if(strcmp(cmd, \"/crptex\",true) == 0) { new lp=0; new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); X+=1.0; while(lp != 64) { test_tex_objects[lp] = CreateObject(19371,X,Y,Z+0.5,0.0,0.0,0.0,300.0); if(lp % 2 == 0) { SetPlayerObjectMaterial(playerid, test_tex_objects[lp], 0, 19325, \"lsmall_shops\", \"lsmall_window01\", 0xFF0000FF); } else { SetPlayerObjectMaterial(playerid, test_tex_objects[lp], 0, 19371, \"all_walls\", \"stormdrain3_nt\", 0xFF5555AA); } X+=2.0; lp++; } return 1;}[/quote]Már rájöttem miért, valaki más is rájön?
Nem vágom, hogy mi az istenért nem volt jó nekik az RGBA formátum, minek kellett ezt nekik átváltoztatni ABGR-re.Ez csak plusz bonyolítás, meg keveredést fog okozni pár embernek.http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1778152&postcount=8
SendClientMessage( playerid, 0xAABBCCDD, \"0xAADDEEFF\" );SendClientMessage( playerid, 0xDDCCBBAA, \"0xDDCCBBAA\" );SendClientMessage( playerid, rgbatoabgr( 0xAABBCCDD ), \"0xDDCCBBAA\" );
Csak azt nem tudom hogy Kalcor mi a fenének nem írta bele a kódba egybõl, csak azért hogy még arra is figyelni keljen hogy az említett két funkciónál nem rgba formátumba kell írni a színkódot hanem abgr, amit Y_Less írt szerintem elfért volna a samp szerver vagy kliens forráskódjában.
miért vannak haragba egymással?