Szerző Téma: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)  (Megtekintve 10567 alkalommal)

Nem elérhető Thomas_Jonson

  • 560
  • Thomas_Jonson
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #15 Dátum: 2015. január 17. - 18:32:49 »
0 Show voters
Hát igen, igazság szerint mindenki a 0.4-t várta, de úgy látszik nem nagyon akarják kiadni.. Inkább csak húzzák vele az időt, azért ezekből is vannak olyanok, amik jól hangzanak. Bár, majd élesbe kiderül, hogy mennyire is jobb ez az egész..

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #16 Dátum: 2015. január 17. - 18:33:59 »
0 Show voters
Ha belerakná a YSF-et, a streamert, a nativecheckert, meg a crashdetectet (ami szerver oldalon is elég),
a SA-MP+-t, az Audio plugint, meg amit a kérések topikban van leírva (jórészük igaz, hogy csak pár sor, de csak a SAMP fejlesztői tudják megoldani, mert szinkronizálni kell a klienssel, pl. az összes gomb lenyomásának érzékelése), emellett beleraknának pár finomságot még (textdrawnál vonalakat, ellipszist, stb-t rajzolni), meg mondjuk szerver oldalról letölthető ÉS használható hangokat, textúrákat, emellett pár olyan TÉNYLEG apróságot, mint:
 
egy normális AC-t és klienst írni, mert elég gáz, hogy a játékos és a szerver csak akkor képes kommunikálni, ha már felléptél rá. Elég szomorú, hogy a SA-MP Kliens nem képes leellenőrizni, hogy nincs-e tele a szerver, helyes-e a játékos neve, beírta-e a szerver jelszót(ha van) és ha igen, akkor jól-e, anélkül, hogy felmennél rá.[/quote]
 akkor kb. elégedett lennék azzal, amit 0.4-nek fog nevezni. Majd látjuk, mindezt lefedi-e a
... and much more.[/quote] kijelentés.
Fixes camera collisions on objects and vehicles that are outside the normal world map.[/quote]
Ez viszont már nagyon kellett, hogy ne menjen át a kamera a falakon, amikor építek egy szigetet mondjuk, már ha jól értelmezem.
Már rég az MTA-n lennék, ha lenne egy-két normális tutorial hozzá és a lua-hoz.
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 17. - 18:38:08 írta kzyn »

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #17 Dátum: 2015. január 17. - 19:05:59 »
+2 Show voters
Mondjam, hogy meg vagyok lepve?
Amúgy ennek a kamera collisionnek sincs semmi értelme mivel pl. pickupokat meg asszem CP-ket így se lehet lerakni mapon kívülre.

SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #18 Dátum: 2015. január 17. - 19:44:07 »
0 Show voters
Ez eddig semmi :facepalm:

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #19 Dátum: 2015. január 17. - 19:54:24 »
0 Show voters
Na nézzük:
1. Mostmár a kamera ütközik azokkal az objectekkel és járművekkel amik a normál pályán kívül vannak.
?? Interpolate kamerára kell itt gondolni? Mert nem értem...
Vagy ha állok egy fal mögött akkor ha úgy tartom az egeret akkor átlátok a fal másik oldalára?
2. A szerver ki tudja kapcsolni a járművekkel való ütközést.
Nagyon érdekel hogy nézhet ez ki... Teljesen eltűnik-e a másik játékos kocsija, vagy olyan f***án megvan oldva mint MTA-n, hogy csak elhalványodik, azt is csak akkor ha már elég közel mentél hozzá és koccanást idéznél elő.
3. Az object editor teszt módja tovább lett fejlesztve.
Csak a Teszt???!... szerencsétlen pályakészítő használjon online object katalógust, mert minek is egy ilyen programba.  :facepalm:
4. Connection cookie rendszer, a spoofolt IP-kről érkező server full attack ellen.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=551128 ? Ok.
5. Távoli objecteken a vertex világítás és UV animáció javítva lett.
Hm... egyéni probléma megoldás? http://gamerxserver.com/images/SA-MP-Vertex-Colour-Bug-Video-11_2014.mp4 by Mattite
Többieké lesz*rva...
6. Mostmár változtatható a betűméret a chatboxban és egyéb felületeken. Bár nincs hivatalosan támogatva, de a betű típusát és vastagságát is megváltoztathatod.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=517037 Good.
7.
- Lövés utáni fegyverváltáskor nem deszinkronizálódik a fegyver ID.
- Magasabb felbontáson nagyobb scoreboard.
- Valahány 0.3z-ben felfedezett crash javítva lett.
Nagy munkák :D
\"SlowClap.gif\"
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 17. - 19:56:38 írta CasHiis »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #20 Dátum: 2015. január 17. - 20:26:08 »
0 Show voters
CasHiis, az első az, hogy a pályán kívül a lemappolt helyeken eddig átláthattál a falakon, csak átmenni nem tudtál. Most már nem látsz át. Az interpolate-re nem vonatkozik ez., ott nem akad meg, de gondolom ha olyan szögbe fordítod interpolate-tel, akkor sem fogsz átlátni, csak ha konkrétan beleviszed.
A második gondolom az, hogy spawnhelyen nem tudnak egymásba spawnolni a kocsik, ezáltal összeakadni sem.
A többi tényleg lóf@sz.
Valaki hiv. fórumon belinkelte az LS city hallt, ki mappolta eredetileg. A témát törölték, archive.orgon megmaradt.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #21 Dátum: 2015. január 17. - 20:41:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: kzyn date=1421522768\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A második gondolom az, hogy spawnhelyen nem tudnak egymásba spawnolni a kocsik, ezáltal összeakadni sem.
 
Biztos vagy te ebben?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #22 Dátum: 2015. január 17. - 21:02:29 »
0 Show voters
Idézetet írta: CasHiis date=1421523695\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Biztos vagy te ebben?
 
Miért kéne ebben nem biztos lenni?
Kalcor leírta, hogy külön a játékosok tudják majd ezt a funkciót bekapcsolni és kikapcsolni. Most az a nagy kérdés, hogy milyen módszerrel fogja megoldani ezt.. ha más világba teszi a játékost akkor egy nagy kalap szar lesz az egész ahogy már van. Viszont, ha olyan lesz mint az MTA -ban.. normálisan lehet menni másokkal és olyan szürkés színű lesz az egész mint a \'Ghost Mode\' akkor nagyon fasza lesz. Nagyon várom már a következő dolgokat és nagyon kíváncsi vagyok, hogy miért írta: \"and much more.. Comming soon.\"

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #23 Dátum: 2015. január 17. - 21:13:21 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu. date=1421524949\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Biztos vagy te ebben?
 
Miért kéne ebben nem biztos lenni?
Kalcor leírta, hogy külön a játékosok tudják majd ezt a funkciót bekapcsolni és kikapcsolni. Most az a nagy kérdés, hogy milyen módszerrel fogja megoldani ezt.. ha más világba teszi a játékost akkor egy nagy kalap sz*r lesz az egész ahogy már van. Viszont, ha olyan lesz mint az MTA -ban.. normálisan lehet menni másokkal és olyan szürkés színű lesz az egész mint a \'Ghost Mode\' akkor nagyon f***a lesz. Nagyon várom már a következő dolgokat és nagyon kíváncsi vagyok, hogy miért írta: \"and much more.. Comming soon.\"
 
[/quote]
Azért kedves ZyZu, mert amit kzyn leírt az nem ugyan az, amit te leírtál...
Ő azt írta, hogy a kocsik nem akadhatnak össze egymással és objectekkel. Ritka volt mikor ez előjött, de akkor a kocsi elég érdekes formát vettek fel.. vagy ha 2 kocsi szorult össze, akkor szétrepült mindkettő.
Te azt írtad le amit én.... Hogy átmész a többi kocsin, ahelyett, hogy érintenéd azt.
Szóval biztos vagy kzyn abba, hogy csak arra jó amit te leírtál, vagy arra is amit Én és ZyZu leírt?

Nem elérhető Sentor

  • 227
  • Cappsy védence :D
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #24 Dátum: 2015. január 18. - 04:27:22 »
0 Show voters
Reménkedjünk hogy valami jó és ép eszü ember beszél a Főfejlesztővel, mert így kezd egészségtelenné válni. Remélem a 0.4 sokkal jobb lesz, vagy csalodások hadai jelennek meg :/ Valamint sok beteg lesz :/

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #25 Dátum: 2015. január 18. - 15:18:04 »
+4 Show voters
látom object nagyításra még mindig nem hajlandóak funkciót készíteni, már 3 éve arra várok
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 19. - 15:19:12 írta Disaster »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #26 Dátum: 2015. január 18. - 18:47:46 »
0 Show voters
Idézetet írta: CasHiis date=1421523695\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A második gondolom az, hogy spawnhelyen nem tudnak egymásba spawnolni a kocsik, ezáltal összeakadni sem.
 
Biztos vagy te ebben?
 
[/quote]
Nem. Kalcor szerintem nem írta le elég egyértelműen. Vagy az lesz betéve amit én mondok (kb. felesleges funkció), vagy amit ZyZu, ami azért valamivel jobb. Az is csoda, hogy még fejleszti. :D

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #27 Dátum: 2015. január 18. - 19:34:43 »
0 Show voters
Kár, hogy a mapok terén csak az új objectekre tudnak gondolni az MTA-val ellentétben. Igaza van Dis-nek hogy lehetne object nagyítás, aztán még lehetne több bind elérése, új dialog/textdraw kinézetek stb..

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #28 Dátum: 2015. január 19. - 00:15:46 »
0 Show voters
Amúgy Kalcor más tollával ékeskedik.. előző előtti hozzászólásomba is erre próbálok rámutatni, de nem sokat vették észre.
Mást sem látunk, minthogy az előzőleg belinkelt pluginokat beleírta a SA:MP-ba, illetve Mattite objectjeit.
Akár hogy is nézem, egyedi ötletek még sehol sincsenek, vagy olyan dolgok, amiken valamit is kellett dolgoznia.. szóval nagy átverés az egész...
Viszont az tetszik, hogy Mattite újra Beta tester... Nevetséges, gondolom újra benyalta magát, vagy kibékültek a nagykutyával, mert pár éve is BT-s volt, de kilépett... akkor Kalcor ki is vette a munkáit a SA:MP-ból, kb. 1 hétig, aztán visszakerültek. 2 verzió 1 hét alatt :D Most meg megint a csapatba van...

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Válasz #29 Dátum: 2015. január 19. - 22:25:00 »
+1 Show voters
Idézetet írta: CasHiis date=1421622946\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Viszont az tetszik, hogy Mattite újra Beta tester... Nevetséges, gondolom újra benyalta magát, vagy kibékültek a nagykutyával, mert pár éve is BT-s volt, de kilépett... akkor Kalcor ki is vette a munkáit a SA:MP-ból, kb. 1 hétig, aztán visszakerültek. 2 verzió 1 hét alatt :D Most meg megint a csapatba van...
 
Akkor jól emlékszem.. régen amikor még a hivatalos fórumon voltam, Mattite, béta tester volt, azt hittem én emlékszek rosszul valamire. :D Mint már leírtam.. ide nem objectek kellenek hanem normális szkriptelési funkciók ami MTA -ra hasonlít..  :slap: :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal