Ja, azthittem csak magát a virtuális világ-ot nem ismered fel mint szó / kifejezés.Én azt szoktam csinálni hogy a csiter köcsögöket átküldöm a 11-esbe nem banolom õket csak olyan 1 pec után ha nem leavingel XDXD.
SetPlayerVirtualWorld(...) & GetPlayerVirtualWorld(...) PAWN funckiók, a_players.inc ben megtalálható. 1.) Wiki ahogy te is mondtad 2.) Alapból mindenki a 0. világban van. Ha egy játékos dimenzióját átállítod akkor õ csak azokat a játékosokat & kocsikat fogja látni amik ugyan abban a dimenzióban vannak mint a játékosok. RP-hez tökéletes ha házakat akarsz csinálni ugyan olyan interior-al, lényege hogy nem fogják látni a játékosok egymást ugyanabban az interiorban.
Én azt szoktam csinálni hogy a csiter köcsögöket átküldöm a 11-esbe nem banolom õket csak olyan 1 pec után ha nem leavingel XDXD.
Ja, azthittem csak magát a virtuális világ-ot nem ismered fel mint szó / kifejezés.
SetPlayerVirtualWorld(...) & GetPlayerVirtualWorld(...) PAWN funckiók, a_players.inc ben megtalálható. 1.) Wiki ahogy te is mondtad 2.) Alapból mindenki a 0. világban van. Ha egy játékos dimenzióját átállítod akkor õ csak azokat a játékosokat & kocsikat fogja látni amik ugyan abban a dimenzióban vannak mint a játékosok. RP-hez tökéletes ha házakat akarsz csinálni ugyan olyan interior-al, lényege hogy nem fogják látni a játékosok egymást ugyanabban az interiorban.
Meg a dm arenat lehet ilyenre csinálni hogy kap egy egész SA-t a DM-re mégsem érdekel senkit mert aki nemirja be a kódot annak az alap a VirtualWorld-je
[/quote]
Egy egész SA-n DM-ezni ::)
Szerintem igen nagy durranás lesz ez a 0.3, majd ha kijön. Azért ilyen titokzatosak. Majd egy publikus béta tesztelésre szívesen elmennék.haha,igaz de azert par emberke tudja korulbelul.. :P
Spatrik\" post=\"14665\" timestamp=\"1245741899\"]
ha a pawn helyet c++ -al lehetne megírni a módokat akkor azt mondanám, hogy gratgratgrat
[/quote]
Nekem pwn jo,kulomben pwn c++ alapbol indul,mondthatjuk hogy a 100% 75% a pwn. ;)
Ecko
Ehh... akkor szerintetek ma jön ki ? :D Remélem, ... én a BOT-okat várom nagyon..ma?! Azt meg ki mondta?!.. :-X
Amúgy ha a scripter kicsit \"okos\", és türelmes, akkor a BOT-ok sem lesznek olyan \"Fal-Komplexusosak\", hiszen ha Cheikpointokkal (Direkt írtam így :DD ) csinálja az ember ( Tehát ha a BOT belemegy az 1.-be, akkor az átirányítja a 2.-hoz, ha ez lehetséges lesz... [amit reméljünk]), akkor bármi lehetséges...
Tehát várva várjuk az új klienst ! :D
Losi\" post=\"15800\" timestamp=\"1246783095\"]
hát az szépen nézne ki, hogyha foglalnának :D ugyan olyan botok lesznek benne, mint a singleSA-ban?
[/quote]
Ahh az nekem tetszene ;D :)
Losi\" post=\"15800\" timestamp=\"1246783095\"]
hát az szépen nézne ki, hogyha foglalnának :D ugyan olyan botok lesznek benne, mint a singleSA-ban?
[/quote]Úgy tudom igen.
Az mér lenne jó neked? :D
Felhívsz haverokat a szeródra ( vagy más szeróra ) tele vannak botokkal és elkezdenek rinyálni hogy nem tudnak feljönni........
Mellesleg szerintem ezek a botok nem túl fejlettek de reméljük ( em ) hogy javítva lesznek.
Am kérdésem: ezeket a botokat csak RCON admin tudja irányítani vagy pedig gAdmin vagy Ladminos is?
Üdv
[/quote]Szerintem biztos meg lehet majd oldani.
Ha kilyön akk én tuti hogy csinálok egy sereget ;D ;DNem rossz ötlet :D Lerohanni SA-t xD
én nemértem ez mien sampEz a SA:MP újabb verziója. Ami még készül.
A seregcsinálásnak nincs értelme... Az actor el fog venni egy ID-t. Azaz a max így is csak 500, de lehet még ezen kereteken belül is limiteket fognak tenni a szkripterek elé. Persze ki lehet majd használni, de más elveken gondolkozva. 500 slot meg mennyibe is fog kerülni...? Ennyit errõl.Az actor nem foglal el játékos slotot.
Arab
0.3 Public Beta TestHuh akkor ez már azt jelenti hogy közzel járunk.. ;D
IRC-n jelentik be, ha lesz tesztelés, holnap valószínûleg lesz.Ok legalább IRC-én bent vagyok.
Ok legalább IRC-én bent vagyok.
IRC-n jelentik be, ha lesz tesztelés, holnap valószínûleg lesz.
Ez hogy fog zajlani a client béta letöltési linkjét meg adják ?
[/quote]
Pontosan.
IRC-n jelentik be, ha lesz tesztelés, holnap valószínûleg lesz.Vagyis? Pls részletesebben...
és akkor nemtucc adni 1 ilyen klienst? hogy kitudjam probálni?:DMég nem lehet letölteni így neki sincs.
Még nem lehet letölteni így neki sincs.
és akkor nemtucc adni 1 ilyen klienst? hogy kitudjam probálni?:D
[/quote]
Megvan a béta kliens, amit használtak a béta teszteléskor, de nem sokra mennétek vele, hiszen nincs szerver, ahova csatlakozni tudnátok vele.
Épp azért BETA tesztelés, ilyenkor még sokminden változik a kliensben, ezért inkább látogass el az IRC-re, és várd a híreket. Jobban jársz.Tenném csak nem tudok...
Ma 17 óra újabb béta teszt, 500 játékossal.A kliens letöltési linkjét és az ip-t majd belinkeled ?
Nem sok értelme volt ezt feltenni, mivel minden publikus tesztelésnél másik kliens van.AZ lehet de benne van a debug és abban meglehet nézni pár cuccot!
Nekem nem az van meg, amit a publikus béta tesztelésnél használtak, hanem amit a zárton.
Egy kérdés: Szószerint mire valók a különbözõ virtuális Világok?[/quote]
Már bocs, de ez hogy jön a 0.3 -hoz? :-X
Egy kérdés: Szószerint mire valók a különbözõ virtuális Világok?Már bocs, de ez hogy jön a 0.3 -hoz? :-X
[/quote]
Mondjuk úgy, hogy ez egy funkció a multiban és a 0.3-as verzióban a virtuális világok száma 2 billióra bõvül.
gyerekek nem indul a 0.3 tudtok segíteni? :SNekem megy feltöltöttem ftp-én az egész szervert és fut rendesen.
volt nekem egy taxi boost modom elõtte rajta.
másolatot csintam a sa mappáról a másolatról eltávolítottam a taxi boost modot
után felraktam a 0.3-at de joiningnál megakad...
ötlet?
Üdv:Coli
A botok nem foglalnak el helyet a server slotjaiból![/quote]
Ezt töröld ki, mert baromság.
A botok nem foglalnak el helyet a server slotjaiból![/quote]
Ezt töröld ki, mert baromság.
[/quote]
Igaz!
Köszönöm, köszönöm. Na ennyi volt a veszekedésbõl sajnos :S Éppen elkezdtem egy szerver-kliens -es programot, ezért ez mellett nem érek rá a topicra.
[/quote]
Spatrik\" post=\"21696\" timestamp=\"1252331717\"]
Köszönöm, köszönöm. Na ennyi volt a veszekedésbõl sajnos :S Éppen elkezdtem egy szerver-kliens -es programot, ezért ez mellett nem érek rá a topicra.
[/quote]
Bocsánat pröprogramozó hogy zavartuk. Várjuk a cuccost majd jól leszarozunk érte. ;)
Kye egy nagy szar[/quote]
Egy nappal késõbb...
Jó munka lett, gratulálok Kye és csapata Kacsint[/quote]
Látom gyorsan változik a véleményed Spatrik:
Kye egy nagy szarEgy nappal késõbb...
Jó munka lett, gratulálok Kye és csapata Kacsint[/quote]
[/quote]
Pffffffuuu :D Szerintem a 0.2x jobb ::)
Donovan
mért kell összeoffolni mindent?Ugyanaz, mint az RC5-1, csak néhány kliens oldali bug javítva lett a dialógusokkal kapcsolatban.
rc5-2 rõl vélemény?
Köszönöm szépen ^^Azt mondta Kye, hogy akkor lesz végleges kiadás, amikor a bugok nagy része javítva lesz.
És amúgy ezek az \"RC\" -k meddig mennek? :)
Valaki segítsen pls :(
A saját 0.3 szerveremre nem tok felmenni, Didnt respond.. :S
[/quote]
Milyen verziójú kliensed van?
Azt mondta Kye, hogy akkor lesz végleges kiadás, amikor a bugok nagy része javítva lesz.
Köszönöm szépen ^^
És amúgy ezek az \"RC\" -k meddig mennek? :)
Valaki segítsen pls :(
A saját 0.3 szerveremre nem tok felmenni, Didnt respond.. :S
[/quote]
Milyen verziójú kliensed van?
[/quote]
Most töltöttem le...
szerk: Nah 5let? :/
Azt mondta Kye, hogy akkor lesz végleges kiadás, amikor a bugok nagy része javítva lesz.
Köszönöm szépen ^^
És amúgy ezek az \"RC\" -k meddig mennek? :)
Valaki segítsen pls :(
A saját 0.3 szerveremre nem tok felmenni, Didnt respond.. :S
[/quote]
Milyen verziójú kliensed van?
[/quote]
Most töltöttem le...
szerk: Nah 5let? :/
[/quote]
Mi lenne, ha a kérdésemre válaszolnál?
Azt mondta Kye, hogy akkor lesz végleges kiadás, amikor a bugok nagy része javítva lesz.
Köszönöm szépen ^^
És amúgy ezek az \"RC\" -k meddig mennek? :)
Valaki segítsen pls :(
A saját 0.3 szerveremre nem tok felmenni, Didnt respond.. :S
[/quote]
Milyen verziójú kliensed van?
[/quote]
Most töltöttem le...
szerk: Nah 5let? :/
[/quote]
Mi lenne, ha a kérdésemre válaszolnál?
[/quote]
Most töltöttem le = a legújabb...
RC 5-2
Szerk: OMG most látom, hhiéba a 0.3 clientet indítom, at ta connectre, és a gameben azt írja samp0.2X initailized... ez miért van? Én úgy csináltam, h lemásoltam a sa-t, és 0.3mat raktam a másolatra. Vagy máshogy kéne? ::)
Hát... 0.2x -ben kipróbáltam azt, hogy beírom a százalék jelet (%)Ez nem bug, direkt van így. Egyébként van rá megoldás, hogy rendes százalékjelet tudj írni.
beirtam... hát ez jön ki: Scream: ?
0.3 -ba: Scream:
tehát semmi... ezt igazán kilehetne javítani ;D
onfoot_rate 40
incar_rate 40
weapon_rate 40
stream_distance 400.0
stream_rate 500
onfoot_rate = sendrate of onfoot data packets.
incar_rate = sendrate of vehicle data packets.
weapon_rate = sendrate of weapon data packets.
stream_rate = How often the server checks to stream in/stream out new players.
stream_distance = Maximum distance for streamed in players. The server will not stream in players if the value is greater than this amount of game units from you.
[/quote]
Ha kell fordítás szólj.
Valaki eltudná magarázni mik 0.3ba eza OnPlayerStreamIn ?Van egy beépített streamer a kliensben. Szóval csak azon játékosok adataival fog a kliens foglalkozni, akik a közeledben vannak. Kevesebb CPU használat, jobb szinkronizáció az eredménye.
Ez a kocsibetöltés ez remélem át lesz csinálva mer így nem valami jáchatóNem lesz \'átcsinálva\', ez így nagyon jó.
RC8-3-nál tartunk ;DRC8-4
Nem kell má sok xD
Lol még reggel csak 8-3 volt XDTegnap reggel meg RC7-2.
Nézzétek meg az sa-mp.com fõoldalát. :P ;DVégre, valami hír :)
Végre, valami hír :)
Nézzétek meg az sa-mp.com fõoldalát. :P ;D
Am. B-Dup -ot is bele lehetne tenni skinek közé szerintem.... [ rapper vagy dj a single playerben ]
[/quote]
Csak az átvezetõ jelenetekben szerepel, szóval nincs rendes textúrája.
Szerintem minden skin amit be lehet rakni bentvan.Gondold át még egyszer ezt a mondatot. Mit jelent az, hogy \'bentvan\'\'?
Ezekszerint, Kye és a SAMP Team rájött arra, hogy ha max. 500 játékos van akkor lassú lesz a játékszerver....
SA:MP 0.3a RC9-1
Ebben a bétában már 250 a maximális férõhely.
0.3a [legelsõ verzióban] -ban is rájöhettek volna erre .... 1 - 1,5 hét és kiadják a végleges verziót ;D
[/quote]
A végleges kiadás 500 férõhelyes lesz. Ez béta. Sajnálom, ha nem voltam elég világos.
Haladunk ;D mennyi kell még h a teljeset kiadják? :DMég egy kis idõ, még van néhány bug azért.
@ScreaMBejelentkezés után lehet csak letölteni.
Le is lehet tölteni, mert ott nem láttam linket.
Nekem nem nagyon tetszik a 3-mas verzió,a régebbi jobb :)Jogod van a véleményalkotáshoz, akkor játssz azzal.
Hát hulla(hála) a jó istennek, de nekem kicsit furának tûnik, lehet, hogy csak azért mert megszoktam a 0.2x-et. :P;DÉrdekes modon én ahhoz meg már hozzáse nyúlok ;D
Hát engem igazából a verziók nem izgatnak nekem maradhatna akr a samp 0.2.2 is. Nem találok sok kulönbséget. Talán az a jó hogy a 0.3ban van bot.Gondolom azért, mert nem is játszol. Amúgy meg nem bot, hanem NPC. A bot, az a letört faág.
LoL, nem játszok ? XD Én szoktam játszani egy nap ugy fél órát sampozok csak nekem nem a sampal megy el a napom.Akkor az már csak a saját szegénységed, ha nem találsz közte különbséget.
\" post=\"44136\" timestamp=\"1268603321\"]
Ez az R4es izé miben különbözik a többitol?:O
[/quote]
Csak abban kedves SilverBoy, hogy egy elég komoly dolgot kellett javítani a szerver és a kliens közötti információ cserében.
Magyarokat nem nagyon érintette, mivel 150 játékos fölött jelentkezik ez a dolog.
Sokáig a GamerX szerveren tesztelték, hogy jó lett-e a javítás, majd kiadták. :D
native GetPlayerWeaponState(playerid);
native GetPlayerCameraPos(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native GetPlayerCameraFrontVector(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native GetPlayerCameraUpVector(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native SetPVarInt(playerid, varname[], int_value);
native GetPVarInt(playerid, varname[]);
native SetPVarString(playerid, varname[], string_value[]);
native GetPVarString(playerid, varname[], string_return[], len);
native SetPVarFloat(playerid, varname[], Float:float_value);
native Float:GetPVarFloat(playerid, varname[]);
native DeletePVar(playerid, varname[]);
// Felsorolás
#define PLAYER_VARTYPE_NONE 0
#define PLAYER_VARTYPE_INT 1
#define PLAYER_VARTYPE_STRING 2
#define PLAYER_VARTYPE_FLOAT 3
native GetPVarsUpperIndex(playerid);
native GetPVarNameAtIndex(playerid, index, ret_varname[], ret_len);
native GetPVarType(playerid, varname[]);
native LimitPlayerMarkerRadius(Float:marker_radius);
forward OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid);
native GetVehicleDamageStatus(vehicleid, &panels, &doors, &lights, &tires);
native UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
native GetPlayerWeaponState(playerid);
Néhány funkció teccik :D De mi ez a PVar? :dead: Már régóta tudni akarom.Var = Variable = Változó.
Jaja de hol lehet letölteni? Me a sa-mp.com on nincs kirakva... :SPedig ki írtam.. :)
Letöltés:
Windows: http://files.sa-mp.com/samp03asvr_R5_win32.zip
Linux: http://files.sa-mp.com/samp03asvr_R5.tar.gz
[/quote]
Mikor jön ki az R5 ? :o
Kiadásra került a SA-MP 0.3a R5 Server[/quote]
Szerinted ? :)
A hozzászólásom alján ki írtam...
Speeeeeeed-eznek biztos xDxDEgyáltalán nem...
SA-MP 0.3a R7 ServerNa tényleg felpörögtek :D
Kiadva: 28/03/2010
Letöltés:
SA-MP Windows Server Letöltés
SA-MP Linux Server Letöltés
U.I.: Fölösleges frissíteni, Kye kijelentette IRC-n, hogy várhatóak további frissítések ha a játékosok találnak hibát.
Összefosom magam lol xDHááát ja egy pár új függvény jól jönne :P
De ennyi erõvel akár a 0.3b -vel is haladhatnának.
R7 Funkció tesztek:JáJáJuppyJuppyJééééj :D
http://www.youtube.com/watch?v=cvWQgQ9VWg4
http://www.youtube.com/watch?v=DsvV5jlM8Tc
Egész jó :D
http://www.youtube.com/watch?v=DsvV5jlM8TcÉn már tegnap befejeztem az enyémet, de azt hittem tovább tovább fog egyedi ötlet maradni. :angel:
Magyarokat nem nagyon érintette, mivel 150 játékos fölött jelentkezik ez a dolog.[/quote]
NgEn? Ma 140-en is voltak. :angry:
Nincs valami új hír IRC-n vagy vhol? :shy:Nem nagyon, legalábbis én nem tudok róla. :)
tudtommal a rockstar az mta-t támogatja....Na nekem pont MTA az, ami sosem fog bejönni, foleg, hogy kib*sztak Kye-al. ( Bocs a szóhasználatért de ez van.. )
Na nekem pont MTA az, ami sosem fog bejönni, foleg, hogy kib*sztak Kye-al. ( Bocs a szóhasználatért de ez van.. )
tudtommal a rockstar az mta-t támogatja....
[/quote]
az mta-t szerintem nagyon elszarták :S (Bocs a szóhasználatért de ez van..)
Na nekem pont MTA az, ami sosem fog bejönni, foleg, hogy kib*sztak Kye-al. ( Bocs a szóhasználatért de ez van.. )
tudtommal a rockstar az mta-t támogatja....
[/quote]
az mta-t szerintem nagyon elsz*rták :S (Bocs a szóhasználatért de ez van..)
[/quote]
Aha nagyon elsz*rták több dolog lehetséges benne mint a SAMP-ba. Sokkal több, egyetlen baja hogy a frame limitert bekapcsolja, ésnem lehet kikapcsolni csak sima SA-ba. A scriptelési nyelve se sokkal nehezebb.
Na nekem pont MTA az, ami sosem fog bejönni, foleg, hogy kib*sztak Kye-al. ( Bocs a szóhasználatért de ez van.. )
tudtommal a rockstar az mta-t támogatja....
[/quote]
az mta-t szerintem nagyon elsz*rták :S (Bocs a szóhasználatért de ez van..)
[/quote]
Aha nagyon elsz*rták több dolog lehetséges benne mint a SAMP-ba. Sokkal több, egyetlen baja hogy a frame limitert bekapcsolja, ésnem lehet kikapcsolni csak sima SA-ba. A scriptelési nyelve se sokkal nehezebb.
[/quote]
Ha bajod van a 35PS-el akkor ittvan a megoldás: http://www.gtagaming.com/downloads/gta-san-andreas/tools/3060 (Ez csak akk megy amikor a frame limiter be van kapcsolva, mta ba pedig bevan. Akkor írd csak át mikor már be van töltve.)
Ez az Anti Bot mire való?Szerver támadások kivédésére.
tudtommal a rockstar az mta-t támogatja....Fogjátok már fel, a Rockstar egyik multiplayert sem támogatja, mivel nem hivatalos mod egyik sem!
Elmondom, a PAWN egy eleve kalap szar nyelv, ezért csak bovítményekkel képes külömbözo olyan dolog elvégzésére, amit a prototípus alapú luának sokkal egyszerubb. Alapjáva véve a SAMP VM (Virtual Machine) egy plugin, aminek a natíváit a PAWN nyelvvel értelmezhetjük. A Lua az MTA-ban szerintem egy egyszeru implemeter, ami \'átfordítja\' a beírt dolgot egy SCM kódba (ami szintén implementer) majd ezt adja tovább a SA-nak, egyfajta bovítményként (like CLEO), ezért van az, hogy az MTA Runtime-based, tehát a hibákra csak a szoftver futtatásakor jövünk rá. Így igen könnyu megoldani ezt a több tízezer funkciót.
Bár nem fér a fejembe, ilyet mért nem tudott csinálni Kye.
[/quote]
Fogjátok már fel, a Rockstar egyik multiplayert sem támogatja, mivel nem hivatalos mod egyik sem!
tudtommal a rockstar az mta-t támogatja....
[/quote]
Maga az egész Rockstar hivatalosan biztos nem támogatja, hogy pénzt fektet bele de biztos vannak olyan arcok a Rockstarból aki emailba forráskódokat küld, vagy segitséget nyújt, etc.
Fogjátok már fel, a Rockstar egyik multiplayert sem támogatja, mivel nem hivatalos mod egyik sem!
tudtommal a rockstar az mta-t támogatja....
[/quote]
Maga az egész Rockstar hivatalosan biztos nem támogatja, hogy pénzt fektet bele de biztos vannak olyan arcok a Rockstarból aki emailba forráskódokat küld, vagy segitséget nyújt, etc.
[/quote]
Most egy nagy hülyeséget írtál. Az MTA-hoz semmi SA forráskód nem kellett, csak SCM, azt meg Sanny Builderrel átfordítják... Krisk leírta a Lua lényegét többet nem kell mondanom, és valóban a rockstar csak akkor támogatna egy multit ha tört játékkal nem menne + hivatalos lenne.