Szerző Téma: SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)  (Megtekintve 23051 alkalommal)

SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #45 Dátum: 2011. október 02. - 11:55:26 »
0 Show voters
Idézetet írta: ScreaM date=1317462400\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkoris többet vártam el a csapattól. (Vagy Kyetól XD)

SetPlayerGhostMode, amit 4500-an megtekintettek, igazán betehette volna most is!

 
SetPlayerGhostMode az nagyon állat lenne! :D
WoW style :) :D

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #46 Dátum: 2011. október 02. - 15:44:45 »
0 Show voters
Elég jó, de ez az FPS-es dolog egy rakás szar.
Fegyverek szarul mennek vele..

Koncz_Norbert

  • Vendég
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #47 Dátum: 2011. október 03. - 17:03:54 »
0 Show voters
Hát nem tudom hogy vagytok vele, de én 0.3d nélkül is megelégszek.
Igaz vannak jó funkciók ( RemoveBuildingForPlayer ), és eljárások ( OnPlayerTakeDamage ),
de ezekbõl csak problémák lesznek.

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #48 Dátum: 2011. október 03. - 19:04:17 »
0 Show voters
Teszteltem az óriáskereket, a teherhajót és a kalózhajót is. Egész jók.

Ezeken kívûl kipróbáltam a rádiót. Ez is jó, mert végre nem halk! (Régebben mindig feljebb kellett toljam a hangot.)


Valamint az OnPlayerTakeDamage eljárást is kipróbáltam (1lövés=sudden death :) ) és ez is remek!Ami fáj: Nincs ghostmode. Vagy, örülnék egy player invisible for playernek, vagyis játékos(ok) számára egy ember  láthatóvá válik. Mekkora lenne, a scoreboardon ott lennék, de sehol a mappon! ;)

Gang[St]e[R]

  • Vendég
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #49 Dátum: 2011. október 03. - 22:17:20 »
0 Show voters
Az OnPlayerTakeDamage nálam nem mûködik NPC-n azt állítottam be ,hogy spawnoljon ha meglövik, de semmi, valaki megprobálná NPC-n tezstelni, hátha mûködne :/

Koncz_Norbert

  • Vendég
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #50 Dátum: 2011. október 03. - 22:24:59 »
0 Show voters
\" post=\"182479\" timestamp=\"1317673040\"]
Az OnPlayerTakeDamage nálam nem mûködik NPC-n azt állítottam be ,hogy spawnoljon ha meglövik, de semmi, valaki megprobálná NPC-n tezstelni, hátha mûködne :/
 
[/quote]
Nem is fog mûködni.
Ha ennyire az életre akarsz kitérni akkor.
http://controllable-npc.googlecode.com/svn/trunk/0.3.0/Controllable%20NPC%20SA-MP%200.3.0/plugin/CNPC.cpp
 

int CNPC::WeaponDamage(int a_id,float cp_x,float cp_y,float cp_z,float f_x,float f_y,float f_z,float health,int weapon,int type)
{
// vars
float   tmp_x;
float   tmp_y;
float   tmp_z;
float   np_x;
float   np_y;
float   np_z;
float   d_len;
int      part;
// npc pos
GetPosition(&np_x,&np_y,&np_z);
// get len
tmp_x = np_x - cp_x;
tmp_y = np_y - cp_y;
tmp_z = np_z - cp_z;
d_len = sqrt((tmp_x * tmp_x) + (tmp_y * tmp_y) + (tmp_z * tmp_z));
// switch type
switch(type)
{
case DAMAGE_TYPE_RAKET:
{
   // get coords for range
   tmp_x = np_x - (cp_x + (d_len * f_x));
   tmp_y = np_y - (cp_y + (d_len * f_y));
   tmp_z = np_z - (cp_z + (d_len * f_z));
   // part
   if(IsInRange(tmp_x,tmp_y,tmp_z,5.0)) part = BODYPART_ALL;
   else part = -1;
   break;
}
case DAMAGE_TYPE_GRENADE:
{
   if(IsInRange((np_x - cp_x),(np_y - cp_y),(np_z - cp_z),5.0f)) part = BODYPART_ALL;
   else part = -1;
   break;
}
case DAMAGE_TYPE_MEELE:
{
   if(IsInRange(tmp_x,tmp_y,tmp_z,0.5f)) part = BODYPART_ALL;
   else part = -1;
   break;
}
case DAMAGE_TYPE_BULLET:
{
   // get coords for range
   tmp_x = np_x - (cp_x + (d_len * f_x));
   tmp_y = np_y - (cp_y + (d_len * f_y));
   tmp_z = cp_z + (d_len * f_z);
   // part
   if(IsInRange(tmp_x,tmp_y,((np_z + 0.8f) - tmp_z),0.15f)) part = BODYPART_HEAD;
   else if(IsInRange(tmp_x,tmp_y,((np_z + 0.4f) - tmp_z),0.3f)) part = BODYPART_TORSO;
   else if(IsInRange(tmp_x,tmp_y,((np_z - 0.4f) - tmp_z),0.5f)) part = BODYPART_FOOT;
   else part = -1;
   break;
}
default:
{
   part = -1;
   break;
}
}
if(part != -1)
{
health -= WeaponsDamage[weapon];
if(pCallbacks->GetDamage(local_id,a_id,WeaponsDamage[weapon],part))
{
   SetHealth(health);
   if(health <= 0.0) Kill(a_id,weapon);
}
if(part != BODYPART_ALL) return 1;
}
return 0;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 03. - 22:37:51 írta 0xC01DFACE »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #51 Dátum: 2011. október 05. - 15:58:19 »
0 Show voters
RC3-2 kiadva.
Ha minden igaz, akkor Javították azt a \'Reload Bug\'-ot.
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 08. - 13:37:53 írta kurta999 »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #52 Dátum: 2011. október 05. - 16:18:44 »
0 Show voters
Fixed a game crash when surfing an object which was deleted.[/quote]
Ez nem a Te jelentésed volt kurta?   :o

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #53 Dátum: 2011. október 05. - 21:44:31 »
0 Show voters
Ja az igen, hála az istennek fél év után  8)
Nálam nem crashelt, hanem odateleportált más objecthez.
Amúgy most meg a sebességet **szták el, ez elég érdekes.
Mondjuk nekem így konkrétan nincs vele semmi bajom, de észrevehetõen gyorsabb lett a játék, ami a nagy DM-eseknek nem tetszik.
Lehet tényleg sz*r, mert csak egyedül teszteltem, tehát erre nemtudok véleményt mondani.

SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #54 Dátum: 2011. október 07. - 07:10:22 »
0 Show voters
Mitõl lehet az, hogy nekem a Streaming memory 96Mb-re csökkent? Talán a gépek erõssége szerint igazítja?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #55 Dátum: 2011. október 08. - 11:53:52 »
0 Show voters
Szerintem nem a gép szerint.
Vagy esetleg lehet beleraktál valami módot, vagy nemtudom.
Bár az azt jelenti, hogy mennyi helyet használhat a ramból, azt meg kétlem, hogy kevesebb, mint 256MB ramod van :D
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 08. - 11:56:54 írta kurta999 »

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #56 Dátum: 2011. október 08. - 13:08:52 »
0 Show voters
az meg égés  :D

SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #57 Dátum: 2011. október 08. - 13:16:52 »
0 Show voters
640Mb ram van a gépben és 1 deka mód nincs a játékba.

SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #58 Dátum: 2011. október 08. - 16:46:37 »
0 Show voters
RC3-3 is kiadva  :)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Válasz #59 Dátum: 2011. október 08. - 17:38:52 »
0 Show voters
Multicore :P

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal