Kiadásra került a SA-MP 0.3a R5 ServerEbbe a verzióba is,
biztonsági réseket/hibákat javítottak. Az új verzió
több új számunkra hasznos funkciót tartalmaz.
Kye is kiemelte, hogy
nem kell nagy
változásra számítani, csak
apró hibák lettek javítva, illetve pár
új funkció a szkripterek örömére.
Kamerával kapcsolatos funkciók.:
native GetPlayerWeaponState(playerid);
native GetPlayerCameraPos(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native GetPlayerCameraFrontVector(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native GetPlayerCameraUpVector(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
Játékos változó rendszer:
native SetPVarInt(playerid, varname[], int_value);
native GetPVarInt(playerid, varname[]);
native SetPVarString(playerid, varname[], string_value[]);
native GetPVarString(playerid, varname[], string_return[], len);
native SetPVarFloat(playerid, varname[], Float:float_value);
native Float:GetPVarFloat(playerid, varname[]);
native DeletePVar(playerid, varname[]);
// Felsorolás
#define PLAYER_VARTYPE_NONE 0
#define PLAYER_VARTYPE_INT 1
#define PLAYER_VARTYPE_STRING 2
#define PLAYER_VARTYPE_FLOAT 3
native GetPVarsUpperIndex(playerid);
native GetPVarNameAtIndex(playerid, index, ret_varname[], ret_len);
native GetPVarType(playerid, varname[]);
Játékos látótávolság:
native LimitPlayerMarkerRadius(Float:marker_radius);
Jármu kár függvények:
forward OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid);
native GetVehicleDamageStatus(vehicleid, &panels, &doors, &lights, &tires);
native UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
Még én is most vettem észre, hogy kiadták, ezért is még új számomra.
Letöltés:Windows:
http://files.sa-mp.com/samp03asvr_R5_win32.zipLinux:
http://files.sa-mp.com/samp03asvr_R5.tar.gzTovábbi információ:
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=161491.45