GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Alap információk => SA-MP: verziók => A témát indította: P3ti - 2015. Január 17. - 14:06:42

Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: P3ti - 2015. Január 17. - 14:06:42

\"logo.gif\"
SA-MP 0.3.7
Hamarosan kiadásra kerül a SA-MP következő verziója, a 0.3.7.
A project még mindig nem áll készen a 0.4 ágra való ugrásra, de egyértelmű, hogy szükséges egy frissítés a 0.3z hibáinak javítása miatt.
 



Itt van pár funkció, ami a SA-MP 0.3.7-ben lesz majd bevezetve. Lehetséges, hogy még több újítás kerül be és lesz bemutatva, ahogy egyre közelebb kerülünk a kiadáshoz.
Betűméret változtatása
Mostmár változtatható a betűméret a chatboxban és egyéb felületeken. Bár nincs hivatalosan támogatva, de a betű típusát és vastagságát is megváltoztathatod.
\"sa-mp-137.png\"
Egyéb újítások és javítások
Mostmár a kamera ütközik azokkal az objectekkel és járművekkel amik a normál pályán kívül vannak.
A szerver ki tudja kapcsolni a járművekkel való ütközést.
Az object editor teszt módja tovább lett fejlesztve.
Connection cookie rendszer, a spoofolt IP-kről érkező server full attack ellen.
Távoli objecteken a vertex világítás és UV animáció javítva lett.
Lövés utáni fegyverváltáskor nem deszinkronizálódik a fegyver ID.
Magasabb felbontáson nagyobb scoreboard.
Valahány 0.3z-ben felfedezett crash javítva lett.
Új objectek
Matite, a GamerX szervertől besegített a 0.3.7 fejlesztésében is. Több, mint 240 új object került be, az alábbiakban csak néhány kerül bemutatásra.
Moduláris terepobjektumok
Ezek felhasználhatóak alapnak egyedi pályák és szigetek készítésekor.
\"sa-mp-136.png\"
Új bejárható épület Los Santos tengerpartjánál
\"LSBeachSide-1b.png\"
\"LSBeachSideInside-5.png\"
\"LSBeachSideInside-9.png\"
Új stunt objectek, félcsövek és egy mappolt sziget
Ezek a csövek újrafelhasználhatóak és elérhetőek 3 méretben.
\"sa-mp-034.png\"
\"sa-mp-072.png\"
\"sa-mp-085.png\"
Mégtöbb screenshot a stunt szigetről itt.
Színpad, mikrofon és hangszerek
\"StageAndInstruments-4.png\"
... és még sok más. Hamarosan.


Eredeti téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=558447
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: ZSOLTI99 - 2015. Január 17. - 14:49:47
Na ez már valami nem sok de még is több a semminél .
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: kurta999 - 2015. Január 17. - 15:22:26
Nem mondok semmit, majd ha kiadják, akkor fog kialakulni a véleményem. Addig sok minden történhet.
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: kadaradam - 2015. Január 17. - 15:24:13
Kíváncsi vagyok mik lesznek még, mert ez azért nem sok, ahhoz képest amióta nem adtak ki nagyobb frissítést.
Viszont ezeket legalább megcsinálták, ami miatt sokkal élvezhetőbb lesz a játék:
 
Fixes camera collisions on objects and vehicles that are outside the normal world map.
The server can disable collisions between driven vehicles for racing and stunt tracks.
 
[/quote]
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: P3ti - 2015. Január 17. - 15:45:21
Lefordítottam, hogyha valaki hibát talál benne, nyugodtan küldjön egy PM-et és kijavítom.
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: SnooP - 2015. Január 17. - 16:05:06
Hát nem tudom. Én valahogy egy mérföldkövet vártam és nem egy lépcsőt.
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Csabesz - 2015. Január 17. - 16:10:37
Idézetet írta: RusH. date=1421507106\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nem tudom. Én valahogy egy mérföldkövet vártam és nem egy lépcsőt.
 
Megszokhattuk már... Talán majd 1 év múlva.  ;)
A SA:MP legalább 2x olyan jó lehetne, mint most... ha berakná azokat a funkciókat amiket páran már megírtak pluginba. (SA-MP+, Streamer, YSF.. etc.)
Amúgy én már rájöttem, hogy ha akarná már rég MTA szintűre emelhette volna a SA:MP-ot. Mivel mégis csak ott a forrás a kezébe, de szerintem nem akarja h MTA másolónak tüntessék fel, így inkább (saját) új ötleteket valósít meg.
Mondjuk kivételt tehetne olyan funkciókkal, amik szinte elengedhetetlenek.
E: Kiraktam főoldalra. Remélem szerkeszteni fogod :)
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Pedró - 2015. Január 17. - 16:23:52
Annyit fűznék hozzá ehhez, hogy még ez is valami. :D
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: ZyZu. - 2015. Január 17. - 16:55:50
Nem sok minden. Viszont elég olyan jó dolgokat rakott be ami a régi játékosokat vissza fogja húzni.. szerintem most több lesz a játékosok száma is az új verziók miatt. Ha azt írta \"... and much more. Coming soon.\" akkor az már reméljük nem egy éve múlva lesz hanem a jővő hónapokban vagy talán még ebben, de ez még mindig nem elég.  :confused:
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: TengeriMalac - 2015. Január 17. - 17:05:48
faszombelemámostmá\'
Vártam hogy 0.4, NPC rendszer, több normális funkció ami singleplayerhez is elérhető volt különböző módokon (vízszint-emelés, stb)
mit kapunk? még több fos stunt objectet, amiket szinte a játékosok 90 százaléka látni sem fog, mert RPG szervereken játszanak..
Azt hittem 1 év alatt a HOSTED listából összeszedett annyi \'motivációt\' hogy kezdjen ezzel a \'játékkal\' valamit.. De mégse..
Köszönjük Kalcor..
Nem tudom Y_Less mért nem beszél a fejével..
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: ZyZu. - 2015. Január 17. - 17:25:59
Idézetet írta: TengeriMalac date=1421510748\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudom Y_Less mért nem beszél a fejével..
 
Tetszik neki még a kék szín.. nem szeretne újra a régi színben lenni a fórumon. :DDDDDDDDDDDDDDDDD  ^-^
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: TengeriMalac - 2015. Január 17. - 17:28:16
Idézetet írta: ZyZu. date=1421511959\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Nem tudom Y_Less mért nem beszél a fejével..
 
Tetszik neki még a kék szín.. nem szeretne újra a régi színben lenni a fórumon. :DDDDDDDDDDDDDDDDD  ^-^
 
[/quote]
hiába kék, ha semmit nem ér vele..
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Vic15 - 2015. Január 17. - 17:42:47
Hát én 0.4-re számítottam, de örüljünk ennek is :D
Objectekre nagyon kíváncsi vagyok.
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: divkn - 2015. Január 17. - 18:12:59
> XBOX 360 után One
> Windows 8.1 után 10
> SA-MP 0.3z-R3 helyett 0.3.7-RCx
Gyerekek, én már kezdem elveszíteni a fonalat.
Ettől függetlenül jól hangzanak a fejlesztések. :thumbsup:
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: tonyo - 2015. Január 17. - 18:23:56
betű típusát és súlyát[/quote]
Ez inkább vastagság akarna lenni nem?
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Thomas_Jonson - 2015. Január 17. - 18:32:49
Hát igen, igazság szerint mindenki a 0.4-t várta, de úgy látszik nem nagyon akarják kiadni.. Inkább csak húzzák vele az időt, azért ezekből is vannak olyanok, amik jól hangzanak. Bár, majd élesbe kiderül, hogy mennyire is jobb ez az egész..
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: KovaNovik - 2015. Január 17. - 18:33:59
Ha belerakná a YSF-et, a streamert, a nativecheckert, meg a crashdetectet (ami szerver oldalon is elég),
a SA-MP+-t, az Audio plugint, meg amit a kérések topikban van leírva (jórészük igaz, hogy csak pár sor, de csak a SAMP fejlesztői tudják megoldani, mert szinkronizálni kell a klienssel, pl. az összes gomb lenyomásának érzékelése), emellett beleraknának pár finomságot még (textdrawnál vonalakat, ellipszist, stb-t rajzolni), meg mondjuk szerver oldalról letölthető ÉS használható hangokat, textúrákat, emellett pár olyan TÉNYLEG apróságot, mint:
 
egy normális AC-t és klienst írni, mert elég gáz, hogy a játékos és a szerver csak akkor képes kommunikálni, ha már felléptél rá. Elég szomorú, hogy a SA-MP Kliens nem képes leellenőrizni, hogy nincs-e tele a szerver, helyes-e a játékos neve, beírta-e a szerver jelszót(ha van) és ha igen, akkor jól-e, anélkül, hogy felmennél rá.[/quote]
 akkor kb. elégedett lennék azzal, amit 0.4-nek fog nevezni. Majd látjuk, mindezt lefedi-e a
... and much more.[/quote] kijelentés.
Fixes camera collisions on objects and vehicles that are outside the normal world map.[/quote]
Ez viszont már nagyon kellett, hogy ne menjen át a kamera a falakon, amikor építek egy szigetet mondjuk, már ha jól értelmezem.
Már rég az MTA-n lennék, ha lenne egy-két normális tutorial hozzá és a lua-hoz.
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: krisk - 2015. Január 17. - 19:05:59
Mondjam, hogy meg vagyok lepve?
Amúgy ennek a kamera collisionnek sincs semmi értelme mivel pl. pickupokat meg asszem CP-ket így se lehet lerakni mapon kívülre.
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: CsigaTamas - 2015. Január 17. - 19:44:07
Ez eddig semmi :facepalm:
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Csabesz - 2015. Január 17. - 19:54:24
Na nézzük:
1. Mostmár a kamera ütközik azokkal az objectekkel és járművekkel amik a normál pályán kívül vannak.
?? Interpolate kamerára kell itt gondolni? Mert nem értem...
Vagy ha állok egy fal mögött akkor ha úgy tartom az egeret akkor átlátok a fal másik oldalára?
2. A szerver ki tudja kapcsolni a járművekkel való ütközést.
Nagyon érdekel hogy nézhet ez ki... Teljesen eltűnik-e a másik játékos kocsija, vagy olyan f***án megvan oldva mint MTA-n, hogy csak elhalványodik, azt is csak akkor ha már elég közel mentél hozzá és koccanást idéznél elő.
3. Az object editor teszt módja tovább lett fejlesztve.
Csak a Teszt???!... szerencsétlen pályakészítő használjon online object katalógust, mert minek is egy ilyen programba.  :facepalm:
4. Connection cookie rendszer, a spoofolt IP-kről érkező server full attack ellen.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=551128 ? Ok.
5. Távoli objecteken a vertex világítás és UV animáció javítva lett.
Hm... egyéni probléma megoldás? http://gamerxserver.com/images/SA-MP-Vertex-Colour-Bug-Video-11_2014.mp4 by Mattite
Többieké lesz*rva...
6. Mostmár változtatható a betűméret a chatboxban és egyéb felületeken. Bár nincs hivatalosan támogatva, de a betű típusát és vastagságát is megváltoztathatod.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=517037 Good.
7.
- Lövés utáni fegyverváltáskor nem deszinkronizálódik a fegyver ID.
- Magasabb felbontáson nagyobb scoreboard.
- Valahány 0.3z-ben felfedezett crash javítva lett.
Nagy munkák :D
\"SlowClap.gif\"
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: KovaNovik - 2015. Január 17. - 20:26:08
CasHiis, az első az, hogy a pályán kívül a lemappolt helyeken eddig átláthattál a falakon, csak átmenni nem tudtál. Most már nem látsz át. Az interpolate-re nem vonatkozik ez., ott nem akad meg, de gondolom ha olyan szögbe fordítod interpolate-tel, akkor sem fogsz átlátni, csak ha konkrétan beleviszed.
A második gondolom az, hogy spawnhelyen nem tudnak egymásba spawnolni a kocsik, ezáltal összeakadni sem.
A többi tényleg lóf@sz.
Valaki hiv. fórumon belinkelte az LS city hallt, ki mappolta eredetileg. A témát törölték, archive.orgon megmaradt.
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Csabesz - 2015. Január 17. - 20:41:35
Idézetet írta: kzyn date=1421522768\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A második gondolom az, hogy spawnhelyen nem tudnak egymásba spawnolni a kocsik, ezáltal összeakadni sem.
 
Biztos vagy te ebben?
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: ZyZu. - 2015. Január 17. - 21:02:29
Idézetet írta: CasHiis date=1421523695\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Biztos vagy te ebben?
 
Miért kéne ebben nem biztos lenni?
Kalcor leírta, hogy külön a játékosok tudják majd ezt a funkciót bekapcsolni és kikapcsolni. Most az a nagy kérdés, hogy milyen módszerrel fogja megoldani ezt.. ha más világba teszi a játékost akkor egy nagy kalap szar lesz az egész ahogy már van. Viszont, ha olyan lesz mint az MTA -ban.. normálisan lehet menni másokkal és olyan szürkés színű lesz az egész mint a \'Ghost Mode\' akkor nagyon fasza lesz. Nagyon várom már a következő dolgokat és nagyon kíváncsi vagyok, hogy miért írta: \"and much more.. Comming soon.\"
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Csabesz - 2015. Január 17. - 21:13:21
Idézetet írta: ZyZu. date=1421524949\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Biztos vagy te ebben?
 
Miért kéne ebben nem biztos lenni?
Kalcor leírta, hogy külön a játékosok tudják majd ezt a funkciót bekapcsolni és kikapcsolni. Most az a nagy kérdés, hogy milyen módszerrel fogja megoldani ezt.. ha más világba teszi a játékost akkor egy nagy kalap sz*r lesz az egész ahogy már van. Viszont, ha olyan lesz mint az MTA -ban.. normálisan lehet menni másokkal és olyan szürkés színű lesz az egész mint a \'Ghost Mode\' akkor nagyon f***a lesz. Nagyon várom már a következő dolgokat és nagyon kíváncsi vagyok, hogy miért írta: \"and much more.. Comming soon.\"
 
[/quote]
Azért kedves ZyZu, mert amit kzyn leírt az nem ugyan az, amit te leírtál...
Ő azt írta, hogy a kocsik nem akadhatnak össze egymással és objectekkel. Ritka volt mikor ez előjött, de akkor a kocsi elég érdekes formát vettek fel.. vagy ha 2 kocsi szorult össze, akkor szétrepült mindkettő.
Te azt írtad le amit én.... Hogy átmész a többi kocsin, ahelyett, hogy érintenéd azt.
Szóval biztos vagy kzyn abba, hogy csak arra jó amit te leírtál, vagy arra is amit Én és ZyZu leírt?
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Sentor - 2015. Január 18. - 04:27:22
Reménkedjünk hogy valami jó és ép eszü ember beszél a Főfejlesztővel, mert így kezd egészségtelenné válni. Remélem a 0.4 sokkal jobb lesz, vagy csalodások hadai jelennek meg :/ Valamint sok beteg lesz :/
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: RyDerBoy96 - 2015. Január 18. - 15:18:04
látom object nagyításra még mindig nem hajlandóak funkciót készíteni, már 3 éve arra várok
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: KovaNovik - 2015. Január 18. - 18:47:46
Idézetet írta: CasHiis date=1421523695\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A második gondolom az, hogy spawnhelyen nem tudnak egymásba spawnolni a kocsik, ezáltal összeakadni sem.
 
Biztos vagy te ebben?
 
[/quote]
Nem. Kalcor szerintem nem írta le elég egyértelműen. Vagy az lesz betéve amit én mondok (kb. felesleges funkció), vagy amit ZyZu, ami azért valamivel jobb. Az is csoda, hogy még fejleszti. :D
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Flash - 2015. Január 18. - 19:34:43
Kár, hogy a mapok terén csak az új objectekre tudnak gondolni az MTA-val ellentétben. Igaza van Dis-nek hogy lehetne object nagyítás, aztán még lehetne több bind elérése, új dialog/textdraw kinézetek stb..
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Csabesz - 2015. Január 19. - 00:15:46
Amúgy Kalcor más tollával ékeskedik.. előző előtti hozzászólásomba is erre próbálok rámutatni, de nem sokat vették észre.
Mást sem látunk, minthogy az előzőleg belinkelt pluginokat beleírta a SA:MP-ba, illetve Mattite objectjeit.
Akár hogy is nézem, egyedi ötletek még sehol sincsenek, vagy olyan dolgok, amiken valamit is kellett dolgoznia.. szóval nagy átverés az egész...
Viszont az tetszik, hogy Mattite újra Beta tester... Nevetséges, gondolom újra benyalta magát, vagy kibékültek a nagykutyával, mert pár éve is BT-s volt, de kilépett... akkor Kalcor ki is vette a munkáit a SA:MP-ból, kb. 1 hétig, aztán visszakerültek. 2 verzió 1 hét alatt :D Most meg megint a csapatba van...
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: ZyZu. - 2015. Január 19. - 22:25:00
Idézetet írta: CasHiis date=1421622946\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Viszont az tetszik, hogy Mattite újra Beta tester... Nevetséges, gondolom újra benyalta magát, vagy kibékültek a nagykutyával, mert pár éve is BT-s volt, de kilépett... akkor Kalcor ki is vette a munkáit a SA:MP-ból, kb. 1 hétig, aztán visszakerültek. 2 verzió 1 hét alatt :D Most meg megint a csapatba van...
 
Akkor jól emlékszem.. régen amikor még a hivatalos fórumon voltam, Mattite, béta tester volt, azt hittem én emlékszek rosszul valamire. :D Mint már leírtam.. ide nem objectek kellenek hanem normális szkriptelési funkciók ami MTA -ra hasonlít..  :slap: :)
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: cember - 2015. Január 24. - 17:15:41
Itt az összes új object: https://rehasher.ovh/new_objects/
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: caRlos - 2015. Január 30. - 11:20:31
Idézetet írta: cember date=1422116141\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Itt az összes új object: https://rehasher.ovh/new_objects/
 
No, újra elkezdek mappolni akkor! :)
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: kurta999 - 2015. Január 31. - 15:35:14
Idézetet írta: Disaster date=1421590684\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
látom object nagyításra még mindig nem hajlandóak funkciót készíteni, már 3 éve arra várok
 
Arra még várhatsz egy következő 30-at. Felejtsd el, megnövelni még collision-al együtt senki sem növelt meg egy objectet sem GTA-ban.
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: RyDerBoy96 - 2015. Január 31. - 16:10:42
ki mondta hogy kell a collision, ki lehet tölteni más objectekkel, az már nem az ő dolguk
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: [sdc]skyline - 2015. Február 01. - 22:14:12
Megtaláltam, magát a klienst, és a szerverfájlokat is, bár nem tudom, hogy működik-e, nincs időm kipróbálni.
Akit érdekel, nézze meg, hogy működik-e:
Kliens: https://rehasher.ovh/files/sa-mp-0.3.7-RC1-install.exe
Szerver: http://www.solidfiles.com/d/1bf19354d5/samp037_svr_RC1_win32.zip (Linux: http://www.sa-mp.com/stuff/037RC/samp037svr_RC1.tar.gz)
Bár, már nem gtazok annyit, de egykét újítás, adott 1-2 ötletet szerverekhez, szóval, lehet újra elkezdem.
Lényegében, eddig tényleg kevés dolgok vannak.. De több mint a semmi.:D
E: Most látom, hogy már kirakták a fájlokat, egy másik témában.
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: DVS - 2015. Február 08. - 20:54:12
Hivatalos, s ezt a fórumot olvasgatva egyik tábor sincs megelégedve ezzel a verzióval viszont pár érdekes képet találtam.
\"LSApartments1-1.png\"
\"width=500http://wiki.gta-online.lt/images/7/77/Banananana_on_bike.jpg[/img]
\"Pots-Pans-Steak-Spatula-1.png\"
\"River-Animated.gif\"
\"TubeColours-1.png\"
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Thomas_Jonson - 2015. Február 08. - 21:17:47
Idézetet írta: DVS date=1423425252\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
...
 
Hát ezek a képek felettébb érdekesek. Bár,  nagyon elkapkodták ezt a verziót, és szerintem sok ember csalódott benne, hogy szinte mindenki a 0.4a-t várta (vagy valami hasonlót), erre ide dobnak egy olyan Klienst, amely tele van felesleges/használhatatlan cuccokkal és pár új objectel. Szerintem ezen felesleges volt 1 évet dolgozni, már ha egyáltalán dolgoztak rajta annyit. De, reménykedjünk, hogy a következő fejlesztés (Új kliens), már használhatóbb lesz.
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: ZSOLTI99 - 2015. Február 08. - 21:53:26
Idézetet írta: Thomas -™ • ツ date=1423426667\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


...
 
Hát ezek a képek felettébb érdekesek. Bár,  nagyon elkapkodták ezt a verziót, és szerintem sok ember csalódott benne, hogy szinte mindenki a 0.4a-t várta (vagy valami hasonlót), erre ide dobnak egy olyan Klienst, amely tele van felesleges/használhatatlan cuccokkal és pár új objectel. Szerintem ezen felesleges volt 1 évet dolgozni, már ha egyáltalán dolgoztak rajta annyit. De, reménykedjünk, hogy a következő fejlesztés (Új kliens), már használhatóbb lesz.
 
[/quote] Tele van felesleges cuccokkal nem igaz hogy nem tudnának jó dolgokat bele rakni/írni...Nem bírom őket feldolgozni tudnak C-be írni vagy nem tudom mibe írnak/írják oszt erre pár objectet tömörítenek a kliensbe....Ez is olyan gagyin van meg oldva hogy az eszméletlen lehet úgy kéne ezt meg oldani hogy a frissítéseket egy tárhelyről töltené le lenne a kliensbe olyan funkció hogy updata vagy valami és az ilyen objectetknek tökéletes lenen hogy rá nyomok arra a gombra és már bent is van a kliensbe......Mert most csak verziót módosítottak mi az már? Semmi. Meg löktek pár új objectet aminek nincs haszna.
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Thomas_Jonson - 2015. Február 08. - 22:16:07
Hát, erre tényleg felesleges volt egy úgy verziót írni.
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: DenesMester - 2015. Február 12. - 06:32:54
Csak legyen valami új fejlesztés. :D
Cím: SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
Írta: Csabesz - 2015. Március 01. - 15:46:05
Új téma: http://sampforum.hu/index.php?topic=56833.0