SA:MP 0.3cLegfõbb jellemzõk:- Újratervezett autó rendszámtábla rendszer
- \"Részecske\" objectek például a tûzhöz
- Tartalmaz pár új és újradolgozott modelt mint például sapkák, szemüvegek amiket lehet viselni.
- Új stunt objeteket és épületeket tartalmaz
- Továbbfejlesztett jármû és object \"szörfölés\"
- A jármû lámpák és ajtók mostmár szerveroldalról vezérelhetõek
- Mostmár bármilyen fegyvert használhatsz a jármûbõl való lövöldözéshez (ha utas vagy)
- A karakterek színezhetõsége a szövegeken és a dialógusokon belül
- Vadonat új szerverscriptelési lehetõségek és hibajavítások!
Külön köszönet a GamerX szervernek és a SA-MP Béta Csapat akik hozzájárultak a grafikai munkához!
Írta:
hpeter94
Pár újítás / javítás:Eltávolításra kerültek az alábbi funkciók.:SetPlayerHoldingObject, IsPlayerHoldingObject és StopPlayerHoldingObjectEzek helyett 3 db új funkció lett beépítve.:[pawn] # Define MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS 5 / / Ez a kapcsolatok száma [ 5 = 0-4 ]
native SetPlayerAttachedObject ( playerid, index, modelid, bone, Float : fOffsetX = 0.0 , Float : fOffsetY = 0.0 , Float : fOffsetZ = 0.0 , Float : fRotX = 0.0 , Float : fRotY = 0.0 , Float : fRotZ = 0.0 , Float : fScaleX = 1.0 , Float : fScaleY = 1.0 , Float : fScaleZ = 1.0 ) ; natív SetPlayerAttachedObject (playerid, index, modelid, csont, Float: fOffsetX = 0.0, Float: fOffsetY = 0.0, Float: fOffsetZ = 0.0, Float: fRotX = 0.0, Float: fRotY = 0.0, Float: Frotz = 0.0, Float: fScaleX = 1,0, Float: fScaleY = 1.0, Float: fScaleZ = 1,0);
native RemovePlayerAttachedObject ( playerid, index ) ; natív RemovePlayerAttachedObject (playerid, index);
native IsPlayerAttachedObjectSlotUsed ( playerid, index ) ; natív IsPlayerAttachedObjectSlotUsed (playerid, index);
[/pawn]
Ha használtátok a SetPlayerHoldingObject funkciót egy egyszerû definíció segítségével \"átalakíthatjátok\" az új funkciókra.:[pawn]
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) # Define SetPlayerHoldingObject (% 1,% 2,% 3,% 4,% 5,% 6,% 7, 8%,% 9) SetPlayerAttachedObject (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,% 2,% 3,% 4,% 5,% 6,% 7, 8%,% 9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) # Define StopPlayerHoldingObject (% 1) RemovePlayerAttachedObject (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
#define IsPlayerHoldingObject(%1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1); # Define IsPlayerHoldingObject (% 1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1);
[/pawn]
Újításnak számít az is, hogy több helyen is lehet színezni a bevitt szöveget.Használata egyszerû: {SZÍN KÓD}Üzenet
[pawn]
SendClientMessage ( playerid,COLOR_WHITE,\"Welcome to {88AA88}G{FFFFFF}rand {88AA88}L{FFFFFF}arceny\" );
[/pawn]
Rendszám megadása a következdõ képen.:[pawn]SetVehicleNumberplate ( vehicleid, szám );[/pawn]
Ez a függvény nem használható olyan jármûvekre, amelyek nincs rendszámtáblája. (PL: Hajó, Repülõ )
Jármûvek tulajdonságaira vonatkozó függvény.:[pawn]
#define VEHICLE_PARAMS_UNSET -1
#define VEHICLE_PARAMS_OFF 0
#define VEHICLE_PARAMS_ON 1
native SetVehicleParamsEx ( vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
native GetVehicleParamsEx ( vehicleid, &engine, &lights, &alarm, &doors, &bonnet, &boot, &objective );
[/pawn]
Ezeket a paramétereket nem kell megadni a
SetVehicleParamsForPlayer ( ) függvénynél, mert automatikusan megadja az értékeket.
[pawn]
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
if ( strcmp ( cmdtext, \"/startengine\",true ) == 0 )
{
new vid = GetPlayerVehicleID ( playerid );
if ( vid != INVALID_VEHICLE_ID )
{
GetVehicleParamsEx ( vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
SetVehicleParamsEx ( vid,VEHICLE_PARAMS_ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
}
return 1;
}
if ( strcmp ( cmdtext, \"/stopengine\",true ) == 0 )
{
new vid = GetPlayerVehicleID ( playerid );
if ( vid != INVALID_VEHICLE_ID )
{
GetVehicleParamsEx ( vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
SetVehicleParamsEx ( vid,VEHICLE_PARAMS_OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
}
return 1;
}
[/pawn]
ManualVehicleEngineAndLights ( )Az
OnGameModeInit eljárás alatt lehet alkalmazni.
Ez a függvény arra szolgál, hogy egy adott jármûbe beszáll egy játékos, akkor nem indul el automatikusan a motor illetve éjjel a lámpa sem kapcsol be.
SetPlayerMapIcon ( )[pawn]
# Define MAPICON_LOCAL 0 / / Helyi
# Define MAPICON_GLOBAL 1 / / Mindig megjelenik
# Define MAPICON_LOCAL_CHECKPOINT 2 / / Helyi + Ellezörzõpont
# Define MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT 3 / / Midig megjelenik + Ellenörzõpont
native SetPlayerMapIcon ( playerid, iconid, Float : x, Float : y, Float : z, markertype, color, style = MAPICON_LOCAL ) ; natív SetPlayerMapIcon (playerid, iconid, Float: x, Float: y, Float: z, markertype, szín, stílus = MAPICON_LOCAL );
[/pawn]
AttachObjectToVehicle ( )Szerintem egyértelmû. Tárgy csatolása jármûhöz.
Új tárgyakEzekhez rengeteg dokumentáció kell hogy készüljön. Néhány hasznos információ hamarosan megjelenik a SA-MP wikin. Bevezetõként, köszönet a SA-MP Béta csapatnak, a San Andreas Multiplayer most már több száz új objektumot tartalmaz, beleértve a részletes objektumokat is. Ezek új modell/objektum ID-ket használnak, amelyek alapesetben nem találhatóak meg a San Andreasban. Az ID-k teljes verziója megtalálható a GTA San Andreas mappádban a models\\samp.ide fájlban, bármely 0.3c verzió telepítése után.
Új tárgyak azonosítói és képek róluk:
Letöltés!
Letöltés:0.3c R3 Kliens0.3c R2 Linux Szerver0.3c R2 Windows Szerver