt kiszûri, vagy ha törlöd, akkor nem indul el az egész.


Van ez az új sprite cucc.. Csináltak hozzá egy sa_hud.txd-t (lehet hogy rosszul írtam le), és beleraktak kemény 3 textúrát.
A sok, felesleges object mellett ezirányba is tehetnének valamit.


SetObjectScale / GetObjectScale.. Szerintem világi újítás lenne. (Counter-Strike után csinálnék pár RATS mapot :D)


NPCk.. Be kellett volna látni, hogy a CNPC egy olyan lehetõség volt a szerver tulajdonosoknak, amit nagyon rég óta vártak.. Mit csinálnak? Betiltják..
Szerintem simán lehetett volna beszélni Alex-el, hogy vegye ki a \'CreateNPCPlayer\' függvényt, és esetlen építsék bele ezt az egészet a SAMP-be, hogy valami értelmes NPC system legyen benne.
Arról szól az egész, hogy Kalcor (vagy ki a f4szom) nem akar másokkal együttmûködni, és röviden mondva szarik a játékosok, forumozók véleményére.
Például Y_Less is mit ki tudna hozni ebbõl, de Kalcor egyedül dolgozik..


Ez az új Material dolog ötletes volt, Sokat is dob a játékon, ha valaki tudja használni.


AudioStream.. Az, hogy egyszerre 1 hang szólhat ezzel a függvénnyel, szerintem full hülyeség.. Ezekre ott volt az Audio Plugin, ami nekem nagyon bejött.


Röviden ennyi a véleményem a frissítésekrõl..

Nem elérhető Vic15

  • 500
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #258 Dátum: 2012. Május 04. - 12:54:13 »
0 Show voters
Idézetet írta: TengeriMalac date=1336123909\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A hackelésre visszatérve, hogy MTAn nem lehet hackelni. Sokan azzal jönnek, hogy ez SAMP-n lehetetlen, mert nincs client-side script, és ez nem egy külön \'gaming engine\'
Az szerintem senkinek nem jutott eszébe, hogy mondjuk csináljanak a SAMP.dll mellé, vagy éppen bele egy Antihack funkciót, ami ezt kiszûri, vagy ha törlöd, akkor nem indul el az egész.


Van ez az új sprite cucc.. Csináltak hozzá egy sa_hud.txd-t (lehet hogy rosszul írtam le), és beleraktak kemény 3 textúrát.
A sok, felesleges object mellett ezirányba is tehetnének valamit.


SetObjectScale / GetObjectScale.. Szerintem világi újítás lenne. (Counter-Strike után csinálnék pár RATS mapot :D)


NPCk.. Be kellett volna látni, hogy a CNPC egy olyan lehetõség volt a szerver tulajdonosoknak, amit nagyon rég óta vártak.. Mit csinálnak? Betiltják..
Szerintem simán lehetett volna beszélni Alex-el, hogy vegye ki a \'CreateNPCPlayer\' függvényt, és esetlen építsék bele ezt az egészet a SAMP-be, hogy valami értelmes NPC system legyen benne.
Arról szól az egész, hogy Kalcor (vagy ki a f4szom) nem akar másokkal együttmûködni, és röviden mondva sz*rik a játékosok, forumozók véleményére.
Például Y_Less is mit ki tudna hozni ebbõl, de Kalcor egyedül dolgozik..


Ez az új Material dolog ötletes volt, Sokat is dob a játékon, ha valaki tudja használni.


AudioStream.. Az, hogy egyszerre 1 hang szólhat ezzel a függvénnyel, szerintem full hülyeség.. Ezekre ott volt az Audio Plugin, ami nekem nagyon bejött.


Röviden ennyi a véleményem a frissítésekrõl..
 
Elmondtad kb. a teljes véleményem.
 

Hát RC7-3, én nemvártam tõle többet  ;D
Majd RC8.
 
[/quote]
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC8
- Javítva a TextDraw kattintás, object editelés ablak módban.
- Több információ hozzá lett adva a crash üzenetekhez windows szervernél.
- A játékos irányítható állapota visszaáll a szerveren respawn után.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 04. - 13:13:34 írta Vic15 »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #259 Dátum: 2012. Május 04. - 16:21:28 »
0 Show voters
Unatkoztam..
Azért én odáig nem fogok menni, hogy ARGB-t fogok használni RGBA helyett.
 

stock ShiftRGBAToARGB(color)
return (color & 0xFF) << 24 | (color >>> 24 & 0xFF) << 16 | (color >>> 16 & 0xFF) << 8 | (color >>> 8 & 0xFF);

 
E: Slice megoldása sokkal jobb, mivel az csak kiejteti az alfát az elsõ eltolásnál, belépnek bal oldalról a hamis bitek (8darab), a végén pedig ide berakja az alfát. Az enyém ezt sokkal bonyolultabban csinálja meg, ez a megoldás sokkal jobb.
 

stock ShiftRGBAToARGB(color)
return color >>> 8 | color << 24;
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 04. - 23:47:43 írta kurta999 »

[PlayZone]Rulexface

  • Vendég
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #260 Dátum: 2012. Május 04. - 17:12:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: TengeriMalac date=1336123909\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A hackelésre visszatérve, hogy MTAn nem lehet hackelni. Sokan azzal jönnek, hogy ez SAMP-n lehetetlen, mert nincs client-side script, és ez nem egy külön \'gaming engine\'
Az szerintem senkinek nem jutott eszébe, hogy mondjuk csináljanak a SAMP.dll mellé, vagy éppen bele egy Antihack funkciót, ami ezt kiszûri, vagy ha törlöd, akkor nem indul el az egész.


Van ez az új sprite cucc.. Csináltak hozzá egy sa_hud.txd-t (lehet hogy rosszul írtam le), és beleraktak kemény 3 textúrát.
A sok, felesleges object mellett ezirányba is tehetnének valamit.


SetObjectScale / GetObjectScale.. Szerintem világi újítás lenne. (Counter-Strike után csinálnék pár RATS mapot :D)


NPCk.. Be kellett volna látni, hogy a CNPC egy olyan lehetõség volt a szerver tulajdonosoknak, amit nagyon rég óta vártak.. Mit csinálnak? Betiltják..
Szerintem simán lehetett volna beszélni Alex-el, hogy vegye ki a \'CreateNPCPlayer\' függvényt, és esetlen építsék bele ezt az egészet a SAMP-be, hogy valami értelmes NPC system legyen benne.
Arról szól az egész, hogy Kalcor (vagy ki a f4szom) nem akar másokkal együttmûködni, és röviden mondva sz*rik a játékosok, forumozók véleményére.
Például Y_Less is mit ki tudna hozni ebbõl, de Kalcor egyedül dolgozik..


Ez az új Material dolog ötletes volt, Sokat is dob a játékon, ha valaki tudja használni.


AudioStream.. Az, hogy egyszerre 1 hang szólhat ezzel a függvénnyel, szerintem full hülyeség.. Ezekre ott volt az Audio Plugin, ami nekem nagyon bejött.


Röviden ennyi a véleményem a frissítésekrõl..
 
Hát azért a plugin kicsit lassítja a szervert.. Eddig akárhány sa:mp szerveren voltam ment a rádió de laggoltam mint állat / vagy el sem indult a rádió. MTA ban meg mindenféle plugin meg f**ság nélkül megy egy rádió vagy bármi más...

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #261 Dátum: 2012. Május 04. - 17:18:56 »
0 Show voters
A CNPC betiltásával egyrészt eggyet értek.
CreateNPCPlayert NEM lehet kivenni jelenleg és gondolom Kye meg nemfogja azért átírni a felcsatlakozást.
Mondjuk én próbáltam a címet felújítani 0.3d-re, ott már felment a játékos de nemvolt fent, szerintem rakott rá valami védelem féleséget.



 

CNPC::CNPC(int npcid,char* npcname,int npc)
{
status = true;
state = 0;
myid = npcid;
speed = 0.0;
IsMoving = false;
char* serial = new char[40];
serial = \"\";
CALL_ARGS(c_players, ClientConnectPointer, npcid _ npcname _ serial _ npc);
logprintf(\"NPC Has Connected\");
ResetStat();
}

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #262 Dátum: 2012. Május 04. - 17:39:34 »
0 Show voters
Rulexface\" post=\"267964\" timestamp=\"1336144336\"]

A hackelésre visszatérve, hogy MTAn nem lehet hackelni. Sokan azzal jönnek, hogy ez SAMP-n lehetetlen, mert nincs client-side script, és ez nem egy külön \'gaming engine\'
Az szerintem senkinek nem jutott eszébe, hogy mondjuk csináljanak a SAMP.dll mellé, vagy éppen bele egy Antihack funkciót, ami ezt kiszûri, vagy ha törlöd, akkor nem indul el az egész.


Van ez az új sprite cucc.. Csináltak hozzá egy sa_hud.txd-t (lehet hogy rosszul írtam le), és beleraktak kemény 3 textúrát.
A sok, felesleges object mellett ezirányba is tehetnének valamit.


SetObjectScale / GetObjectScale.. Szerintem világi újítás lenne. (Counter-Strike után csinálnék pár RATS mapot :D)


NPCk.. Be kellett volna látni, hogy a CNPC egy olyan lehetõség volt a szerver tulajdonosoknak, amit nagyon rég óta vártak.. Mit csinálnak? Betiltják..
Szerintem simán lehetett volna beszélni Alex-el, hogy vegye ki a \'CreateNPCPlayer\' függvényt, és esetlen építsék bele ezt az egészet a SAMP-be, hogy valami értelmes NPC system legyen benne.
Arról szól az egész, hogy Kalcor (vagy ki a f4szom) nem akar másokkal együttmûködni, és röviden mondva sz*rik a játékosok, forumozók véleményére.
Például Y_Less is mit ki tudna hozni ebbõl, de Kalcor egyedül dolgozik..


Ez az új Material dolog ötletes volt, Sokat is dob a játékon, ha valaki tudja használni.


AudioStream.. Az, hogy egyszerre 1 hang szólhat ezzel a függvénnyel, szerintem full hülyeség.. Ezekre ott volt az Audio Plugin, ami nekem nagyon bejött.


Röviden ennyi a véleményem a frissítésekrõl..
 
[/quote]
Hát azért a plugin kicsit lassítja a szervert.. Eddig akárhány sa:mp szerveren voltam ment a rádió de laggoltam mint állat / vagy el sem indult a rádió. MTA ban meg mindenféle plugin meg f**ság nélkül megy egy rádió vagy bármi más...
 
[/quote]elsõsorban sajnos trágya a rádiórendszer sa:mpban mert a régi gépen én is szaggattam tõle (de csak ahol map volt) de az újon már nem.
oldschool

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #263 Dátum: 2012. Május 05. - 17:07:19 »
0 Show voters
Meg sikerült el**szniuk azt is, hogy üres autókat lehessen sebezni OnUnoccupiedVehicleUpdatevel. Pont azok nincsenek, vagy basszák el, ami mindig kéne...
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 05. - 17:12:48 írta krisk »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #264 Dátum: 2012. Május 05. - 17:49:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: krisk date=1336230439\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Meg sikerült el**szniuk azt is, hogy üres autókat lehessen sebezni OnUnoccupiedVehicleUpdatevel. Pont azok nincsenek, vagy basszák el, ami mindig kéne...
 
Ezt nem most **szták el, hanem az RC folyamatok felében kb. 0.3d idején.
Jelentettem is nekik, de semmi..
Csak szerintem ez nem elbaszva van, hanem \"eggyeseknek\" így tetszett és direkt csinálták meg ilyenre.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #265 Dátum: 2012. Május 05. - 17:50:55 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1336232992\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Meg sikerült el**szniuk azt is, hogy üres autókat lehessen sebezni OnUnoccupiedVehicleUpdatevel. Pont azok nincsenek, vagy basszák el, ami mindig kéne...
 
Ezt nem most **szták el, hanem az RC folyamatok felében kb. 0.3d idején.
Jelentettem is nekik, de semmi..
Csak szerintem ez nem el**szva van, hanem \"eggyeseknek\" így tetszett és direkt csinálták meg ilyenre.
 
[/quote]
Lehet hogy akkor, nekem csak az tûnt fel hogy háromnegyed éve ment, most meg nem.

SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #266 Dátum: 2012. Május 05. - 17:51:16 »
0 Show voters
Tanulság: Térjünk át az MTA-ra?

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #267 Dátum: 2012. Május 05. - 17:55:57 »
+1 Show voters
Idézetet írta: James_Raynor date=1336233076\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tanulság: Térjünk át az MTA-ra?
 
Ha tudnék Luául. :D (Wish I could)

SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #268 Dátum: 2012. Május 07. - 13:23:57 »
0 Show voters
Lassan oda jutunk, hogy átír két betût és új rc verzió lesz.
Inkább jelenne meg havonta mint két aprósággal hetente.
A játékosok sztem már elig bírják követni éppen milyen kliens kell, mivel persze vissza felé nem kompatibilis, amit lássunk be, akik több szerveren játszanak nem örülnek ennek.

[PlayZone]Rulexface

  • Vendég
SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Válasz #269 Dátum: 2012. Május 07. - 13:39:02 »
0 Show voters
Nem lenne rossz ha áttérnétek én megtettem :D Bár a lua nagyon nehéz de mégis jobb hamarabb tanulom mint a pawn t de mégis nehezebb de sokkal több jobb megoldás van benne stb...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal