Szerző Téma: SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)  (Megtekintve 23007 alkalommal)

g_szColumnData

  • Vendég
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #120 Dátum: 2011. november 24. - 07:01:03 »
0 Show voters
RC9-3 Relased. Elég sokat dolgozot rajta.
Nem.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #121 Dátum: 2011. november 24. - 14:41:22 »
0 Show voters
Egy rakás szar :\'(

g_szColumnData

  • Vendég
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #122 Dátum: 2011. november 24. - 14:56:39 »
0 Show voters
Teljesen tönkretették a klienst. Sokkal rosszabb lett a 0.3d, mint a 0.3c.
Maradok a 0.3c-nél és kész.
Legarább a SA-MP 0.3c R4-be berakhatnák ezeket:
[pawn]
native RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid);
forward OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) return 1;
[/pawn]

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #123 Dátum: 2011. november 24. - 14:59:28 »
0 Show voters
Idézetet írta: deadvalue5 date=1322142999\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Legarább a SA-MP 0.3c R4-be berakhatnák ezeket:
[pawn]
native RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid);
forward OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) return 1;
[/pawn]
 
A 0.3d-be tényleg ezek a hasznos dolgok.... Nagy semmi. Hiába reménykedtek a SA-MP feltámadásáról, nagy khm az egész.

SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #124 Dátum: 2011. november 24. - 15:00:37 »
0 Show voters
Idézetet írta: ScreaM date=1322143168\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Legarább a SA-MP 0.3c R4-be berakhatnák ezeket:
[pawn]
native RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid);
forward OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) return 1;
[/pawn]
 
A 0.3d-be tényleg ezek a hasznos dolgok.... Nagy semmi. Hiába reménykedtek a SA-MP feltámadásáról, nagy khm az egész.
 
[/quote]
Szerintem a
[pawn]PlayAudioStreamForPlayer(playerid, url[], Float:posX = 0.0, Float:posY = 0.0, Float:posZ = 0.0, Float:distance = 50.0, usepos = 0)[/pawn]
is hasznos

g_szColumnData

  • Vendég
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #125 Dátum: 2011. november 24. - 15:09:53 »
0 Show voters
Talán ha nem lenne Audio plugin akkor hasznos lenne.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #126 Dátum: 2011. november 24. - 15:41:17 »
0 Show voters
Nekem az tetszett benen a legjobban, hogy nem állt meg a játék.
De így... Áhh...
Minden jól el**sznak.
niCe jelentette, hogy TogglePlayerContollable-val van pár probléma és hogy megszûnik az animáció. Mivel nem áll le a játék.
Nem igaz, hogy ezt a bugot nem képes javítani..
De ez van, kiváncsi leszek mi lesz a végére..

Williem_Adams

  • Vendég
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #127 Dátum: 2011. november 25. - 16:47:12 »
0 Show voters
Annyira jó hogy van már rc9 meg minden szar.  :@ Stabil jönne már ki meg persze a ku*** nagy bugok javitása  :mistrust:

Nem elérhető Fade

  • 322
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #128 Dátum: 2011. november 25. - 22:51:47 »
0 Show voters
Idézetet írta: totar date=1321020083\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
RC 9!
Sok sok dolog kilett javítva!
De szerintem ez a legklasszab!
 
forward OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);
Pl.:
 
public OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
SetPlayerPos(playerid, fX, fY, fZ);
return 1;
}

 

[/quote]
[pawn]ToggleAdminTeleport(true);
TogglePlayerTeleport(true);[/pawn]

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #129 Dátum: 2011. november 25. - 23:01:39 »
0 Show voters
Hát az a két függvény nem éppen helyettesítette a callback-ot, mivel ha teleportálni akarsz a jelhez akkor azok pontatlan szarok.
Itt tudod használni a SetPlayerPosFindZ-t, vagy a MapAndreas plugint.
Megj: A MAP_ANDREAS_MODE_MINIMAL csak 9MB ramot eszik és elég pontos arra, hogy teleportálásra lehessen használni.

SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #130 Dátum: 2011. november 25. - 23:17:28 »
0 Show voters
Idézetet írta: Fade date=1322257907\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]ToggleAdminTeleport(true);
TogglePlayerTeleport(true);[/pawn]
 


Client/Server update SA-MP 0.3d RC9
- Added OnPlayerClickMap pawn callback.
- Disabled AllowAdminTeleport and AllowPlayerTeleport.
[/quote]

Nem elérhető Fade

  • 322
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #131 Dátum: 2011. november 26. - 00:03:40 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zsolesszka date=1322259448\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


[pawn]ToggleAdminTeleport(true);
TogglePlayerTeleport(true);[/pawn]
 


Client/Server update SA-MP 0.3d RC9
- Added OnPlayerClickMap pawn callback.
- Disabled AllowAdminTeleport and AllowPlayerTeleport.
[/quote]
 
[/quote]
Errõl tudok, csak mondtam, hogy amit a srác leírt, az eddig is lehetséges volt.

SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #132 Dátum: 2011. november 26. - 12:36:07 »
0 Show voters
GetPlayerObjectRot eddig se mûködött mozgó objecten?

SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #133 Dátum: 2011. november 26. - 12:46:19 »
0 Show voters
Idézetet írta: subzero date=1322307367\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
GetPlayerObjectRot eddig se mûködött mozgó objecten?
 
Lehet hogy nem, nem tudom, talán próbáld leállítani a mozgó objectet mikor szeretnéd lekérdezni adatait és rögtön utána újból elindítani:
[pawn]StopPlayerObject(objectid);
GetPlayerObjectRot(...
MovePlayerObject(...[/pawn]

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #134 Dátum: 2011. november 26. - 23:28:19 »
0 Show voters
Már megint azzal zavarok, hogy írjatok egy Comfirmed vagy Please fix it before 0.3d, vagy valami hasonlót, mivel ez már egy nagyon hülye bug.
0.3c-ben OnUnoccupiedVehicleUpdate segítségével meglehetett csinálni, hogy sérüljön az a kocsi, amiben nem ül senki.
Így már az is lehetetlen, mivel amikor rálõsz a kocsira, nem mozdul meg...
Szerintem ez nagyon sok mindenkinek jó lenne, ha újra megmozdulna a kocsi.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=1458826

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal