megint bealudt vagy 2 hétre... Szerintem cessil csinál megint objecteket és arra vár. [/quote]lol? Most ez komoly? Ez olyan szintû kijelentés volt, hogy az object-ek a legfontosabbak és azok nélkül egy tapotatt se! Adja ki az új verziót hibák javításával és újításokkal, majd a végére oda biggyeszt egy ilyen sort: \"Új Objectek a következõ verzióban várhatóak!\" Senki nem fog összeomlani ha nem kap 10 új objectet, sõt szerintem boldog lesz, mert halad a fejlesztés.
megint bealudt vagy 2 hétre...
A hackelésre visszatérve, hogy MTAn nem lehet hackelni. Sokan azzal jönnek, hogy ez SAMP-n lehetetlen, mert nincs client-side script, és ez nem egy külön \'gaming engine\'Az szerintem senkinek nem jutott eszébe, hogy mondjuk csináljanak a SAMP.dll mellé, vagy éppen bele egy Antihack funkciót, ami ezt kiszûri, vagy ha törlöd, akkor nem indul el az egész.Van ez az új sprite cucc.. Csináltak hozzá egy sa_hud.txd-t (lehet hogy rosszul írtam le), és beleraktak kemény 3 textúrát. A sok, felesleges object mellett ezirányba is tehetnének valamit.SetObjectScale / GetObjectScale.. Szerintem világi újítás lenne. (Counter-Strike után csinálnék pár RATS mapot )NPCk.. Be kellett volna látni, hogy a CNPC egy olyan lehetõség volt a szerver tulajdonosoknak, amit nagyon rég óta vártak.. Mit csinálnak? Betiltják..Szerintem simán lehetett volna beszélni Alex-el, hogy vegye ki a \'CreateNPCPlayer\' függvényt, és esetlen építsék bele ezt az egészet a SAMP-be, hogy valami értelmes NPC system legyen benne.Arról szól az egész, hogy Kalcor (vagy ki a f4szom) nem akar másokkal együttmûködni, és röviden mondva sz*rik a játékosok, forumozók véleményére.Például Y_Less is mit ki tudna hozni ebbõl, de Kalcor egyedül dolgozik..Ez az új Material dolog ötletes volt, Sokat is dob a játékon, ha valaki tudja használni.AudioStream.. Az, hogy egyszerre 1 hang szólhat ezzel a függvénnyel, szerintem full hülyeség.. Ezekre ott volt az Audio Plugin, ami nekem nagyon bejött.Röviden ennyi a véleményem a frissítésekrõl..
Hát RC7-3, én nemvártam tõle többet Majd RC8. [/quote]Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC8- Javítva a TextDraw kattintás, object editelés ablak módban.- Több információ hozzá lett adva a crash üzenetekhez windows szervernél.- A játékos irányítható állapota visszaáll a szerveren respawn után.
stock ShiftRGBAToARGB(color)return (color & 0xFF) << 24 | (color >>> 24 & 0xFF) << 16 | (color >>> 16 & 0xFF) << 8 | (color >>> 8 & 0xFF);
stock ShiftRGBAToARGB(color)return color >>> 8 | color << 24;
CNPC::CNPC(int npcid,char* npcname,int npc){status = true;state = 0;myid = npcid;speed = 0.0;IsMoving = false;char* serial = new char[40];serial = \"\";CALL_ARGS(c_players, ClientConnectPointer, npcid _ npcname _ serial _ npc);logprintf(\"NPC Has Connected\");ResetStat();}
Rulexface\" post=\"267964\" timestamp=\"1336144336\"]A hackelésre visszatérve, hogy MTAn nem lehet hackelni. Sokan azzal jönnek, hogy ez SAMP-n lehetetlen, mert nincs client-side script, és ez nem egy külön \'gaming engine\'Az szerintem senkinek nem jutott eszébe, hogy mondjuk csináljanak a SAMP.dll mellé, vagy éppen bele egy Antihack funkciót, ami ezt kiszûri, vagy ha törlöd, akkor nem indul el az egész.Van ez az új sprite cucc.. Csináltak hozzá egy sa_hud.txd-t (lehet hogy rosszul írtam le), és beleraktak kemény 3 textúrát. A sok, felesleges object mellett ezirányba is tehetnének valamit.SetObjectScale / GetObjectScale.. Szerintem világi újítás lenne. (Counter-Strike után csinálnék pár RATS mapot )NPCk.. Be kellett volna látni, hogy a CNPC egy olyan lehetõség volt a szerver tulajdonosoknak, amit nagyon rég óta vártak.. Mit csinálnak? Betiltják..Szerintem simán lehetett volna beszélni Alex-el, hogy vegye ki a \'CreateNPCPlayer\' függvényt, és esetlen építsék bele ezt az egészet a SAMP-be, hogy valami értelmes NPC system legyen benne.Arról szól az egész, hogy Kalcor (vagy ki a f4szom) nem akar másokkal együttmûködni, és röviden mondva sz*rik a játékosok, forumozók véleményére.Például Y_Less is mit ki tudna hozni ebbõl, de Kalcor egyedül dolgozik..Ez az új Material dolog ötletes volt, Sokat is dob a játékon, ha valaki tudja használni.AudioStream.. Az, hogy egyszerre 1 hang szólhat ezzel a függvénnyel, szerintem full hülyeség.. Ezekre ott volt az Audio Plugin, ami nekem nagyon bejött.Röviden ennyi a véleményem a frissítésekrõl.. [/quote]Hát azért a plugin kicsit lassítja a szervert.. Eddig akárhány sa:mp szerveren voltam ment a rádió de laggoltam mint állat / vagy el sem indult a rádió. MTA ban meg mindenféle plugin meg f**ság nélkül megy egy rádió vagy bármi más... [/quote]elsõsorban sajnos trágya a rádiórendszer sa:mpban mert a régi gépen én is szaggattam tõle (de csak ahol map volt) de az újon már nem.
A hackelésre visszatérve, hogy MTAn nem lehet hackelni. Sokan azzal jönnek, hogy ez SAMP-n lehetetlen, mert nincs client-side script, és ez nem egy külön \'gaming engine\'Az szerintem senkinek nem jutott eszébe, hogy mondjuk csináljanak a SAMP.dll mellé, vagy éppen bele egy Antihack funkciót, ami ezt kiszûri, vagy ha törlöd, akkor nem indul el az egész.Van ez az új sprite cucc.. Csináltak hozzá egy sa_hud.txd-t (lehet hogy rosszul írtam le), és beleraktak kemény 3 textúrát. A sok, felesleges object mellett ezirányba is tehetnének valamit.SetObjectScale / GetObjectScale.. Szerintem világi újítás lenne. (Counter-Strike után csinálnék pár RATS mapot )NPCk.. Be kellett volna látni, hogy a CNPC egy olyan lehetõség volt a szerver tulajdonosoknak, amit nagyon rég óta vártak.. Mit csinálnak? Betiltják..Szerintem simán lehetett volna beszélni Alex-el, hogy vegye ki a \'CreateNPCPlayer\' függvényt, és esetlen építsék bele ezt az egészet a SAMP-be, hogy valami értelmes NPC system legyen benne.Arról szól az egész, hogy Kalcor (vagy ki a f4szom) nem akar másokkal együttmûködni, és röviden mondva sz*rik a játékosok, forumozók véleményére.Például Y_Less is mit ki tudna hozni ebbõl, de Kalcor egyedül dolgozik..Ez az új Material dolog ötletes volt, Sokat is dob a játékon, ha valaki tudja használni.AudioStream.. Az, hogy egyszerre 1 hang szólhat ezzel a függvénnyel, szerintem full hülyeség.. Ezekre ott volt az Audio Plugin, ami nekem nagyon bejött.Röviden ennyi a véleményem a frissítésekrõl.. [/quote]Hát azért a plugin kicsit lassítja a szervert.. Eddig akárhány sa:mp szerveren voltam ment a rádió de laggoltam mint állat / vagy el sem indult a rádió. MTA ban meg mindenféle plugin meg f**ság nélkül megy egy rádió vagy bármi más... [/quote]elsõsorban sajnos trágya a rádiórendszer sa:mpban mert a régi gépen én is szaggattam tõle (de csak ahol map volt) de az újon már nem.
Meg sikerült el**szniuk azt is, hogy üres autókat lehessen sebezni OnUnoccupiedVehicleUpdatevel. Pont azok nincsenek, vagy basszák el, ami mindig kéne...
Meg sikerült el**szniuk azt is, hogy üres autókat lehessen sebezni OnUnoccupiedVehicleUpdatevel. Pont azok nincsenek, vagy basszák el, ami mindig kéne... Ezt nem most **szták el, hanem az RC folyamatok felében kb. 0.3d idején.Jelentettem is nekik, de semmi..Csak szerintem ez nem el**szva van, hanem \"eggyeseknek\" így tetszett és direkt csinálták meg ilyenre. [/quote]Lehet hogy akkor, nekem csak az tûnt fel hogy háromnegyed éve ment, most meg nem.
Tanulság: Térjünk át az MTA-ra?